
Citroenova najveća limuzina u ponudi od ovog leta ima i dva nova 2,0 litarska BlueHDi dizel motora.
Slabiji je BlueHDi 150 S&S, u kombinaciji sa 6-stepenim manuelnim menjačem, a jači je BlueHDi 180 S&S, u paru sa EAT automatikom.

U paleti su i novi alu točkovi, pri čemu Confort verzije imaju 17-inčne, a Hydractive Exclusive dobijaju 18-inčne točkove.

Takođe, šira je i paleta boja za eksterijer koja sada obuhvata i boju Moka Brown, a treba pomenuti i 7-inčni ekran osetljiv na dodir.
C5 sedan sa BlueHDI 150 motorom košta 31.400 evra, dok verzija sa 180KS startuje od 35.000 evra.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Pa to i nije cena pravljena za srbe nego za Evropu i to je "hidraulicar"
Kad sednes u Hydroactive model, videces da po udobnosti moze da se poredi samo sa S klasom sa Airmatic-om.
Inace, moj je placen 44.500 evrica, naravno, ne u Srbiji i vecina mojih prijatelja koji voze E klase, BMW i Audije nije bas odusevljena koliko je moj auto udobniji i kako ima svu mogucu opremu za razuman novac a uz to i ozbiljan motor. :)
Miki,
Ali će verovatno odmah da okrenu "Kako je loša plastika/nema on taj kvalitet/ne može to da se poredi s njemačkim/french sh.." i sl. priče. :)
Šalu na stranu, svaka čsat na izboru. Meni je ovaj Citroen (uz Mazda-u6) najlepši auto u klasi, računajući i nemačku trojku.
Na fotografijamam nije toliko lep i skladan koliko je uživo. In vivo ostavlja bez daha, jako elegantan auto...
Poz
Nikada mi se nije sviđao dizajn, ali će mi biti žao kada nestane. Izgleda da je, bar za sada, poslednji „Sitroen“ sa hidrauličnom oslanjanju. Potpisujem sve što je Miki napisao.
Ovako iskreno, Audi jeste malkice kvalitetnije uradjen, ali vise je to utisak nego sto je zaista tako.
Na primer, Audi svuda koristi displeje visoke rezolucije (cak i unutar instrumenata), dok cak i Mercedes ima displej kao C5, ~800 x 480 a na displejima unutar instrumenata su pixeli ko zrna graska... To recimo malo daje na losijem utisku kada se gleda kokpit. Barem meni...
Ali, po meni takodje C5 ima jedan od najlepsih instrument segmenata uopste.
Segment volana je recimo neverovatno funkcionalan. Sve sto je potrebno je na dohvat ruke. Na mercedesu mi recimo treba vremena da podesim tempomat, dok je ovde to savrseno osmisljeno...
Dalje, rucica automatskog menjaca je na pravom mestu i savrsenog je dizajna, neuporedivo lepsa i funkcionalnja od onog BMW-ovog cuda.
Uopstalom, dovoljno je pogledati novu rucicu na mercedesima i videti gde su nasli inspiraciju... ali dobro, to moze da se gleda sa vise aspekata. Probao sam da sastavim novu C klasu da imam sve sto imam ovde... i nema sanse, kosta preko 70k, da imam istu opremu kao u C5 Executive.
Dalje, stao sam pre neki dan u Beogradu pored jedne nove C klase, koja mi se svidja i uporedjujem oba automobila.. Nova C klasa jeste prestiznija, ali C5 ima to ono nesto.. hemija, leptirici u stomaku...
A da ne govorim o gomili detalja, poput zavesica koja se izvlace iz svih mogucih mesta, preudobna sedista, prostor za noge i na zadnjoj klupi kada napred sede visoki itd...