Posle Ferrarija F430 Scuderia Coupe (predstavljen je pre nešto više od godinu dana na Salonu automobila u Frankfurtu), ova olakšana verzija modela F430 (u stvari drumska varijanta trkačkog modela F430 Challenge) je sada dobila i svoju kabriolet verziju, prosto nazvanu Scuderia Spider 16M (u čast 16-te konstruktorske titule Ferrarija u Formuli 1), koja će biti proizvedena u limitiranom tiražu od samo 499 primeraka.
Poenta cele priče oko Scuderie Spider 16M jeste veća snaga (sada 510KS pri 8500 o/min. i 470 Nm obrtnog momenta pri 5250 o/min.) i za 80 kg manja težina manja u odnosu na standardni F430 (odnos težina/snaga je 2,6 kg po KS). Zbog veće snage 4,3 litarskog V8 motora i manje mase, performanse su poboljšanje, pa Scuderia Spider 16M postiže 315 km/h i ubrzanje do stotke za 3,7 sekundi.
A to što 430 Scuderia Spider 16M emituje 360 grama CO2 po kilometru i u proseku troši 15,7 litara goriva na 100 km (i to naravno po fabričkim tvrdnjama), kupce ovakvih automobila jednostavno ne zanima.
Spolja su standardni otvori za vazduh u prednjem braniku zamenjeni većim i agresivnijim, koji se daleko bolje uklapaju sa linijama automobila. Novi su i zadnji branik, difuzor, novi izduvni sistem sa samo dve izduvne cevi (umesto standardnih četiri) kao i retrovizori od karbon fibera. Snaga se na zadnje točkove (od 19 inča sa Pireli PZero Corsa gumama 235/35 napred i 285/35 pozadi) prenosi preko unapređenog 6-stepenog F1 menjača. Osim toga, Scuderia Spider 16M je dobio i E-Diff elektronski diferencijal i F1-Trac traction i Stability control.
Scuderia Spider 16M je inače dugačak 4512 mm, širok 1923 mm, visok 1216 mm, međuosovinsko rastojanje mu iznosi 2600 mm, dok su kočnice sa diskovima od 398 x 36 mm napred, odnosno 350 x 34 mm pozadi.
Cena za sada još nije zvanično objavljena.