home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Ford Puma

Nekada je Ford Puma bio mali i pametno dizajnirani coupe s pogonom na prednje točkove, a sada se to ime vratilo na tržište, ali u drugačijoj formi.

Ford Puma

Puma je sada mali i takođe pametno dizajniran kompaktni crossover kod kojeg je Fordov aktuelni dizajnerski jezik došao do punog izražaja, kako unutra tako i spolja.

Ford Puma

Ford Puma

Većih iznenađenja nema jer je Ford već najavio ovaj model ranije ove godine, a primetna je i veza s novom Fiestom. Modeli dele platformu, a Puma je preuzela dosta dizajnerskih karakteristika od nove Fieste s tim da je više podignuta od tla. Na početku prodaje će biti dostupna s paketima opreme Titanium i ST-Line.

Ford Puma

Ford Puma

Unutrašnjost nalikuje na onu u Fiesti sve dok se ne pogleda zadnji deo automobila jer su Pumine proporcije omogućile više prostora u prtljažniku tako da zapremina iznosi 456 litara. Prisutno je duplo dno s tim da donji deo omogućava različite konfiguracije, kao i odvod za lakše čišćenje.

Ford Puma

Ford Puma

Puma je bogato opremljena tehnologijom te je dobila aktivni tempomat, automatsko kočenje, sistem detekcije pešaka, pomoćni sistem za održavanje vozila u traci, Fordov CoPilot360 ograničeno autonomni sistem koji može da funkcioniše u uslovima gradske gužve kada je potrebno da se često kreće i zaustavlja vozilo.

Ford Puma

Zadnja široka kamera omogućava pogled na okolinu od 180 stepeni i to je prvi put da se ova tehnologija našla u ovom segmentu. Deo standardne opreme su Android Auto i Apple CarPlay sistemi. Njima se upravlja putem 8-inčnog centralno postavljenog ekrana osetljivog na dodir, a tu je i 12,3-inčni digitalni ekran umesto instrument table. Ozvučenje je odlično zahvaljujući stereo sistemu s 10 zvučnika, a kupci mogu da dobiju i sedišta s funkcijom masaže.

Ford Puma

Pumu će pokretati 1,0 litarski EcoBoost trocilindrični motor uparen sa 48-voltnim blagim hibridnim sistemom koji će isporučivati 125 ili 155 KS (slabiji ima potrošnju goriva od 5,4 l/100 km i emisiju CO2 od 124 g/km a snažniji 5,6 l/100 km i 127 g/km).

Ford Puma

Kasnije će se pojaviti i dizelska verzija, ali će svaka imati pogon na prednje točkove, dok pogon na sva četiri točka neće biti opcija.

Kupcima će biti dostupna paleta od 10 boja, i to Blazer Blue, Frozen White, Race Red, Solar Silver, Agate Black, Lucid Red, Grey Matter, Desert Island Blue, Magnetic i Metropolis White.

Prodaja u Evropi počinje do kraja godine, a cene će biti poznate nešto kasnije.

Izvor: Klix.ba / Motor1. com

Foto: Ford







čitanja : 5315



Komentari