
Škoda je nedavno saopštila da je do sada već proizvedeno 500.000 primeraka modela Rapid (od toga je 132.000 primeraka Spaceback verzije), a sada je ponuda ovog modela obogaćena i novom ScoutLine varijantom.
Treba međutim odmah napomenuti da Rapid Spaceback ScoutLine nema 4x4 pogon, kao ni povišeni klirens, već se sve svodi samo na kozmetički kit.
Dakle, na automobilu su mat crni delovi prednjeg i zadnjeg branika, kao i srebrni zaštitni elementi, uz crne zaštitne elemente od plastike na blatobranima i pragovima.

U paketu su i "Camelot" alu točkovi od 16 i 17 inča, srebrni retrovizori, a jedna od zanimljivih boja za eksterijer je i "Pistachio green" (u toj boji je i automobil na slikama).
Paleta motora je preuzeta iz standardnog Rapida, sa izuzetkom verzije GreenLine.
To znači da su u gami Rapida Spaceback ScoutLine tri benzinca (sa 90KS, 110KS i 125KS) i dizelaši sa 90KS i 116KS (svi su naravno Euro 6, a tu je i start/stop sistem).
Rapid Spaceback ScoutLine će se na evropskom tržištu naći još krajem ovog meseca.
Ivan Mitić - Autoblog.rs
Ma ovo je premijum automobil, zato prodaja ne ide glatko.... Treba naći nekoga da plati ovaj premijum kvalitet :))
A za sve one koji i dalje misle da je ovo karavan (???):
"The original Rapid liftback was followed by a HATCHBACK called Rapid Spaceback in September 2013"
https://en.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_Rapid_%282012%29
Klasična lepota. Za one ljude koji znaju da je prepoznaju. I cene ...
Ovo i kad se pojavilo , dizajnerski je bilo zaostalo bar 10 godina , tako da ovom nikakvi paketi ne pomažu.
Odavno nisam vidio auto lošijih proporcija , ovo mi dođe kao gradski auto ali rađen za kinesko tržište u LWB verziji.
A tek kad vidim ove službene bijele klot verzije , želudac mi se okrene.
Klasični Rapid je OK za klasu gdje pripada (Logan,301...)ali samo OK i ništa više od toga.
Nema boljeg auta za sluzbeno vozilo, beo sportback 1.6tdi, sa bluetoothom i klimom i to je to.
U rapidu ćete tempomat da dobijete u drugom paketu opreme. U oktaviji tek u trećem. Apsurd. Kod škoda ih je dosta.
@Carobnjak
Ja nisam od onih koji misle da je to karavan, ja vidim da je to karavan i apsolutno me ne interesuje sta o tome pise na Wiki,jer iz Skode tvrde da to nije karavan(vec najprostraniji hecbek b segmenta, a oni su se prvi setili...vidi k...a!).Moram da javim ovima iz Dacije da isprave na Wiki, da je Lodgy u stvari najveci hecbek b segmenta.Jednako me nece ubediti pricom ni da je Fabija karavan najprostraniji sportski kupe dvosed u b segmentu, koji je prvi koji ima jos dodatnu zadnju klupu, jos troja normalna vrata, visok krov i rekordan prtljaznik.Ova prica o Rapidu me podseti na jednu staru epizodu Simpsonovih, kad je Bart na izlozbi mitskih cudovista predstavio zeca kao mitsko cudoviste sa telom zeca i glavom zeca, koje je imalo obicaj da se ponasa kao zec.
Carobni
Vrlo je moguce.I ne samo ja.I ovi sa Wiki ciji si link postavio, kazu dalje u tekstu(sto si propustio da citiras, a siguran sam da si procitao):"The Spaceback shares the wheelbase and front panels of the liftback, and uses a station wagon body, but ..." E ja mislim da iza tog ali pokusavaju da objasne da je to sto izgleda kao zec, u stvari neko novo stvorenje, hibrid sa telom zeca i izgledom zeca, ali se ponasa kao zec. :)
A i kad ukucas Skoda Rapid SW dobijes gomilu oglasa gde dileri prodaju Spaceback.Nisu citali Wiki.
"Fabija karavan najprostraniji sportski kupe dvosed u b segmentu, koji je prvi koji ima jos dodatnu zadnju klupu, jos troja normalna vrata, visok krov i rekordan prtljaznik"
Sve se slažem. Najbolji samovoz u tom segmentu ( sport kupe - dvosed - karavan ). Zato u Style paketu i ima samo dva vazdušna jastuka.
moron
Ma naravno da sam bio ironican.Ne hejtujem skodu samo nemam lepo misljenje o njoj kao o nekom eventualno mom izboru i navodim razloge za to.Drugo, najveci rival Rapida spaceback je po meni Fabia SW.Tehnicki, vizuelno, funkcionalno razliciti samo zato i toliko jer ih proizvodi isti proizvodjac.Hipoteticki da jednog od njih pravi Dacia, svi testeri bi rekli da je rec o dva gotovo identicna automobila.Kod jednog je koncept-klupa malo u nazad, veliki prostor za noge i solidan prtljaznik.Kod drugog koncept-solidan prostor za noge, veliki prtljaznik, a sve ostalo isto.
Evo kako to izgleda:
http://www.worldcarfans.com/115051393764/skoda-fabia-r5-combi-concept-unveiled-at-wrthersee
Jasno je sa fotki da je jedno kombi, drugo hecbek, samo mi nije jasno zasto.