
U BMW-u su doneli odluku da se osveženje za roadster Z4 ipak ograniče na nekoliko spoljašnjih detalja i da se zvanično govori samo o modelskoj godini 2023 umesto o nekom jačem fejsliftu.
To znači da blage vizuelne izmene podrazumevaju da unutrašnjost prednjih "bubrega" sada odlikuje horizontalno rastegnuta saćasta struktura, a tu su i nešto drugačiji otovri za vazduh u prednjem braniku.

Sem toga, u zavisnosti od konfiguracije i individualnog ukusa, postoji još nekoliko promena na eksterijeru: sada postoji opciona verzija Shadow Line sa tamnim umecima za farove, ponuda točkova je proširena i uključuje ekskluzivne 19-inčne felne u mat Jetblack boji, a tu su i standardni sportski M pragovi.
Pažnju privlače i atraktivne nove boje, kao što su Thundernight Metallic, Portimao Blue i Skyscraper Gray.

Kokpit doteranog BMW-a Z4 (G29 LCI) je praktično nepromenjen, osim sveobuhvatnije standardne opreme.
Instrumentacija takozvanog „BMW Live Cockpit Professional“ se i dalje sastoji od digitalne instrument table i infotainment displeja. Oba imaju dijagonalu ekrana od 10,25 inča.

Sistemi za pomoć vozaču između ostalog uključuju automatsko kočenje, upozorenje o napuštanju trake i prepoznavanje saobraćajnih znakova. Opciono se može dobiti adaptivni tempomat sa funkcijom stop & go, upozorenje na sudar i asistent pri parkiranju.

Osveženi BMW Z4 će se u Evropi nuditi u verzijama Z4 sDrive20i (sa 197KS), Z4 sDrive30i (sa 258KS) i Z4 M40i sa 340KS (ovaj najsnažniji od 0 do 100 km/h ubrzava za 4,5 sekunde).
Z4 sDrive20i je takođe dostupan sa 6-stepenim manuelnim menjačem, dok su snažnije verzije uparene isključivo sa 8-stepenim automatskim menjačem.
Na kraju, doterani Z4 na evropsko tržište zvanično stiže u novembru ove godine, ali cene još nisu saopštene.
Ivan Mitić - Autoblog.rs