Evo konačno i zvaničnih slika novog kompaktnog EX35 crossover modela japanskog Infinitija (u vlasništvu Nissana), čiju najavu su kroz EX Concept mogli da vide posetioci salona u Njujorku (aprila ove godine). Serijska verzija verno prati linije EX Concepta (dugačka hauba, kratki prepusti karoserije, linije krova), što znači da EX35 (sa 5 sedišta) predstavlja fuziju luksuznog coupea sa četiri vrata i nekog sportskog SUV automobila (zato i pripada crossover kategoriji). Za izgled je inače bio zadužen Infinitijev dizajn centar u Japanu. Novi EX35 koristi već postojeću FR-L platformu kao i Infiniti M, FX i G modeli, dok je za pogon zadužen 3,5 litarski V6 benzinac sa 290KS, uparen sa 5-stepenim automatskim menjačem, koji ima i mogućnost ručnog šaltovanja (pogon je naravno na sva četiri točka). Zahvaljujući dužini od 4631 mm (međuosovinsko rastojanje 2800 mm) i širini od 1803 mm, prema fabričkom saopštenju novim Infinitijem se i dalje lako upravlja u gradskim sredinama, dok je visina od 1589 mm (bez krovnih nosača) zaslužna za niže težište i dinamičnije vozne osobine ovog modela u odnosu na ostale 4x4 automobile. Od opreme (bilo standardne bilo opcione) izdvajaju se napredni Around View Monitor (AVM) sistem za pomoć pri parkiranju (kome pomažu četiri male kamere), zatim Lane Departure Prevention sistem (vozača upozorava kada prelazi liniju na putu bez uključenih žmigavaca), Schratch Shield boja, koja sama sebe može da "isceli" od manjih ogrebotina (tu sposobnost zadržava tri godine od dana proizvodnje automobila), Bi-Xenon prednja svetla, LED zadnja svetla, dupli (hromirani) završetak izduvnog sistema, 17 ili 18-inčni alu točkovi (sa gumama 225/60R17, odnosno 225/55R18) zadnji krovni spojler, VDC elektronska kontrola stabilnosti sa TDC sistemom (Traction Control), inteligentni Cruise Control, Bluetooth Hands-Free sistem, prednji i zadnji parking senzori, Bose Premium Audio sistem sa 11 zvučnika, iPod konekcija, satelitska navigacija, vozačevo sedište koje se pomera u 8 smerova (sa opcijom grejanja istih), dok se elektronski sistemi kao što su ABS, EBD i BAS jednostavno podrazumevaju. Inače, prodaja ovog crossovera "zavodljivog dizajna, elegantnog interijera i inovativnih tehnologija" u SAD-u počinje krajem ove godine. EX35 je takođe vitalan model za Infinitijev "napad" na Evropu, jer od jeseni sledeće godine japanski luksuzni brend konačno stiže i na tržište Starog kontinenta, a EX35 će biti jedan od aduta (evropska premijera Infinitija EX35 održaće se na salonu u Ženevi narednog proleća). Pored EX35, Evropljani će biti u mogućnosti da kupe i modele G sedan, G Coupe i naslednika aktuelnog FX-a, koga viđamo i na našim putevima.