
AMG verzija novog Mercedsa ML će premijeru imati još tokom ove nedelje na Salonu automobila u Los Anđelesu, dok će njegova prodaja startovati u prvom kvartalu sledeće godine.
Prvo motor. ML63 AMG modelske godine 2012 pokreće 5,5 litarski biturbo V8 sa 386 kW/525KS i 700 Nm obrtnog momenta (u kombinaciji sa AMG Speedshift Plus 7G-Tronic menjačem), ali će u ponudi biti i opcioni AMG Performance Package (po ceni od 7.021 evra u Nemačkoj) sa 410 kW/557KS i 760 Nm (AMG Performace Package između ostalog podrazumeva i crvena kočiona klešta i AMG Performance volan u Premium koži/DINAMICA).


Standardni ML63 AMG od 0 do 100 km/h ubrzava za 4,8 sekunde, maksimalna brzina je ograničena na 250 km/h, potrošnja goriva je 11,8 litara na 100 km (28% manje nego ranije), dok emisija CO2 iznosi 276 grama po kilometru (ML63 AMG sa Performance Package-om do 100 km/h stiže za 4,7 sekunde i može do 280 km/h).


Deo paketa čine i agresivniji body kit, sportski podešeno ogibljenje, jače kočnice, novi izduvni sistem, AMG točkovi od 20 inča sa gumama 265/45 R 20 (opciono i sa 21-inčnim točkovima sa gumama 295/35 R 21), doterana unutrašnjost (koža, AMG sportska sedišta, grejanje prednjih sedišta, AMG sportski volan, aluminijumski detalji, AMG pedale, harman/kardon Logic 7 surround sound system..), 4MATIC pogon na sva četiri točka, ACTIVE CURVE SYSTEM, 4ETS electronic traction control system, Brake Assist (BAS), Bi-xenon prednja svetla, LED dnevna svetla, devet vazdušnih jastuka, ATTENTION ASSIST, PRE-SAFE, Blind Spot Assist i Lane Keeping Assist, ESP electronic stability program, PARKTRONIC sa Active Parking Assist-om...


Cene za novi ML63 AMG će u Nemačkoj startovati od 108.885 evra.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Znaci treba mu fabricki tuning od 7000 evra, da bi ubrzavao koliko standardni, dve godine stari X5M...
Koliko je blag s preda, toliko je kinesko ruzan od pozadi. Kao mutirana E klasa od pozadi..
Novi-stari najbrži džip. :)
XM-a bije i stari a kamoli novi. :)
Kao i Cayenna Turbo (turbo S koji ima više konja) itd.
:D
https://www.youtube.com/watch?v=EGeKL94T9J8
https://www.youtube.com/watch?v=9kBHpHBYFiU
Dere ih načisto. :D
Ovakav je trebao da bude fabrički, serijski, a AMG verzija još agresivnija, no ajde da sačekamo da ga vidimo uživo
Odlican. Najudobniji, najjaci, najbrzi, najbolji off road. Gledajte testove novog ML-a, vrh, dobio je sve pohvale u svakom pogledu. A X5 je uvek bio losiji od ML-a jer je to samo podignuta petica. Videli ste i sami na testovima, ne sme niko da ga istera van asfalta. :D
www.presretac.com/automobili/noviteti/mercedes-benz-amg-ml63-predstavljen-i-prije-la-show-a-2803.html
auto
ubrzanje je za desetinku bolje, na obe verzije...
@ McLaren, podatak u tekstu na sajtu Presretac.com nije tačan. U zvaničnom press saopštenju za američke medije naime stoji da ubrzanje od 0 do 60 MILJA NA SAT (što je 96 km/h) iznosi 4,7 sekunde, odnosno 4,6 sekunde sa Performance Package-om.
Što se tiče evropskih podataka, stvari stoje kao što je napisano u tekstu: do 100 km/h za 4,8 sekunde i 4,7 sekunde sa Performance Package-om. To takođe možete pogledati na sajtu Auto Motor und Sporta gde se kaže "Offroader soll die 100 km/h-Marke nun in 4,8 Sekunden (mit AMG-Performance-Paket: 4,7 Sekunden)i na sajtu Auto Bilda, gde se kaže "Die Beschleunigung von null auf 100 km/h dauert 4,8 bzw. 4,7 Sekunden (Performance Package).
@toma
Ne zaboravi da BMW ima tu naviku da "u stvarnosti" bude brzi nego sto je na papiru...
http://www.fastestlaps.com/cars/bmw_x5_m.html
Razocarali su me sa ovi novim ML-om, nekako spljosteno izgleda. Bolji su mi i X5 i Q7 i Cayenne (ovaj mi je najjj)...
@loshmi
ma opusteno, mene te stvari ne interesuju toliko, +- 2 desetinke, nego ja to zbog ovih kojima je to zivot.
Najsmesnija stvar koju sam video u poslednje vreme je prvi od ona dva youtube linka koja je pitbull ostavio. Pokusavam sve vreme da vizuelizujem lika koji na osnovu tog klipa "ceni" automobile,
a najsmesnija stvar koju sam procitao u poslednje vreme je "A X5 je uvek bio losiji od ML-a jer je to samo podignuta petica":))))))
Ovaj gore auto:"...napred B klasa, pozadi Stilo karavan, pa podignuto....malkice..." Vrlo, vrlo mlak auto. Kao sto sam i rekao pre neki dan, jaci motor, malo spusten, malo stegnuti amortizeri....i to je to, AMG....ccc..c
@hh
Kažu da uživo dosta dobro izgleda. Mnogo bolje nego na slici.
tomo,za razliku od tebe ne moram ništa da zamišljam,znam da si neki klinac koji igra Sony i prema tome se vodi.
Klip je stvaran,ne kao tvoja nagadjanja. Nema šta,jasno se vidi da ih sve tuče. Stari !
Šta li će tek novi da im radi. Trebao bi da pročitaš opis auta... :)))
Active curve sistem i ostale stvari. ;)
HALO pitbul.
ML nije stock , sta to znaci za tebe , znaci da je tuniran.
time se sluzis?
lame.
Mecka je bruka,nema ovde sta da trazi X5 M,koji lici na M5 Touring,uzas..a kamoli nesto drugo da uporedjujemo
@pitbull
Ma da, bas je to aktuelna tema ovih dana po medijima. Kaze, razbise AMG-ovi M-ove toliko da se ovi zavukli u misliju rupu, pa ih negde nema.
Kakav bre aktiv curve sistem, ako nisu ugradili rasprsivac toplog vazduha u sidistima (i pored toga sto nije kabrio) i ako nisu uveli jos neku inovaciju na polju migavaca u retrovizorima, onda to i nije neki mercedes.
A klip je bas realan, dvojici najvecih 15-ogodisnjih djilkosa da das kamericu i ta dva auta, napravili bi informativniji video. Mnogo si smesan. A o tome koliko imas godina dovoljno mi govori da onomad nisi imao pojma kakve su bile cene automobila pre uvodjenja evra.
sta su obi novo prikazali..stvarno..ako je ovakav kao na slici..nisu ga ni trebali prestavljati..
Ajde da su barem u prednjem faru promenili nesto,nego je FAR totalno isti kao na B klasi,sto je totalno OUT!Zadnji deo unisten sa ovim stopovima...Nista posebno,pa cak ni perfomanse...
P.S
Kajen je nesto vise...Ako je vec bitno ubrzanje najjaca verzija Kajena je Turbo i ima 500ks,a ubrzanje do 100 je kao ovoj 'jacoj' verziji ML-a koja ima cak skoro 60ks vise...
Takodje podatak da je Kajen nesto vise je i cena,Kajen Turbo pocinje od 120.000e...
Sve je receno samo cenom,tako da vise ne dodajte Kajenu ovog ML-a,posto je ipak nesto manje...
Meni najvise smeta izgled branika, sa ovim crnim povrsinama koje su tu sminke radi ali nisu ni u tome odradile posao do kraja. Inace je lep, ali pozadi definitivno Fiat Stilo karavan. Prethodnik je meni bio lepsi, nekako prava Mecka. Enterijer je ok, volan je prelep ali je centralni greben malo "kombijast". Cayene je meni tu najbolji. X5 je prevazidjen, sacekajmo naslednika...
Ja bih pre uzeo prethodni ML, ovaj mi skroz izgleda bezveze... Sto rekose pre mene- napred B klasa, pozadi STILO karavan... Ruzan zadnji deo, nastavak dizajnerskog praca E klase...
Napred su trebali da mu stave svetla sa CLS-a, a pozadi sa SLK, i da manje lici na kombi.
I za Panameru su govorili da je potpun promasaj od dizajna i da je niko nece kupovati. Za samo 2 godine postao je jedan od najprodavanijih Porshea!
Ako mislite da je ovo promasaj grdno se svi varate.
Meni se taj zadnji deo bas najvise i dopada za razliku od svega ostalog, cak mi je lepsi i od nove E klase.
Mada Jeep SRT-8 je i Mama i Tata za sve ove pozere a cak je ako se ne vram i jeftiniji od njih
Prva generacija je bila bzvze, druga odlicna, pa treca opet bzvze... jedva cekam cetvrtu generaciju.
@Panco
auuu, pa naso si zadnji deo E klase. Ko nije lepsi od nje. Ovde govorimo o Fiat Stilo karavanu.
@toma
BMW 5 :)
Realno na oba 2 se zadji deo nikako ne uklapa (bez ljutnje ali tako je) dok je na Audiju malo bolje resen.
Mislio sam na to da mi se generalno ceo dizajn novog ML-a vise svidja od E klase posto su vrlo slicni, dok sam za zadnji deo posebno naglasio samo za ML da mu dobro stoji.
Istina je da dosta podseca na Stilo.
@Panco
Dobar je SRT8,ali sporiji je od ML-a 63. Novi ML je prešao u kategoriju ozbiljnih off-roadera,nisu mu konkurenti više X5 i Q7. On&Off road paket,Actic curve sistem itd. :)))
SRT8 ima najbolji start od svih,ni sportska kola ne mogu tako da poskoče iz mesta,ali ga zatim ML pregazi. :)))
Svakako da je dobar i tačno je da je jeftiniji. Ja imam 2003 2,7 CRD Granda i pravi je džip,nema šta. Penje se ko koza svuda. :D
Npr Čiroki WJ 4.0 benzin skoči iz starta. :) Startuju bolje od sportaka. :))) I imaju odličan zvuk benzinci.
Ali najviše impresionira start,prvih 50-ak metara.
@hahe
ako ti je lakše,misli da je nabudžen. :)
Dopuna :)
http://mercedes-benz-blog.blogspot.com/2011/11/new-mercedes-benz-ml-63-amg-efficiency.html
Ovde ne pricamo da li je ML neozbiljan ili ozbiljan offroad auto. Nisam ga probao ko neki ovde pa da znam. Kazem samo, mnogo neozbiljan dizajn. Izasao je 5 godina posle X5. Trebao je da sija, da nema covek dilemu sta ce odabrati, a ono - X5 iako je prilicno ostario, i dalje deluje impresivno kad stane pored novog ML-a.
http://www.auto-plus.rs/files/pictures/picture_364.jpg
U jeee, vid' stvarno...
Stari je mnogo lepsi, al' X5 je najlepsi... :)
@Pitbull
A vidi ovog mlakonju sto ima agresivne farove, hahaha. :D
@Panco
Shvatam ja da su ukusi razliciti, ali objasni mi molim te sta ovde nije dobro uklopljeno?
http://www.bimmerpost.com/forums/attachment.php?attachmentid=457778&d=1290112432
S druge strane, skoro svi su rekli da je zadnjica A6-ici najslabija strana.
http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2010/11/02-2012-audi-a6.jpg