Fiat Tipo Sedan 1.4 95KS POP sa reciklažom za 9.990 evra – sajamska akcija

Sajamska akcija za kupovinu Fiat Tipa je u toku! Predstavljamo vam model Fiat Tipo Sedan 1.4 95 KS POP po ceni od 9.990 eur. Ukoliko se odlučite za kupovinu ovog modela putem programa reciklaže ostvarićete uštedu od 3.590 eur.
*Puna cena ovog modela je 13.580 eur
Uslovi reciklaže:
- Da je vozlio starije od 10 godina i da je kupac novog vozila vlasnik ili da ima ovlašćenje za raspolaganje recikliranim vozilom
-Da bi kupac ostvario cenu koja je garantovana reciklažom, mora da bude vlasnik vozila koje reciklira minimum 6 meseci. Ovo se odnosi samo na POP paket opreme kod modela Fiat Tipo.
- Ukoliko je vozilo mladje od 10 godina a nije u voznom stanju, takodje je podobno za reciklažu.
- Za reciklažu su dozvoljena vozila sa maksimum EURO 3 emisionim standardom.
Izvor: Stojanov.rs
Čarobnjak nemoj da si siguran, po meni nema tu neke velike razlike samo što mi nismo navikli na moderniju Ladu.
Aleks
Ladi tek predstoji dug i mukotrpan put koji je Fijat presao...
P.S.
hocu reci da se Lada tek probudila i prvi put napravila koliko toliko konkurentan model!
Aleks
Sta mislis, na osnovu kog modela je formirana cena za Vestu? :)
Aleks
Ne zaboravi i 500L, ipak je on najprodavaniji, sad su svi tu negde sa cenom pa ce vidimo! :)
Pohvalno je za Ladu: moderan dizajn (konacno), veoma bogat paket opreme.
U kvalitet se ne bih busao (problematicna proslost), niti bezbednost (ENCAP ?), kao ni antikorozivnu zastitu.
Jedino sam siguran da dobro greje! :)))
Enterijer Tipa i kvalitet plastike unutra je kriminalan! Spolja je zaista lep...
Mozda sam pristrasan od kada vozim Logana ali pre bih ekvivelntog Logana po ceni ovog Tipa gore sto je klot.
Cini mi se da bih dobio vise za taj novac..
Da, kvalitet, bezbednost i rđa su je krasile. E sad treba nekoliko hrabrih kupaca (zamorčića) ove "nove" Lade, pa da vidimo za koju godinu kol'ko ima :), a kol'ko :( Neka dignu ruku dobrovoljci.
Uros Cuore Sportivo
Tipo by Turkey.
A meni nimalo nije ni lep, posebno ovaj sedan. Ovako klot - beo, je smešan pored novog Logana. Izgubio je Fijat kontakt sa vremenom i prostorom.
UCS
Po meni trenutno najružniji kokpit ima Tipo i slažem se da je spolja ne lep nego najlepši Fiat. Da su iskopirali instrument tablu iz 500L, auto bi bio kompletan.
Aleks
Pa Fijat i nema normalan auto sem Tipa. Ostalo sve igračke na bazi 500. Ili neki surogati ili praistorijski modeli.
UCS
A enterijer u Loganu ti nije kriminalan???
Aleks
enterijer u skupljem paketu Tipa HB je vrlo slican kao u 500L - monitor, ospod 3 kruzna prekidaca za ventilaciju, otvori za vazduh, sb+ve na isti fazon ali uz bolje materijale...
U sedanu i u jeftinijim paketima HB jeste siromasan ali daleko ispred Dacije ili ove Ladice, provereno!
@carobnjak,
Daleko od toga da je bolji, al' izgleda mnogo srecnije resen po pitanju zavrsne obrade. Cak i onaj NAVI ekran deluje vece (necu da tvrdim ali odokativno je tako).
Sve ovo pricam jer ne mogu da verujem koliko se FIAT srozao od modela Bravo do ovog Tipa.
Kao nebo i zemlja a ista klasa.
Enterijer dacije je zaista dosta napredovao i u varijanti sa navigacijom sve to veoma lepo izgleda.
Ali je kod dacije jako poželjno procitati spisak opcionala,posto često tek tada shvatite da ste prethodno, pri citanju spiska opreme odredjenog paketa,bili veoma površini i da niste primetili da na spisku standardne opreme nije nešto što vam se u današnje vreme možda podrazumevalo za tu cenu ili vam se to cinilo normalnim u svetlu cinjenice da ste analizirali najvisi paket.
Tipo sedan unutra zaista nije prijatan za oko,ali,ako usporedite opremu srednjeg paketa uz 1,4 od 95 ks,videćete da za tu cenu nema slično opremljenog i motorizovanog logana (mislim da sada benzinca od 90 ks više i nema sa manuelnim menjačem), kao i da nema para ovog sveta za koje biste ih opremom ucinili bitno sličnim (jer ni Tipo sedan nikada ne može imati onako lepu navigaciju kao logan).Iako meni logan unutra generalno zaista deluje lepše za oko i dušu.Meni.
I sve se to sveda na to kome je šta lepše i kome koja oprema, motor i menjač više znači.
I šta god da uzme, čovek može da kaže da nije pogrešio.
I da jeste pogrešio.
Srećom, to je sada i naša draga ladudža. I tu greške nikada nema.
Imam u komšiluku 1 beli Tipo, mnogo je posvećeno pažnje završnoj obradi. Ono što zameraju kao tvrda plastika, na donjem delu komandne table, ništa bolja nije ni kod C4 kaktusa, Kije Ceed, kao ni kod Fluence-a.
S obzirom da imamo Golf 6 1.4 sa 80 KS, Astru H 1.4 sa 90KS i još mnoge slične smatram da ni Tipo 1.4 sa 95KS nije nimalo loš. Kod Tipa mi se sviđa što su limove zaštiltili plastikom svuda tamo gde je konkurencija štedela.
C-Elysee ima isto tvrdu plastiku, ali svuda, Tipo samo na donjem delu enterijera. Hvala na pažnji!
Ovaj Tipo , znači konkretno ova trovolumenska verzija je ok po svim parametrima, klasi kojojoj pripada , pa čak i jedna VW Jetta nije nekakav reprezentativni primjerak upotrebe matrijala u unutrašnjosti.
Ali to ne mora značiti ništa loše , jer termin koji forsiraju novinari a koji je postao opšte prihvaćen "kvalitetna plastika" nema veze sa stvarnošću, niti je tvrda plastika nužno nekvalitetna niti je mekana sinonim za kvalitet.
Kvalitetna plastika je ona koja dobro podnosi sve vrste opterećenja (mehaničkih , hemijskih i svih drugih) i koja je pedantno sastavljena a ne da li je meka na dodir , jer baš su te "kvalitetne" gumirane plastike nakon par godina korištenja izgledale kao da se kucanja kerova zaigrala u automobilu.
"U kvalitet se ne bih busao (problematicna proslost), niti bezbednost (ENCAP ?), kao ni antikorozivnu zastitu.
Jedino sam siguran da dobro greje! :)))
Autor carobnjak 27 Mar 2017, 20:58"
Zvuči kao da opisuješ FIAT koji je radio kockasti model Pande do 2000 i neke. Taj model Pande je tehnološki bio na nivou Yuga. FIAT se samo pre koju godinu rešio kockica pre Zastave. Ništa FIAT nije bolji od Lade. Od tada je otprilike i Lada krenula sa modernizacijom kao i Zastava sa Zastavom 10 (FIAT Punto 188). Da je država imala sluha da nađe investitora koji bi kupio Zastavu kao firmu danas ne bismo imali sve lošiju prodaju već obrnuto, kao što je slučaj sa Škodom i Dačijom. Danas Lada ide u pohod na Evropu, a to smo trebali biti mi sa Zastavom s obzirom da na Ladu ide 10-20 odsto carine, a na Zastavu bi išlo 0 da danas postoji. Tako je to kada nas vode ljudi bez dugoročne vizije. Važno im je samo da pogase sve što je domaće i što su generacije stvarale: od FAP-a, IMT-a, IMR-a, Neobusa do Zastave. Kao da pre njih trava nije rasla. To važi za sve partije od 90 pa naovamo, a naročito od 2000.