home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Posle Ferrarija F430 Scuderia Coupe (predstavljen je pre nešto više od godinu dana na Salonu automobila u Frankfurtu), ova olakšana verzija modela F430 (u stvari drumska varijanta trkačkog modela F430 Challenge) je sada dobila i svoju kabriolet verziju, prosto nazvanu Scuderia Spider 16M (u čast 16-te konstruktorske titule Ferrarija u Formuli 1), koja će biti proizvedena u limitiranom tiražu od samo 499 primeraka.

Poenta cele priče oko Scuderie Spider 16M jeste veća snaga (sada 510KS pri 8500 o/min. i 470 Nm obrtnog momenta pri 5250 o/min.) i za 80 kg manja težina manja u odnosu na standardni F430 (odnos težina/snaga je 2,6 kg po KS). Zbog veće snage 4,3 litarskog V8 motora i manje mase, performanse su poboljšanje, pa Scuderia Spider 16M postiže 315 km/h i ubrzanje do stotke za 3,7 sekundi.

 

A to što 430 Scuderia Spider 16M emituje 360 grama CO2 po kilometru i u proseku troši 15,7 litara goriva na 100 km (i to naravno po fabričkim tvrdnjama), kupce ovakvih automobila jednostavno ne zanima.

Spolja su standardni otvori za vazduh u prednjem braniku zamenjeni većim i agresivnijim, koji se daleko bolje uklapaju sa linijama automobila. Novi su i zadnji branik, difuzor, novi izduvni sistem sa samo dve izduvne cevi (umesto standardnih četiri) kao i retrovizori od karbon fibera. Snaga se na zadnje točkove (od 19 inča sa Pireli PZero Corsa gumama 235/35 napred i 285/35 pozadi) prenosi preko unapređenog 6-stepenog F1 menjača. Osim toga, Scuderia Spider 16M je dobio i E-Diff elektronski diferencijal i F1-Trac traction i Stability control.  

Scuderia Spider 16M je inače dugačak 4512 mm, širok 1923 mm, visok 1216 mm, međuosovinsko rastojanje mu iznosi 2600 mm, dok su kočnice sa diskovima od 398 x 36 mm napred, odnosno 350 x 34 mm pozadi.

Cena za sada još nije zvanično objavljena.



čitanja : 1040



Komentari