home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

U istoriji automobilske industrije, retki su četvorotočkaši koji su uspeli toliko dugo da ostanu u proizvodnji, doduše sa manjim promenama tokom godina, kao što je pošlo za rukom Citroenovom modelu 2CV.

Skromni hečbek se u gotovo identičnom obliku proizvodio od 1942. do 1990. godine, a za blizu pola veka, ukupno je prodato više od 8,7 miliona primeraka.

Kada se jedan automobil toliko dugo proizvodi, bez obzira na svoje sposobnosti ili kvalitete, koje su u slučaju 2CV njegov prepoznatljiv stil i lakoća vožnje, potrebna je marketinška kreativnost kako bi ostao i dalje zanimljiv kupcima.

Gledajući neke od reklamnih postera za 2CV, lako je zaključiti da ljudima u marketingu Citroena, kreativnost nije nedostajala.

"BRŽI OD FERRARIJA

Pri brzini od 115 km/h, 2CV će lako preteći Ferrari koji se kreće brzinom od 105 km/H

SA ISTIM BROJEM TOČKOVA KAO I ROLLS-ROYCE

Rolls-Royce Spirit košta 25 puta više od 2CV-a, a takođe ima četiri točka.

PROSTRANIJI OD PORSCHEA

Sa 2CV-om, nisu vam potrebni krovni nosači."

Preuzeto sa: Autoportal.rs



čitanja : 1682



Komentari

haha kakvi carevi... vrhunska reklama

Autor Vladimir 03 Okt 2013, 10:06

Ono za Ferrari je baš glupo. :)

Autor Nitro 03 Okt 2013, 15:42

Bolje bi bilo a su anpisali kako je brzi od parkiranog Ferrarija, ali neka...

Odlican auto za mala mesta, ali mu nikako nije mesto u gradskoj guzvi ili na autoputu.

Autor Fordovac 03 Okt 2013, 17:32