
Kao što je bilo i najavljeno, Hyundaijev model i40 u sedan verziji će
zvaničnu premijeru doživeti na ovogodišnjem Salonu automobila u Barseloni.
Premijera karavan verzije je inače održana početkom
marta na Salonu u Ženevi (i to pod novim sloganom korejskog brenda "New Thinking.
New Possibilities").

i40 je razvijen u Hyundaijevom evropskom centru za
istraživanje i razvoj u Riselshajmu u Nemačkoj, a u korejskoj kompaniji naglašavaju
da je i40 najinovativniji Hyundai do sada.

Enterijer po najavama fabrike odlikuju prostranost,
praktičnost i kvalitetni materijali, a što se ponude motora tiče, u početku će na
raspolaganju biti benzinci 1.6L sa 135KS i 2.0 GDI sa 177KS, kao i dizelaši
sa 115KS i 136KS (u paru sa manuelnim i automatskim menjačima).

Hyundai i40 sedan je dugačak 474 cm, međuosvinsko rastojanje iznosi 277 cm (širina 182 cm, visina 147 cm, zapemina prtljažnika iznosi 503 litara) a cena će biti saopštena naknadno
Ivan Mitić – Autoblog.rs


ODLIČAN! Videćemo još i cenu, ali ako bude negde kao Škoda Octavia biće pun pogodak!
ODLICAN!! bas lepe linije,etra enterijer,a jos sa svetlijim bojama plastike i sedista...
sjajno! D klasa se opasno zakuvala. jos kad stigne kia optima... slatke muke za potencijalne kupce.
Је ли ово Соната, мислим да по димензијама неће парирати Пасату, Мондеу, итд...
"dugačak 477 cm, međuosvinsko rastojanje iznosi 277 cm"
Po dimenzijama parira Pasatu, Mondeu i Insigniji, i biće cenom slična Superbu.
Još jedno vozilo za savremen prevoz "kepeca" pozadi ili eventualno "obezglavljenih" osoba normalne visine...
Zašto vam smeta klasični oblik limuzine, koje su perfektne za udobnu vožnju, velike brzine koje odgovaraju autoputevima?
Dosta je grbavaca, karavana, terenaca koji to nisu, a koji vuku i više od 2 l goriva pri većim brzinama.
Kome treba ciganluk neka kupi minibus.
@ Energy saver
Ajde mi objasni zašto su neki karavani aerodinamičniji od svojih limuzinskih varijanti i zašto isti ti karavani manje troše!
Voleo bih da vidim "direktora" koji će da se "ponosno" vozi pozadi u ovim kolima, sa glavom medju kolenima. I to svojim ...
Zašto je "ciganluk" ako kupim limuzinu i tražim da pozadi za glavu ne bude 10 cm manje nego za glavu onoga napred? Ako mi je problem jedan litar goriva više koji će limuzine da troši zbog funkcionalnog oblika krova ( tako da u nju mogu da sednu čak i ljudi ), tada mi ta limuzina i ne treba ( za mene nije ). Ili neko misli da zarad savršene aerodinamike posle pet godina posedovanja vozila treba da operišem kičmu u vratnom delu ... Ja tako to ne gledam
@Dejan L
E sad još objasni šta je to aerodinamika i šta na nju utiče?
@Moron
Nije samo stvar u potrošnji, već i u krajnj brzini koja varira od modela do modela i do 30km/h.
I hoćeš reći da je neudobno pozadi u limuzinama Merc, BMW, Audi i sl?
I misliš da je udobnije u onim u kojima sediš kao u drvenoj stolici, sa upravljenim leđima.
Pitanje je fotelja ili stolica, pa odluči............
@ Moron i Energy
Aman ja sam samo pitao zašto su aerodinamičniji karavani. Iako imam karavan, pre bih voleo neki HB ili sedan.
Ja samo pitam (mislim da je zbog klinastog oblika), pa vetar kad kovitla lakše obilazi karavan (fora sa biciklistom koji vozi iza auta.....)
Energy
Ti i Mange ste poslednji ljudi na ovom Blogu sa kojima ću da se "prepirem"... Ali, ne banalizuj tako - "fotelja ili stolica", pošto ni svaka fotelja nije fotelja. Molim te, pogledaj razliku u "realnoj" visini za trup kod passata napred i pozadi ( sve mereno uz naslon sedišta ), razlika je preko 10 cm i tu pozadi ( u "fotelju" ) odrasla osoba normalne visine ne može da sedne. Ne može ... Probao sam ... I da dam 30.000 za "Highline" paket nečega u šta se sesti ne može ( ako nije karavan )?
Evo ti link, "sporne" dimenzije su ti na poslednjoj strani
http://www.volkswagen.rs/files/rs/download/datei/novi_passat_cenovnik_01_2011_1.pdf
@ Moron
Zato Superb ima onakav C stub, kad je limuzina, nek je limuzina (komforna).
Ja u passatu imam utisak da sam u oktaviji, malčice većoj, možda grešim
Dejan L
Ko je uopšte rekao da su karavani ( ili HB ) aerodinamičniji od sedana? Pogledaš podatke o max. brzini i sve ti jasno ko je od njih "kišna kap"
@ Moron
Volvo S60 i V60
Oktavija i oktavija karavan
Accord i Accord karavn
Za njih znam, merili su na AB moteurs-u aerodinamičnost, to su karavani sa manjim otporom
@ Moron
Malo sam banalizovao stvar ali poređenje stolica ima neke veze.
Način sedenja je potpuno različit. Treba pogledati i dužinu sedalnog dela i savijenost nogu u kolenima. U ovim limuzinama se sedi banalizovano rečeno poluležeći, što mnogo bolje drži telo i daje mu potporu po krivinama. Ovi auti sa višim krovom imaju višlje sedenje, sa povijenim kolenima i to je način prividno boljeg iskorišćenja prostora ali po meni neudobnijeg sedenja za dalja putovanja a o držanju tela u krivinama neću ni da pričam.
Zato sam pomenuo stolicu i fotelju. Na stolici je lepše pisati, jesti..... a na fotelji odmarati, spavati......
Ustvari, svako bira što mu treba. Ja lično visoko sedenje ne podnosim.
Kao i uvek sve sami strucnjaci aerodinamike i autoindustrije, a proizvodili ste keca i yuga identicne koliko godina? 30? 40?
Zamisli glupi korejac napravio krov nizi od passata za 10cm neoprostivo... samo lupetate
ako bude sa cenom blizu cene oktavije dobro ce da prodje...ali ako budu gadjali vrh segmenta, pa bude kao superb onda nema sta da trazi...inace lep auto
@Energy saver
Pročitao i jezički razumeo šta si hteo da kažeš.
@Danda
Cenim da ti nisi pročitao postove koje komentarišeš. Jer, da si čitao, primetio bi ( verovatno ) da ne piše da je kod i40 krov pozadi niži za 10 cm nego kod passata, već da piše da je kod passata pozadi prostor za putnike za preko 10 cm niži nego napred. Tako piše. Više sreće u idućem čitanju...