
Ford je još ranije najavio da će evropskim kupcima ove godine ponuditi i doteranu verziju svog malog SUV modela EcoSport.

U Fordu su revidirali zadnji deo EcoSporta koji sada više neće standardno imati rezervni točak na vratima prtljažnika (to ipak ostaje u ponudi, i to kao opcija). Verzija bez zadnjeg rezervnog točka takođe ima i drugačiji zadnji branik, kao i revidirana vrata prtljažnika.


Od ostalih izmena se pominju kvalitetnija plastika u enterijeru, bolja zvučna izolacija, novi izgled volana, sedišta delimično u koži kod Titanium verzije, kao i doterivanje ogibljenja (EcoSport je sada niži za 10 mm), unapređeni ESP sistem i poboljšano upravljanje.

Takođe, u ponudi će biti i EcoSport u S izdanju, i to sa "deep impact blue" bojom, crnim krovom i retrovizorima, alu točkovima od 17 inča (takođe u crnoj boji), kao i sa prednjim sedištima sa grejanjem i retrovizorima sa grejanjem.

Što se game motora tiče, 1.5 TDCi dizelaš je pojačan za 5KS (na 95KS), pri čemu njegova potrošnaj goriva po fabričkim podacima iznosi 4,4 l/100 km (emisija CO2 je 115 grama po km). Tu su i 1.5 Ti-VCT atmosferski benzinac sa 112KS, kao i 1.0 EcoBoost turbo benzinac sa 125KS, čija potrošnja je 5,4 l/100 km, a emisija CO2 iznosi 125 g/km.

Cene u Nemačkoj se kreću ovako: bazni EcoSport sa benzincem od 112KS košta 17.990 evra, verzija 1.0 EcoBoost kreće od 18.990 evra, a dizelaš od 20.240 evra.
Ivan Mitić – Autoblog.rs