home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Potpuno novi Cadillac CTS stiže na evropsko tržište u poslednjem kvartalu ove godine (cene će biti poznate uskoro), dok će se zvanična evropska premijera održati već za nekoliko dana na predstojećem salonu automobila u Frankfurtu. Kao što je njegov prethodnik pomogao da se promeni mišljenje o ovom brendu kada se pojavio 2002. godine, tako i novi CTS za 2008. treba da ispiše novo poglavlje u istoriji kompanije, i to zahvaljujući poboljšanim motorima i menjačima, kao i uzbudljivim novim stajlingom eksterijera i interijera, koji odražava karakter i eleganciju. Inače, novi CTS je imao svetsku premijeru još početkom januara ove godine na salonu automobila u Detroitu. U principu, nova generacija Cadillaca CTS ne donosi ništa epohalno novo na dizajnerskom planu, odnosno ovaj Cadillac srednje klase samo sledi već zacrtane dizajnerske smernice većih modela u gami ove marke (čije su karakteristike oštre i agresivne linije karoserije i velika upadljiva maska hladnjaka). Da to i nije loše, pokazuje i povećano interesovanje kupaca, koji su prihvatili ovakav dizajn...bar u Americi. Naime, podaci pokazuju povećanje prodaje ovog modela od 2002. godine, kada je prodato 38.000 komada, pa do 2005. kada je udomljeno 61.000 primeraka i to samo u SAD-u. (ukupno je Cadillac prodao 275.000 komada prve generacije CTS-a). Zato u Cadillacu očekuju porast tražnje i za novim modelom. Evropski kupci će dobiti dva benzinska motora, i to 3,6 litarski V6 VVT agregat sa direktnim ubrizgavanjem od 229kW/311KS i 374Nm obrtnog momenta, kao i 2,8 L V6 motor sa 155kW/211KS. Direktno ubrizgavanje kod 3,6 litarskog motora je odgovorno za 15 % više snage, 8 % veći obrtni moment i za 3 % manju potrošnju. Kasnije će Evropljanima biti na raspolaganju i najmoderniji turbo-dizel motor sa direktnim ubrizgavanjem o kome za sada nema konkretnijih informacija. Po prvi put, CTS će se nuditi i u verziji sa pogonom na zadnjoj osovini, kao i sa AWD integralnim pogonom na sva četiri točka. Što se menjača tiče, u ponudi su manuelni sa 6 stepeni i novi Hydra-Matic 6L50 automatik sa takođe 6 brzina. U Cadillacu naglašavaju da su i ogibljenje, kočioni i upravljački sistem pretrpeli velike promene u cilju poboljšanja voznih osobina, bezbednosti i performansi, a unapređena je i zvučna izolacija. Mada je novi CTS porastao u svim pravcima, međuosovinsko rastojanje je ostalo identično prethodniku i iznosi 2880 mm. Inače, novi CTS je dugačak 4860 mm, širok 1842 mm, a visok 1464 mm (trag točkova je povećan za 50 mm u odnosu na prethodnika). Devetokraki aluminijumski točkovi su veličine 18 inča, a gume su dimenzija 235/50R18. Unutrašnjost novog CTS-a reprezentuje nov i drugačiji  dizajnerski pristup Cadillaca u oblikovanju interijera, a odlikuju ga elegancija, luksuzni karakter i prema tvrdnjama ljudi iz Cadillaca, veći kvalitet upotrebljenih materijala i uopšte viši kvalitet završne obrade. Koliko će novi dizajn, unapređeni motori i menjači, bolje vozne osobine i kvalitetnija unutrašnjost pomoći u prodaji novog CTS-a, vreme će pokazati, ali Cadillacu ne ide na ruku podatak da je prošle godine u Evropi prodato samo 464 primeraka starog CTS-a !




čitanja : 888



Komentari