
Honda je definitivni, serijski primerak dugo očekivanog novog NSX-a zvanično predstavila u januaru ove godine na sajmu automobila u Detroitu (sa Acura logom), i to pod sloganom "New Sports eXperience", a zatim je početkom marta (ali sa znakom Honde) pokazan i evropskoj publici na sajmu u Ženevi. Sada je automobil predstavljen i posetiocima na "The Quail, A Motorsports Gatheringu" u SAD-u, a objavljene su i nove fabričke fotografije.

Još ranije je saopšteno da će novi NSX imati "više od 550KS", a kombinovaće 3,5 litarski twin-turbo V6 motor, tri elektromotora, pogon na sva četiri točka i devetostepeni menjač sa dvostrukim kvačilom.

Novi NSX je dugačak 4470 mm, širok 1940 mm, visok 1215 mm, međusovinsko rastojanje iznosi 2640 mm, dok su točkovi od 19 i 20 inča (gume 245/35Z R19 napred i 295/30Z R20 pozadi). U konstrukciji su inače korišćeni aluminijum, čelik visoke čvrstoće, ugljenična vlakna i ostali napredni materijali.

U press saopštenju se između ostalog navodi i da novi NSX ima jednostavne i intuitivne komande, najbolju ergonomiju u klasi (ovde se posebno ističu sedišta), instrument tablu sa TFT displejem, kao i Integrated Dynamic System sa četiri moda (Quiet, Sport, Sport+ i Track).

Novi NSX će se inače proizvoditi u Acurinom Performance Manufacturing Centru u Ohaju, a cena u SAD-u bi navodno trebalo bude približno na nivou Audija R8.

Međutim, danas su britanski mediji objavili i informaciju koja kaže da je dolazak novog NSX-a odložen za proleće 2016. godine, što je za oko 6 meseci kasnije nego što je prvobitno planirano.
Sem novog NSX-a u Coupe verziji, Honda će ovaj model kasnije predstaviti i u Roadster varijanti, a verovatno i u jačoj Type R verziji. Po nekim ranijim najavama, NSX Type R će biti i lakši budući da će imati oko 1550 kg, za razliku od 1600-1700 kg kod standardne varijante.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Pravi naslednik starog NSX-a, odlicno izgleda.
Jedini problem je cena, $130,000 je previse.
To je cena BMW i8 koji je atraktivniji i sigurno bolje drzi vrednost, Tesla Model S je jeftiniji (nije sportski auto ali nije ni spor), a da ne spominjem brojne Porsche-e...
s obzirom da je poslednja nsx pre 10 godina (sa duplo manjom snagom) $90,000, za ovu novu verziju $130,000 uopste nije visoka cena. ne postoji drugi super-auto sa centralno postavljenim motorom koji je bolja kupovina. ako novi nsx bude uradjen kao prethodni, bice i dalje jedan od najcivilizovanijih super-auta na svetu