home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Posle godina nemara, čini se da su se proizvođači motocikala trgli i posvetili neophodnu pažnju klasi motocikala ispod 500 kubnih santimetara. Među njima je i BMW koji izbacuje još jedan model sa agregatom manjeg „bloka“ G310 GS.

Već na prvi pogled jasno je da je G310 GS vizuelno umanjena verzija R 1200 GS, možda će čak na momente izgleda naivno. Ali ovo je prvi BMW-ov model koji se proizvodi u potpunosti van Nemačke, i namenjen je pre svega tržištu u Brazilu i Indiji.

G310 GS ima cevasti čelični ram, jednocilindarski agregat od 313 kubika koji ima vodeno hlađenje, razvija 34 konjske snage, dok je maksimalni obrtni moment 10,500 obrtaja u minuti. Na raspolaganju mu je manuelni šestostepeni menjač i lančani prenos.

Viljuška je od 41 milimetra, zadnje vešanje je monoshock amortizer koji je podesiv. ABS je standardna oprema, kao i LCD ekran. Težina modela iznosi 169 kilograma.

Izvor: Vrelegume.rs

Foto: BMW

BMW na moto sajmu u Milanu

Osim što su prikazali novi G310 GS, Bavarci su priredili niz noviteta za ljubitelje plavo-belog amblema.

U poplavi retro motocikala koja nas je zadesila, BMW dodaje još jedan model u svoju R nine T porodicu. U pitanju je R nine T Urban G/S. Naravno kao i ostali članovi navedene familije, koristi isti ram, agregat i menjač, dok su izmene svega estetske.

Ugledajući se na Ducati koji sa svojim Scramblerom radi apsolutno istu stvar, BMW-ov R nine T Urban G/S je predviđen blagoj terenskoj vožnji. Ovaj model ujedno je i omaž motociklu iz 1980. godine, R80G/S. Ipak, R nine T Urban G/S biće nešto jeftiniji od ostatka svoje porodice, s obzirom da ima čelični rezervoar, i jeftinije ogibljenje. Sa druge strane, običan R nine T dobio je nove fabričke boje i potpuno podesivu prednju viljušku.

R 1200GS dobija dve nove verzije. Jedna je namenjena vozačima koji nemaju želju da ovu zver voze van asfalta, dok je druga verzija namenjena onima koji žele upravo suprotno. Bilo kako bilo, osim poboljšanog prenosa, sve ostale promene su mahom estetske.

Slična stvar dogodila se i sa F800R i F800GT, promenjena je blago instrument tabla, a postali su dostupni i različiti modovi za vožnju, kao što je ride-by-wire.

Super turer K1600GTL dobio je takođe estetske izmene koje su pre svega doprinele aerodinamici motocikla. Svi BMW modeli za 2017. godinu ispunjavaju Euro 4 standard što se tiče emisije štetnih gasova.

Izvor: Vrelegume.rs

Foto: BMW



čitanja : 1258



Komentari