
Promociju Aurisa HSD Full Hybrid concepta na nedavnom Salonu automobila u Frankfurtu, koji se i vizuelno razlikovao od standardnih modela, mnogi su protumačili i kao najavu skorog redizajna ovog Toyotinog modela, što se sada i desilo.
Doduše, Auris je za sada osvežen samo za japansko tržište (gde će kupcima biti dostupan od kraja ovog meseca), ali se slične izmene uskoro mogu očekivati i na modelu za Evropu.

Kako bilo, Auris modelske godine 2010 se od dosadašnjeg modela najviše razlikuje po obnovljenom prednjem delu (svetla, gril, branik), kao i po doteranim zadnjim svetlima, novom dizajnu alu točkova, široj paleti boja, elegantnijem enterijeru i bogatijom standardnom opremom.

Tu su i nova Super CVT-i transmisija (Super Continuously Variable Transmission-intelligent), nekoliko fabričkih tjuning paketa, kao i opcioni 4WD pogon na sva četiri točka.
Motorima je smanjena potrošnja goriva i emisija CO2, a
radi se o 1,5 i 1,8 litarskim benzincima. Manji 1.5L u 2WD verziji raspolaže
sa 81kW/110KS i 140 Nm obrtnog momenta (u 4WD varijanti 77kW/105KS i 135 Nm),
dok 1.8L, u zavisnosti od menjača i pogona, razvija
106kW/144KS i 176 Nm, 108kW/147KS i 180 Nm, kao i 100kW/136KS i 167 Nm.

2010 Auris je inače dugačak 4245 mm, širok 1760 mm, a visok 1515 mm (4WD model 1530 mm, a sportski Auris RS 1505 mm).
Cene u Japanu se kreću od 1.622.000 do 2.331.000 jena, odnosno od 12.210 do 17.545 evra. Kasnije stiže i restilizovana sportska Blade serija modela.
ovo je ipak suvise radikalno, prvih 12min nisam mogao da prepoznam da se radi o toyoti aurisu
e da! znak je nesto drugaciji znaci tu su koncentrisali kreativni potencijal... jel ce to biti novi tojotin bedz?