home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Ruski proizvođač stigao je na ovogodišnji auto-salon sa jednim značajnim novitetom - modelom Vesta, koji predstavlja Ladu u drugačijem, savremenijem svetlu.

Kompaktna limuzina, Vesta, postavljena na potpuno novu mehaničku platformu (Lada B / C) koju su inženjeri kompanije AvtoVAZ razvili uz pomoć kolega iz grupacije Renault - Nissan.

Auto je dugačak 4.410 mm, širok 1.764 mm, a visok 1.497 mm. Međuosovinsko rastojanje od 2.635 mm garantuje solidan komfor putnicima koji se prevoze na zadnjim sedištima, dok zapremina prtljažnika iznosi zadovoljavajućih 480 l.

Proizvođač vozila marke Lada, AvtoVAZ, tvrdi da se 71 odsto komponenti novog modela izrađuje u Rusiji (60 odsto u pogonu Toljati), uključujući motor i menjač.

Vesta koja se nudi na našem tržištu pogonjena 1.6 litarskim benzinskim motorom (16V) sa 106 ks (78 kW), dostupnih pri 5.800 o/min, dok se prenos snage na točkove obavlja pomoću petobrzinskog manuelnog menjača pozajmljenog od Renaulta ili opcionog robotizovanog menjača, takođe sa 5 brzina.

Maksimalni obrtni moment iznosi 148 Nm, pri 4.200 o/min.

                       Unutrašnost osnovne verzije Veste sa paketom Norma

U verziji sa manuelnim menjačem, Vesta ubrzava od 0 do 100 km/h za 11,2 s, a maksimalna brzina je 175 km/h. Prema fabričkim podacima, automobil u kombinovanom režimu vožnje prosečno troši 6,1 l/100 km, dok je gradska potrošnja 8 l/100 km.

Lada Vesta u Srbije dostupna je po ceni od 9.980 evra.

Reč je o bazičnoj verziji sa paketom Norma i manuelnim menjačem. Osnovni paket izmeđi ostalog sadrži ABS+BAS sisteme, kao i ESC. Standardni bezbednosni paket obuhvata prednje i bočne vazdušne jastuke.

Pored toga, kupcima su na raspolaganju centralno zaključavanje sa alarmom, sistem asistencije pri kretanju uzbrdo, elektropodizači stakala, grejanje sedišta vozača i suvozača, putni računar, elektropodesivi grejani retrovizori, manuelni klima uređaj, tonirana stakla, zadnji parking senzori, prednja svetla za maglu, fabrički audio sistem, 15 inčne čelične felne i rezervni točak punih dimenzija, sistem kontrole pritiska u gumama...

Na sajmu automobila u Beogradu, u Hali 4, pored ove varijante, izložen je i primerak sa najskupljim paketom Lux i takođe manuelnim menjačem. Cena ove verzija je 11.480 evra.

Najskuplja Vesta u Srbiji, sa robotizovanim menjačem i najbogatijim paketom opreme Lux, košta 12.000 evra.

Izvor: B92.net



čitanja : 1997



Komentari

Znatno više od Logana, tesko ce to ici...

Autor carobnjak 27 Mar 2017, 16:10

148 Nm?
Otprilike, "na pola puta" od TCE 90 i TSI 90.
Tako i cena.

Autor pacijent 27 Mar 2017, 16:19

Uzivo ova Vesta izgleda sasvim dobro, ova crvena je za 11480 eura.
Enterijer je kao u korejskih vozila sa pocetka veka, ali nije ni to tako lose.
Cena mora ici dole bar 1000-1500 eura, inace ce se pridruziti proslavljenom Chery-ju...:)

Autor carobnjak 27 Mar 2017, 16:22

Malo pre sam sedeo baš u toj crvenoj i mogu reći da sam prijatno iznenađen, da ne kažem oduševljen. Pre svega mislim na enterijer, instrument tabla savremena čak ima i "tablet". Svakako bolji auto od konkurenta Dačije, a verujem da je i ovaj motor 1,6 trajniji od Dačijinog 1,2. Gepek deluje baš veliko.

Autor Aleks 27 Mar 2017, 17:39

A gde joj je petokraka.Braca rusi jos su komunj...takva kola i prave.Za ovo 10000 ni Ilija Cvorovic ne bi dao.

Autor Zoca 27 Mar 2017, 22:09

Aleks
Kakva je vozacka pozicija? Ima mesta za noge, glavu oi ostale organe? :)

Autor carobnjak 27 Mar 2017, 22:16

Tu joj i najviše manjka, oko sedenja. A što se tiče ostalih organa ko ima m.da biće smeštenana sigurno, a za ostale delove biće puvuci potegni :)

Autor Aleks 27 Mar 2017, 23:00

I da, najveća zamerka se odnosi na miris enterijera. Da'l je do plastike ili do čega li je ne znam, ali mi pripade muka.

Autor Aleks 27 Mar 2017, 23:03

Bio na sajmu u nedelju, na vestama pisalo -prodato i bile zakljucane, steta, bas sam hteo da isprobam sedista i vidim enterijer malo bolje

Autor Krle 28 Mar 2017, 00:39

"Znatno više od Logana, tesko ce to ici...

Autor carobnjak 27 Mar 2017, 16:10"

Kao konkurencija Loganu (ako se tako može reći s obzirom da je reč o istoj automobilskoj grupaciji) tu je Granta (koja je jeftinija od Logana uprkos carini od nekih oko 10 odsto).

Inače...

"Proizvođač vozila marke Lada, AvtoVAZ, tvrdi da se 71 odsto komponenti novog modela izrađuje u Rusiji (60 odsto u pogonu Toljati), uključujući motor i menjač."

Interesantno, a u nas FIAT 500l je uglavnom stranac ako je sudeći po većini delova.

Mi smo napustili koncept proizvodnje domaćih automobila od uglavnom domaćih delova, a svi drugi tako rade. Čak i proizvodnja motora i menjača se odvija unutar zemlje i to u blizini fabrke.

Koliko smo mi omašili celi fudbal sa FIAT-om vidi se na mnogim drugim primerima ove vrste u svetu. U stvari čak na svim primerima a bih se usudio da napišem. Tačno se vidi da je dolazak FIAT-a u Srbiji, pod uslovima koji stoje u ugovoru potpisanom sa FIAT-om, bio trange-frange kombinacija, što je dovelo do toga da nam je i takva sudbina kada je u pitanju budućnost auto-industrije u Srbiji za godinu i kusur dana kada ističe taj famozni ugovor.

Niko nas ne može udesiti kako mi sami sebe možemo. Dali ste primetili da FIAT više ne objavljuje ni mesečni izveštaj o prodaji, ni profit, a nema još uvek ni redizajna sada već zastarelog modela, a kamoli novog modela, a kraj se bliži, sada i sigurno znamo kakav.

Domaća auto-industrija treba da bude u službi njenog vlasnika i privrede, a ne u službi isključivo njenog vlasnika koji kupi sav mogući profit i knjiži ga kao uspeh dok svi negativni bilansi, kao i razni troškovi i subvencije idu na teret običnih građana. Tako očigledno ne ide i ne da ne ide, već ide, ali unazad dok primeri poput Lade, Škode i Dačije idu u pravcu sve većeg rasta. Zašto i mi nismo samo prepisali taj model od ljudi koji su nam po mentalitetu uslovno da kažem veoma bliski, no ne, neko je morao da filozofira i eto gde nas je to odvelo, a gde ta 3 nama slična brenda. :)

Autor Zastava 12 Apr 2017, 17:41