
Osim obnovljenog Audija A8 za 2008. godinu, nemačka fabrika je za salon automobila u Frankfurtu (počinje sledeće nedelje) pripremila i blago osveženi sportski model S8. Kao i u slučaju modela A8, ristajling Audija S8 je toliko diskretan da se može primetiti samo veoma, veoma pažljivim posmatranjem. Ovaj najnoviji redizajn donosi blago doterivanje maske hladnjaka, kao i nove detalje u vidu svetala za maglu (više nisu ovalnog oblika) i retrovizora u aluminijum looku, koji su dobili novi izgled i inkorporirane pokazivače pravca. Zadnji kraj može da se pohvali novim LED svetlima, odnosno njihovom novom grafikom, kao i već standardnim elementima poput četiri završetka izduvnog sistema i inkorporiranog malog spojlera na poklopcu prtljažnika. Uz nove aluminijumske 20-inčne točkove (9J x 20, gume 265/35 R20), to je to što se tiče estetskih promena, mada se poenta modela S8 ionako skriva ispod elegantnog odela. Tu pre svega mislimo na 5,2 litarski V10 FSI motor, koji razvija 331kW/450KS i 540Nm obrtnog momenta (čijih 90 % je dostupno već od 2300 obrt./min.). V10 agregat (u paru sa 6-stepenom Tiptronic transmisijom) "tera" ovu sportsku "osmicu" do elektronski ograničenih 250 km/h, dok sprint do stotke traje samo 5,1 sekundu. Uz ovakve karakteristike, Quattro integralni pogon (40 % momenta se prebacuje na prednje, a 60 % na zadnje točkove) i težinu od 1940 kg, prosečna potrošnja od 13,4 litra i ne predstavlja neko iznenađenje. Motor se osim velikom snagom i obrtnim momentom, odlikuje i spontanim odzivom, kao i dubokim zvukom prilikom ubrzavanja. U osnovi Audi S8 pruža vozaču (i ostalim putnicima naravno) perfektnu sintezu uživanja u sportskoj, dinamičnoj vožnji i komfor na dugim putovanjima. Inžinjeri Audija su takođe doterali upravljački mehanizam i ogibljenje; sve u cilju preciznijeg i direktnijeg upravljanja (za stabilnost, agilnost i pre svega bezbednu vožnju, brine se adaptivno vazdušno ogibljenje). Audi za S8 kao opciju nudi i keramičke kočione diskove, napred prečnika 380 mm, a pozadi od 356 mm (ovi diskovi traju do 300.000 kilometara i lakši su od konvencionalnih, napravljenih od čelika). Uz ionako luksuznu i komfornu unutrašnjost (sportska kožna sedišta, multifunkcionalni trokraki volan, DVD navigacioni sistem, Bose Surround audio sistem, detalji od aluminijuma ili karbon fibrera, poboljšana zvučna izolacija), ove estetske promene trebali bi sportskoj "osmici" osigurati mirniji period do lansiranja potpuno nove generacije.