
Lovci na auto novitete su još u novembru prošle godine tokom testova snimili i misteriozni primerak Mercedesa G klase koji je privukao pažnju pre svega visokim klirensom i velikim točkovima, što je najavljivalo da nas očekuje još jedan zanimljvi off-road model ove marke.

Sada su pred nama i zvanične slike modela nazvanog Mercedes-Benz G 500 4×4², uz najavu da će njegova premijera biti održana za desetak dana na sajmu automobila u Ženevi.


Vozilo se ističe proširenim blatobranima, većim točkovima i off-road gumama (točkovi od 22 inča, gume 325/55), povišenim klirensom (450 mm), širim tragom točkova (na 1774 mm) i doteranim eksterijerom sa elementima od ugljeničnih vlakana, dok je ispod haube 4,0 litarski twin-turbo V8 motor sa 422KS pri 5350 o/min. i 610 Nm pri 2250-4700 o/min. Pogon je naravno na sva četiri točka, a menjač sedmostepeni 7G-tronic automatik.


Ovo 2980 kg teško vozilo od 0 do 100 km/h ubrzava za oko 6,5 sekunde, a može da postigne 210 km/h.


Mercedes-Benz G 500 4×4² će se na britanskom tržištu pojaviti kasnije ove godine, a u Velikoj Britaniji će koštati više od 200.000 funti.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Test Mercedesa G 500 4×4² možete pročitati na sajtu GTspirit.com
Bravo, fenomenalna, odlična, oduševljen sam.
Moram da kažem, favorit moj što se tiče G klase i terenaca uopšte.
Mečka je odradila pravu stvar, ovo ni nema konkurenciju, nokaut.
Obavezno bi izabrao off-road gume i obavezno rezervni točak pozadi. :)
IlijaGrahovac
Motor je kao u AMG GT-u, 4,0 V8 biturbo ( inside V turbo ). :)
Još jednom svaka čast Mečki, tako se to radi, laku noć svi. :)
http://blog.mercedes-benz-passion.com/2015/02/der-g-500-4x4%C2%B2-seriennahes-showcar-der-g-klasse-fuer-extremen-gelaendeeinsatz/
Nezaustavljiv, ide gde zamisliš. :)
http://www.worldcarfans.com/115022189219/mercedes-g-500-4x4-gets-detailed
Evo i jedna vest vezana za E klasu :
http://www.worldcarfans.com/115022089169/next-generation-mercedes-amg-e63-could-go-awd-only
Kad ide kroz vodu dubine pola metra, jedva da pokvari pod vozila.
Auto je vrhunski, ali i cena je u skladu sa tim.
Vozilo za nekog neizivljenog sheika. Zbog cene nece imati nikakav trzisni ni exploatacioni uspeh. Za te pare se kupi Unimog koji je i upotrebljiviji i atraktivniji.
Ekstra,pun pogodak i sto je jos bitnije bez konkurencije.well done :D
I naravno sto pre u serijsku.
Ne znam zasto bi neko uzeo ovo odvratno cudo pored GL-a. Nije GL za off road kao ovaj, ali reano 5% kupaca ovog ce izaci van asfalta. Tako da se ovo kupuje samo da bi bio primecen. Tj neka vrsta kompleksa, 'Vidite me u kockastoj masini, jes ruzna ali je velika i ima ogromne tockove, mogao sam da uzmem GL ali ne bi me primetili kao u ovome'. Mercedes me kod ove G klase podseca kao Fiat kod modela 500 :D 500, 500L, 500x nesto, 500 ono, tako i ovi G, G 4x4 na kvadrat, G 6x6, G ovo, G ono. A, kad spoje sve te verzije ne prodaju ukupno preko 3000-4000 komada godisnje. Bas ovaj model ce otici 20% u London kod tamosnjih studenata iz Emirata, 50% ce otici u Emirate, 10% u Kinu i 20% na Beverli Hils.
dusan
Hahahaha, drugaciji komentar od tebe se nije ni ocekivao. Boli sto Defendera moze da vuce uz masnu banderu, a pritom lux terenac jos srce iz AMG GT-a. : )
Boli sto MB razbio, nema konkurenta.
Porediti GL sa ovim mozes samo ti.
Isto kao kad bi rekao, ko bi uzeo djubre 911 kad mozes Kajena.
Bol, bol. : )))
Iskreno, nervira me sav taj hype oko G klase.
To nije auto za šmekerisanje i pokazivanje, a ove moderne drečave boje ne idu mu uopšte.
Zna se šta je ranije bio Puch ili sada G, radni auto ne suprotno. Sada je isti taj Puch fancy terenac (ne sporim mu off road karakteristike) što je apsurd kada već imaju toliko SUV modela u ponudi...
Ne znam što nisu lepo nastavili sa proizvodnjom G Professional koji je bio suština G klase...
Pozz
dusan
Slažem se
Raziel
Pa ovo je extremna verzija G klase za off-road.
Ne znam jesi li gledao klipove, beli, crni, a obična izgleda kao igračka pored ove.
Ovaj monstrum i jeste za off-road, o kojem drugi mogu samo da maštaju.
Porediti ovo i GL-a može samo diletant.
Dva sveta.
Ovo čudovište bi svako rado imao, a posebno oni koji gotive avanturu van puta.
Kao u onom videu, ovo možeš da voziš poput onog Parcour koncepta, poput relija, a možeš da ideš po teškim terenima, gde drugi ne smeju ni da pomisle.
A to što se tiče cene, pa obična G klasa, najjeftinija, dizel, startuje od 100 000e.
Šta očekuju neki, da ovako nešto dobiju jeftinije ?
dusana verovatno boli što je skuplji od 911 Turbo S, Kajena Turbo S itd. :)
Krivo mu što ovo Defendera vuče zajedno sa celom gamom LR uz masnu banderu. :)
G63 6x6 je rasprodat, a Mercedes neće da pravi više da bi zadržao ekskluzivitet , iako ima još kupaca.
Stigla ova verzija, vrv će biti i ovakva G63, ili ko zna koje još specijalne edicije.
Simptomatično je što dusanu smetaju ove ekskluzivne super edicije, a ne smetaju mu kod 911. :)))
Bol je velika. :)
http://www.autocar.co.uk/car-review/mercedes-benz/first-drives/2015-mercedes-g500-4x4%C2%B2-review
Ma nemam ja ništa protiv G klase, samo mi je neobično što ga sada toliko forsiraju...
Meni je čak i dalje omiljeni G Professional baš zbog toga što je maksimalno ogoljen! Zanilmljivije bi mi npr. bilo da su njega prepravili u ovako nekog monstruma, a klasičan G ostavili da bude luksuzni terenac..
Poz
Raziel
Profesional je za ovo igracka.
Najbolje je kad imas oba, i lux i extremni terenac.
Dovoljno je samo pogledati kako izgleda obicna pored ove.
Ova ima podvozje kao na 6x6, Profesional je spram ovoga, blago doradjena obicna.
Ovo je monstrum.
Ko nije isao van asfalta, ne zna kakvo je uzivanje.
Ko voli off-road, ovo je fantazija.
Dobro je sto ga ovako forsiraju sto ti kazes, iako je G klasa vec dobro uspostavljena na trzistu, poput 911.
Ne forsiraju je, vec prave extremne edicije, a sa ovom su mene kupili, jer ima mnogo vecih fanova G klase od mene, od obicnih bi samo G55 uzeo, ova mi je favorit sada.
Ona 6x6, a sada ova koja je jos vise po mojoj meri.
http://www.autogespot.rs/mercedes-benz-g-63-amg-2012-2/2015/01/22
http://www.autogespot.rs/mercedes-benz-g-63-amg-2012/2014/11/07
Autor Raziel 21 Feb 2015, 15:21
Mislim da i dalje ima Professional.
@MB
Dusan niti je pomenuo cene niti Land Rovere niti Porsee i sam se hvatas za sve.
"Isto kao kad bi rekao, ko bi uzeo djubre 911 kad mozes Kajena.", stvarno bas znas da poredis! :D Ja poredio, tj nisam poredio nego sam rekao zasto bi neko uzeo ovu kocku pored GL-a koji je takodje SUV! A, ti poredis kupovinu izmedju sportskog kupea 911 i SUV Cayenne. Po nekad znas da pobedis ! :D
Defendera da G klasa vuce uz masnu banderu? Pa moze, ali moze i Defender nju. Gde prodje G klasa, ruku stavljam na panj da tu prolazi i Defender cak ce pre G klasa stati nego on. Meni nije problem da udjem u pricu sa nekim ko poznaje i drugog ucesnika, ali ti si vise godina ovde raspravljao o nekim istorijama, a tek si prosle godine saznao da je Audi bio Auto Union. I sta onda mi da pricamo? Defender je hard kor, nije sminker. Pogledaj neki test, vislje mu stoje i uzi su mu branici, podignut je malo vise od G klase i najbolje od svega ima najbolji 4x4 pogon. Dobri su Quattro, 4 Matic, Nisanov pogon, Subaruov, ali je LR neprevazidjen za off road. Znaci bolje je porediti GL i G klasu nego kao ti 911 i Cayenne :D Skoro sam gledao test G klase, Defendera i Land Cruiser-a i cena G klase je bila 84.000e kao i za Land Cruiser V8. Nemoj da povecavas, znam da ti je merak da bude sto skuplji, ali imamo i mi youtube :) I ne znam sto stalno ubacujes 911 u celu pricu? Kako se mogu porediti 911 i G klasa? Mogu samo po tome koliko su na trzistu, ali 911 se prodala u skoro 30.000 komada prosle godine, a G klasa ne ode u 3000 komada :) Ne smetaju meni ove special edition da su lepi, nego su jos ruzniji primerci. 911 imas special edition ali je barem lep auto ;)
Takodje jos nesto posto pominjes onu rugobu G 6x6. Naravno da ima kupaca za to, je l si izvalio gde je to najvise otislo? Emirati, to kupuju isti oni ljudi koji se utrkuju ko ce da napravi vecu zgradu u Dubaiju. Sta ti to govori, ko kupuje tako nesto?
Trebalo bi ovde da se zavrsi ova prica.
Dusan
Defender je igracka za ovo, ovo je hardcore i nema konkurenciju.
Znam da ti mrzis Mercedes pa sve pljujes, ali pricas o nekom off-roadu, ovome bi trebao da se divis.
Ne plasiraj laži više !
Ti nisi znao za Veyrona i mnogo toga. A to sto sam rekao vidi ovo i okacio "radionica" , to je bila šala , posto on stalno prica radionica, ali ti to ocigledno ne shvatas.
Porediti ovo i GL-a mozes samo ti.
GL je SUV, za put vise, a ovo extremni terenac.
Al dobro, od tebe me nista ne cudi.
Malopre bas videh G63 na Kosutnjaku, crna. : )
Mada , i ja sam previse strog prema tebi, logicno je da ovakva vozila koja izazivaju strahopostovanje izazivaju ko zna kog nivoa frustracije kod tebe, zato se ovako panicno ponasas.
Krivo ti sto 6x6 izaziva vise paznje i veca pojava od 918. : )))
Vanzemaljac sleteo na zemlju. : )))
IlijaGrahovac ,
Ne mogu nigde da ga pronađem na oficijalnim sajtovima... Jedino na par mesta u Aziji.
Poz
Autor Raziel 21 Feb 2015, 19:39
Ne možeš da nađeš ni konfigurator G klase, dok svi drugi modeli imaju.
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/mercedes-benz-g-350-bt-professional-designo-black-unique-bielefeld/178136173.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.modelId=152%2C151%2C153%2C154%2C155%2C156%2C157%2C158%2C160%2C159%2C161%2C68%2C218%2C219&makeModelVariant1.modelDescription=professional&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=2014-01-01&negativeFeatures=EXPORT&noec=1
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/mercedes-benz-g-300-cdi-professional-doppel-kabine-fahrgestel-gotha/162903271.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.modelId=152%2C151%2C153%2C154%2C155%2C156%2C157%2C158%2C160%2C159%2C161%2C68%2C218%2C219&makeModelVariant1.modelDescription=professional&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=2014-01-01&negativeFeatures=EXPORT&noec=1
Autor dusan 21 Feb 2015, 18:23
Teško je reći koji je bolji, postoji i G klasa Professional koja ima bolji napadni ugao od luksuzne G. G klasa ima sve tri blokade dok Defender nema. Te blokade dosta znače. Defender je lakši, to mu je prednost. Ali uskoro ću pouzdano saznati koji je bolji. Mislim da je G ali vidjećemo.
Pit
Ima ovo i te kakvu konkurenciju, ali neces verovati odakle jedan od njih dolazi. Prvi je Hummer, drugi bi mogao biti Wrangler Renegade, a treci je lud :))) https://www.youtube.com/watch?v=3INg0YuQnuM
O.P.
Govorim o fabrickim izdanjima.
Imas u onom Top Gearu W123 monster truck...
Mozes ti napraviti custom sta hoces, ali govorim o "fabrici".
Ovo je brutalan TERENAC , trenutno nema ništa u serijskoj proizvodnji što može parirati ovome.
Jeli skontao ko ovde , koliki klirens , ne do podnice , nego do diferencijala ima ovaj monstrum?!
Ovo je prenos nešto slično kao kod Hummera , osovina ne ide u centar glavčine...
Mane po meni su ovaj gipsy AMG branik , em mu ne stoji , em bez njega bi se mogao penjati uz zid , ali bukvalno.
I ovaj motor po meni nije za ovaj tip extremnog offroada , više bi mu odgovarao neki saug velikolitreni V8...
Autor Đorđe 21 Feb 2015, 23:59
Odgovarau bi ti taj veliki V8 samo zato što ti uliva povjerenje, dakle subjektivno.
Djordje
Slažem se sa prvim delom tvog komentara.
Smešan bi bio sa običnim branikom.
Svako ima svoj ukus, ne vredi raspravljati, meni G klasa daleko bolje izgleda sa AMG paketom, rubovima itd.
A što se tiče branika i skidanja istog, sigurno da može da se skine ko baš hoće vertikalno da ga penje. :)
Ovde bi mu legao 65 AMG najbolje, po meni.
Mada oduševljava srce iz AMG GT-a, zvuk i sve.
A i kao što rekoše, ima i više nego dovoljno snage, iako je "uštrojen".
Ja sam ubedjen da spremaju 63 verziju ovoga.
Nešto još spremaju, ubedjen sam.
Biće još puno lepih iznenadjenja.
https://www.youtube.com/watch?v=fc7V7YPSwyg
Kod svih izaziva oduševljenje.
Djordje, 45cm je klirens, spram 21 kod standardne.
Duplo bolji napadni uglovi, metar spram 0,6 dubina vode, 30 cm raširen trag točkova.
2,10 širina, 2,25 visina. :)
Pojačano sve, dupli amortizeri, zaštićen odozdo nerdjajućim čelikom itd.
Jednom rečju, vrhunski odradjen, kvalitet, tehnologija, sve.
Objektivno nijedan "konkurentski" terenac ne može da mu stane na crtu.
Zapravo ni nema konkurenciju, i Wranglera i Defendera zajedno izvuče uz masnu banderu. :D
@IlijaGrahovac
Mrzi me sada da trazim na youtube taj test, ako te ne mrzi potrazi. Nemacki neki magazin, kazu cena u Nemackoj i pise u uglu 84.000e.
@MB
Secas se videa kada su parkirani beli Pagani i beli G 6x6 i sta se desilo kod ljudi kad je naisao 918 Spyder? Ni jedan covek nije ostao pored njih, vec su okruzili 918. Ali to nije ni bitno, ti opet poredis SUV i sportske automobile i opet ti odlucujes za milione i milione ljudi sta im je atraktivnije. Zapamti jednom da nije svako kao i ti...
Takodje bolje da poredim GL i G klasu, nego kao ti 911 i Cayenne. Video sam i sliku jednog okupljanja sportskih automobila, ne mogu da nadjem sliku ali znam da je sliku izbacila na FB stranica Jeremy Cliff Photography, slika iz vazduha. 918 okruzen, sa strane su i P1 i mnogi drugi, lik stavio naslov slike 'Sva paznja je na 918'. Ja razumem da ti ne volis Porse, ali po nekad preterujes. Po tebi je 918 u svakom pogledu ocigledno kao jedna A klasa. Ja za G klasu nisam rekao nista lose sto se tice off road-a, ali sam rekao da preterujes da je bez konkurencije. Znam dosta ljudi koji cesto idu u te pustolovine i samo o Land Roveru pricaju, zasto je to tako? Jos od decackih dana upoznajem mnogo ljudi svakog dana i tako sam jos od klinackih dana slusao price o mnogo toga. Znam coveka koji je uzeo starog 15 godina Defendera da bi isao u sumu sa njim da izvlaci drva, sta dalje da ti pricam. Ali po tebi je Vejron nista posebno, 918 takodje i mnogo toga je po tebi ' oduvace ga ovaj', tako da sta pricati sa tobom kada si totalno nerealan.
dusan
Najsmesnije je kad ti nekom kazes da je nerealan, neobjektivan itd. :)
To je bas onako, parodija.
Dolazis ovamo na MB temu ( tacnije na svaku ), da pljujes hardcore off-road vozilo, koje je extremno, vrhunski odradjeno.
I jos poredis sa GL-om, toliko o tebi.
Ti svaki , ali svaki MB pljujes, kao i toma.
Nije se desilo jednom, jednom samo da pohvalite neki MB, nijedan vam ne valja.
Ali ste zato na svakoj Mercedesovoj temi, posebno na onima koje najvise bole.
Veyron je motorcina i dve tone, sta je tebi tu posebno ?
918 je vec nestoo drugo.
Pa AMG GT je brzi na Top Gear stazi od duplo snaznijeg Veyona !
Eto ja nisam fan Porsea, ali nisam kao ti i toma vec sam posteno preneo utiske o GTS-u.
Vi tako nesto nikad ne biste napisali.
@MB
Pre svega nedelju i jace dana nisam nista komentarisao, a vesti o G klasi nisam nikada vec sada prvi put. Mozda jesam jednom...Tako da nemoj da pricas to sto nije istina.
Vejron se pojavio odavno i dalje je sila. Da su ga tada pravili kao danas sto prave sa onim materijalima kostao bi 10 miliona, zato je tezak. Sledeci ce biti slicne cene zato sto su ti laksi materijali dosta jeftiniji, a on ce biti naravno dosta laksi i bolji. Eto kada su oni radili na Vejronu, Mercedes i McLaren su radili SLR, Vejron se i dalje prodaje, taj AMG GT nije ni planiran kao ni SLS u to vreme, a Vejron je i dalje tu. To valjda nesto govori...
Covece, poredis 911 i Cayenne...
Autor dusan 22 Feb 2015, 16:47
Ako ćemo realno, Vejron se i dalje prodaje jer nisu ostvarili prodaju koju su zacrtali. Ali čini mi se da je bila vijest prije mjesec dana kako su ga rasprodali.
dusan
Treba biti "hrabar" pa pisati to sto ti pišeš. Pljuvati ovo mozes samo ti. kao kad bi rekao 911 ne valja, a tek GT3, to ti radis.
i "ko bi uzeo 911 pored Kajena", e to ti radis.
Dakle moras prvo da naucis da razlikujes klase, namenu automobila.
E onda moras da pocnes da vrednujes kvalitet, kvalitet izrade, robusnost, hardcore, itd.
i naravno, da ne komentarises ostrascen, pun mrznje , vec hladne glave, neutralan, e onda mozes ostaviti relevantan komentar.
A ovako, neki kao ti i toma, sta tu ima osim hejta ?
ja sam izneo za A8, bmw5 , Kajena GTS, vi nikada, ali nikada nista osim pljuvanja. A "vase" dizete u nebesa, ignorisuci recimo mane neke i nedostatke, ako ih ima. samo hvalospevi, a druge samo pljujete.
Toliko o objektivnosti i relevantnosti.
G klasa je ikona, legenda, kao i 911.
Meni se kod 911 ne svidja prednji deo, uzan je i okrugli farovi. i to je to, ostalo mi se svidja ali tek od 991.
Jesu prethodni brzi itd, dobri za voznju i krivine, enterijer 997 isto ok.
a pljuvati ovu G klasu je isto kao reci GT2RS je smece. e to ti radis. jer pokusavas da izbegnes cinjenice mrznjom, ostrascenoscu itd. Dakle stvarno treba biti "hrabar" pa pljuvati ovako nesto. isto kao reci za Tajson sve najgore, a hvaliti neke levake.
Pit 21 Feb 2015, 23:02
Hummer je fabricki, Wrangler renegade je fabricki. I oni Rusi, sto sam stavio link, su isto fabricki koliko i ova verzija G-klase. U svakom slucaju, ova "Puhcina" je super odradjena, a njemu i prilici takav izgled. Nije G-klasa za poziranje po asfaltu, vec za teranje po vukohebinama. Kad vidim spustenu G-klasu sa niskoprofilnim valjcima od 22 cola, momentalno mi se povraca. Ali zato sa bull barom, vitlom i visokoprofilnim "krampacama" je milina za gledati.
o.p.
To je limunada za ovo. ovo odes u MB salon i kupis, nema budzevine , majstor Mića delova itd.
Takodje, ovo je na mnogo vecem nivou, u svakom smislu, od kvaliteta izrade, izdrzljivosti itd...
i G klasa jedina ima sve tri blokade dif-a !
@MB
Hahahaha, kako mozes da nameces meni one reci '911- Cayenne'? Pa covece ti si to rekao i svako to vidi, ti nameces da sam ja rekao hahaha :))
Nisam 'pljuvao' ja sposobnosti ovog automobila, vec izgled. I njegov i onog 6x6. Meni su jednostavno odvratni i znamo da svako ima svoj ukus. Ali ti standardno govoris da je neko hejter ako iznese nesto lose o nekom Mercedesu. Pa cekaj je l mora svakom da se svidja Mercedes posto se tebi svidja? Je l mora svako da mu se odusevljava? Cim neko kaze da je neki Mercedes ruzan ti ulazis u raspravu i ulazis u polemiku 'Kako, pa to on je atraktivan i skup', prijatelju ako je tebi to bitno i ako je tebi lep, tebi je lep, ne mora svakom da bude. Znaci od sad moramo svi na svakoj temi o Mercedesu da se odusevljavamo? Ok, nije problem :)
Po meni je najlepsa ona najosnovnija G klasa. Niti AMG niti ovi kvadrati niti 10x10.
P.S
Vise ne ubacuj Mercedes u rangu Porsea, nije Mecka jos taj nivo i mozda nekada bude, moooozda. Ja se nadam, konkurencija je zdrava ;)
o.p .
Ne Hamer vec rucni custom.
dusan
To sam rekao da bi ti docarao kakva poredjenja pravis.
Autor MB 22 Feb 2015, 18:03
A ovaj?
http://i.wheelsage.org/pictures/p/porsche/911_carrera_(993)/porsche_911_carrera_s_3.6_coupe_1.jpg
http://i.wheelsage.org/pictures/p/porsche/911_turbo/porsche_911_turbo_s_3.6_coupe_1.jpg
@dusan
Zašto Mercedes nije u rangu Porschea?
Ilija
Pozadi je ok, ali napred mi se izuzev 996 ne svidjaju okrugli farovi, kao i to što je uzan, generalno prednji deo komplet.
http://www.benzinsider.com/2015/02/photos-the-mercedes-benz-g500-4x4-in-the-rough/