
Sem novog modela 8C Spider (o tome više OVDE), italijanska Alfa će na salonu automobila u Ženevi početkom marta promovisati i doterane modele 159, Brera i Spider, kao i Alfu GT Blackline III. Estetske promene kod Alfe 159 su veoma diskretne (novi alu točkovi od 16 i 17 inča, tri nove boje za karoseriju, a u kabini nova sedišta, novi multifunkcionalni displej, nove kontrole za dvozonski klima uređaj), tako da se najveće izmene u stvari kriju ispod lima. Tačnije, u ponudi je Alfin Q2 diferencijal sa zatvaračem (poboljašava uživanje u vožnji i kontrolu automobila), a model sa 3,2 litarskim V6 motorom od 260KS, od sada ima i verziju sa pogonom na prednjim točkovima (do sada je ovaj model bio samo u kombinaciji sa AWD pogonom na sva četiri točka). Paleta motora uključuje i 1,8, 1,9 i 2,2 litarske benzince sa 140, 160 i 185KS, dva 1,9 litarska turbo-dizel agregata (u verzijama sa 120 i 150KS), kao i 2,4 litarski JTDM dizelaš od 154kW/210KS i 400Nm, dostupnog već pri 1500 o/min. (sa ovim agregatom Alfa 159 u limuzinskoj verziji ubrzava od 0 do 100 km/h za 8,4 sekunde i ima maksimalnu brzinu od 225 km/h, dok 159 karavanski Sportwagon do stotke stiže za 8,6 sekundi i postiže 223 km/h). Zavisno od verzije, doterani 159 se oprema šestostepenom manuelnom, Q-Tronic ili Selespeed sekvencijalnom transmisijom. Možda najzanimljiviji je Q-Tronic menjač, koji vozaču nudi izbor između ručnog i automatskog menjanja brzina, kao i "Sport" i "Winter" (zimski) režim rada. Ovaj menjač se nudi u modelima 159, Brera i Spider, u kombinaciji sa benzinskim 3,2 litarskim V6 JTS benzincem, kao i 1,9 litarskim i 2,4 litarskim JTDM dizel motorima. Alfa 159 je za novu prodajnu sezonu olakšana za oko 45 kg u odnosu na dosadašanje verzije, što je postignuto, između ostalog, ugradnjom lakših aluminijumskoh točkova i delova vešanja od aluminijuma. Od sigurnosnih elektronskih pomagala, 159-tka ima ABS, EBD, ASR, VDC i HBA sisteme, dok je TMPS za nadgledanje pritiska u pneumaticima opcija. Što se Brere i Spidera tiče, promene na ovim modelima se, pre svega, odnose na značajne izmene u interijeru radi poboljšanja komfora (nova prednja sedišta sa el. podešavanjem, kvalitetniji materijali i nove boje, centralna konzola sa integrisanim satelitskim navigacionim sistemom i novim kontrolama za dvozonsku klimu), a dodate su i tri nove boje za karoseriju, novi 18-inčni aluminjumski točkovi i "Electronic Q2" sistem u svim verzijama Brere i Spidera za 2008. godinu (kao i kod modela 159, i Brera i Spider su nešto lakši nego ranije zahvaljujući lakšim aluminijumskim točkovima i delovima vešanja od aluminijuma). Gamu pogonskih agregata čine 2,2 i 3,2 litarski JTS benzinci sa 185 i 260KS, kao i 2,4 JTDM 20v turbo-dizel motor u verzijama sa 200 i 210KS.
Alfa Romeo GT Blackline III 1,9 JTDM
Na salon u Ženevu Alfa će dovesti i specijalni model Alfa GT Blackline III sa 1,9 litarskim JTDM dizel motorom i opremljenim Alfinim Q2 diferencijal sa zatvaračem. Ovaj JTDM agregat razvija 125kW/170KS pri 3750 o/min. i 330Nm obrtnog momenta pri 2000 o/min. (u paru sa 6-stepenom transmisijom), a sa njim Alfa GT Blackline III od 0 do 100 km/h ubrzava za 8,2 sekunde, postiže maksimalnih 216 km/h, troši 6,2 litra goriva na 100 km (fabrički podatak) i emituje 164 grama CO2 po km. Što se izgleda tiče, ova Alfa GT (između ostalog) raspolaže sa aluminijumskim točkovima od 18 inča, hromiranim duplim završetkom izduvnog sistema, crnim kožnim sedištima (sa utisnutim Alfa Romeo logom na naslonima za sedišta), kožnim volanom i alu pedalama.