
Nezvanične informacije su sada i potvrđene, novi Volkswagen Golf R raspolaže sa 300KS, a zvanična svetska premijera će biti održana sledećeg meseca na Salonu automobila u Frankfurtu.
Dakle, pod haubom se nalazi 2,0 litarski četvorocilindrični turbo benzinac sa 221 kW/300KS pri 5500-6200 o/min. i 380 Nm obrtnog momenta pri 1800-5500 o/min., pogon je na sva četiri točka, a izbor menjača se svodi na šestostepeni manuelni i opcioni šestostepeni DSG.
Novi Golf R sa manuelnim menjačem će od 0 do 100 km/h ubrzavati za 5,1 sekundu, sa DSG-om za 4,9 sekundi, dok će maksimalna brzina u oba slučaja iznositi elektronski ograničenih 250 km/h.

Takođe, novi Golf R je između ostalog dobio i sportski izduvni sistem sa četiri izduvne cevi, aero body kit, "Cadiz" alu točkove od 18 inča sa gumama 225/40 (opciono i od 19 inča), modifikovano ogibljenje (za 20 mm je niži od običnog Golfa i za 5 mm od Golfa GTI), XDS, DCC sistem (sa četiri moda – Eco, Normal, Individual i Race), bi-xenon prednja svetla, LED zadnja svetla, kao i jače kočnice (diskovi 340 mm napred i 310 mm pozadi) i dorađeni enterijer (alkantara, sportski trokraki volan...).


Verzija sa manuelnim menjačem po fabričkim podacima ima prosečnu potrošnju goriva od 7,1 l/100 km i emisiju CO2 od 165 grama po km, a sa DSG-om troši 6,9 l/100 km i emituje 159 grama CO2 po km.

Što se cene tiče, ona za novi Golf R u Nemačkoj iznosi 38.325 evra.
Ivan Mitić - Autoblog.rs
Dobar. Samo su trebali malo da stave agresivniji prednji branik i da naglase rubove oko točkova.
Wow bas s use potrudili citave dve linije od po milimetear su nacrtali.
Presmesno.
OK, ali malo me podseća na žabu sa nekom grimasom. To je posledica nesrećno spojene haube i svetlosnih grupa, što je i glavni uzrok loše prodaje novog Golfa.