
Sem ona dva specijalna primerka Jeepa Renegade za ovogodišnji Montreux Jazz Festival, američki proizvođač je kao globalni partner pomenutog Festivala pripremio i ograničeno izdanje modela Grand Cherokee.
Na slikama je dakle Jeep Grand Cherokee Montreux Jazz Festival Limited Edition, čija serija je ograničena na 49 komada (prodavaće se samo u Švajcarskoj), pri čemu njegova cena iznosi 88.300 švajcarskih franaka (84.315 evra).

Vozilo se odlikuje Granite Crystal eksterijerom, Dark Brown kožnim enterijerom, Montreux Jazz Festival logom na B stubu, 20-inčnim alu točkovima, staklenim panoramskim krovom, Blue Ray DVD multimedia sistemom, kao i Harman Kardon sound sistemom od 825 vati i sa 19 zvučnika.
Za pogon se brine 3,0 litarski dizel motor sa 250KS, u kombinaciji sa osmostepenim automatikom.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Pa ovo je klasičan Summit.
Doduše, oni koji se pale na ograničene serije itd, eto prilike da im se uzme lova. :)))
@MB,
Vozio sam se u novom poglavici. Nije ovaj redizajn kao sa slike vec onaj prvi. Najvise sam se odusevio kvalitetom kabine. Nema onih velikih zazora, sve je prijatno na dodir i tome slicno. Da li je to italijanski uticaj ili ne, jako dobro izgleda.
UCS
Ne znam jesi li se vozio napred ili pozadi, pozadi se nasloni za ledja obaraju poprilično, pa se komforno voziš kao u S klasi. :)
Restajling je još puno bolji + ima 8-ostepeni ZF automatik.
Kako ti se čini generalno makina, udobnost, vožnja u njemu itd ?
Inače, restajling ima dosta lepši enterijer a i eksterijer.
Unutra lepši volan, modernija instrument tabla, ekran, menjač kao u A8 itd.
Ne znam da li si obraćao pažnju, ali poprilično se razlikuje restajling, tj domaćinski je unapredjen.
http://www.drilldrive.com/images/jeep-grand-cherokee-2014-interior-2.jpg
@MB,
Vozio sam se pozadi. Primetio sam te rucice za obaranje relativno kasno. Tek kad sam izlazio iz auto. Meni je obicno dovoljan srednji naslon za ruke da bih uzivao. Zvucace smesno, ali kad sam bio klinac, to mi je bila odlika prave limuzine. Toliko sam zastranio da sams e odusevio i Ladom Ziguli koja je imala ona crvena sedista od skaja i bas taj naslon pozadi. Moja Zastava 128 i Logan ne :D Kad sam porastao dovoljno da vozim sam, to mi i nije bilo toliko bitno jer uglavnom sa ja taj koji vozim. Sad mi nedostaje taj naslon izmedju mene i suvozaca... :D
Da se vratimo na Jeep. Prijatelj ga je bas jace vozio na autoputu u Torontu, iznenadio sam se kako tako visok auto pegla krivine. Malo mi je bilo prpa u pocetku ali sam se onda opustio. Izuzetno lepo vuce i ima rezervu snage za svaku situaciju. Ne secam se oznake motor...
Generalno, amerima sad fali tako malo da budu jedanki sa enterijerima. To su one male finese, oblik dugmmica, zazpri i sl. Najvise mi smeta sto vole da zaoble svaku ivicu dok Evropljani vole da stave neku faltu tu i tamo i to je ono sto mi se svidja. Ali je ovo kvantni skok u odnosu na prethodnika. Bar se tako meni, kao laiku, cini.
P.S.
Uz novi Volvo XC90 i BMW X5 ovo bio bio moj izbor da kupujem SUV.
Autor Uros Cuore Sportivo 10 Jul 2015, 01:21
Još uvijek su im prekidači od lošije plastike u odnosu na evropsku školu.
UCS
Šteta što nisi isprobao to, ako se budeš opet vozio, obavezno obori naslon. :)
Već WK ( model pre ) se vozi ko limuzina, novi je verovatno unapredjen po tom pitanju, mada to sve utiče na off-road sposobnosti.
Inače aktuelni model ( WK2 ) je na platformi aktuelnog ML-a.
Dobar je novi, a restajlinga su doveli do perfekcije.
Posebno obiluju opremom, uzmeš Summit GC po ceni klot ML-a ili X5.
Pogledaj jednom kad ti bude dosadno, na našem Jeep sajtu da vidiš šta sve ima od opreme.
Osnovni Laredo ima keyless-go.
Overland ima vazdušno ogibljenje, Limited koji je linija ispod ima grejače sedišta i napred i pozadi.
Overland ima grejač volana, panoramu, nema šta nema.