Početkom 1990-ih pick-upovi su bili retka pojava na evropskim putevima. Međutim, Škoda je bila spremna da rizikuje pa je s novom Felicijom predstavila i njenu praktičniju verziju Pickup. U martu 1995. je otišla još dalje pa je debitovala šminkerska Škoda Felicia Fun.
Vlasnici su posebno cenili jednu praktičnu karaktersitiku enterijera novog vozila – u samo nekoliko koraka, dvosed je mogao da se transformiše u četvorosed. Do avgusta 2000. godine proizvedeno je ukupno 4016 jedinica koje su danas vrlo tražene među ljubiteljima klasičnih automobila, piše Revija HAK.
Tehnička osnova je bila Škoda Felicia, koja je predstavljena godinu dana ranije. Škoda je za ovaj model ugradila 1187 novih delova, povećala udobnost vožnje i nivo bezbednosti te značajno poboljšala kvalitet izrade. Kad su se sedišta u drugom redu rasklopila, dubina utovarnog prostora smanjila se s 1370 na 850 milimetara.
Škoda Felicia Fun je imala međuosovinsko rastojanje od 2450 milimetara. Dužina je bila 4245 milimetara, širina 1680 milimetara i visina 1465 milimetara. Kupci su mogli da biraju između tri četvorocilindrična motora: uz dizelski agregat od 1896 ccm i snagu od 47 kW (64 KS), dostupna su i dva benzinska motora: 1,3 litarski sa 50 kW (68 KS) i 1,6 litarski sa 55 kW (75 KS) i najveće brzine od 163 km/h. Kombinovana potrošnja 1,6 litarskog motora je bila u proseku 7,3 l/100 km.
Izvor: Revijahak.hr
Foto: Arhiva Autoblog.rs / Škoda