home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Stigla je nova Aprilia Dorsoduro 900. Pokreće je novi četvorotaktni DOHC "V-twin" agregat, s vodenim hlađenjem i zapreminom od 896,1 kubik.

Sam agregat je zasnovan na Dorsoduro/Shiver 750 motori, a dodatni kapacitet je postignut dodatnim taktom. Iz italijanske kompanije poručuju da donosi 95,2 KS na 8.750 o/min i 90,2 Nm obrtnog momenta na 4.500 o/min.

Tu je i "ride-by-wire" sistem, kojim je ušteđeno 550 grama na težini i donosi tri moda vožnje: "Sport", "Touring" i "Rain".

Ne smemo da ne spomeneno novi trostepeni sistem kontrole proklizavanja, kao i činjenicu da su sva podeštavanja jasno vidljiva na TFT instrument tabli (u boji).

Ram je ostao isti, ali je Dorsoduro 900 dobio novu, lakšu i podesivu Kayaba viljušku.

I na viljuškama je ušteđeno na težini, ali i nove felne su u dijeti učestvovala s dva kila. Što se kočenja tiče, napred su 320-milimetarski diskovi, dok je na zadnjem točku 240-milimetarski disk.

Autor: Nikola Lasica

Izvor: Moto-berza.com



čitanja : 814



Komentari