home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Škoda Felicia Fun

Tamo još ’90-ih pick-up modeli su bili retki prizor na evropskim putevima. Tome je na zanimljiv način želela da stane na kraj Škoda. Popularna Felicia je naime poslužila kao model i platforma koja će dobiti otvoreni teretni prostor.

U martu 1995. je tako predstavljena nova verzija Škoda Felicia Fun. Upadljiva žuta boja ovog modela u kombinaciji s imenima jasno je stavila do znanja šta su inženjeri iz Mlade Boleslav imali na umu prilikom dizajniranja ovog automobila. U prvom planu su bili mladi ljudi i njihove aktivnosti u prirodi.

Škoda Felicia Fun

Vlasnici su posebno cenili praktičnu stranu Fun edicije. Pre svega, moć transformacije iz dvoseda u četvorosed. Do avgusta 2000. je proizvedeno ukupno 4.016 primeraka, u fabrici smeštenoj u Vrchlabi u Češkoj Republici. Fun verzija je danas kod ljubitelja klasičnih automobila vrlo traženi primerak.

Škoda Felicia Fun

Osvrćući se na 125-godišnju istoriju češke marke, naziv modela Felicia je povezan s posebno atraktivnim i elegantnim vozilima, koja nisu samo od početka nudila izuzetnu svakodnevnu upotrebljivost, već su i inspirisali ljude svojim nastupom.

Škoda Felicia Fun

Felicia Fun nije bila velika, ni mala. Rekli bismo, optimalnih dimenzija za svakog korisnika. U svojih 4245 mm, bila je nešto duža od Combi verzija Felicije. Dok je kompaktna verzija tražene Čehinje bila duga tek 3855 mm.

Baš kao i ostatak Felicia porodice, Fun verzija se nudila s dva benzinska motora, 1.3 litarskim od 68 KS, kao i 1.6 litarskim od 75 KS.

Izvor: Autoportal.hr

Foto: Škoda




čitanja : 1808



Komentari