
Lexus je za LC modelske godine 2024 pripremio i njegovu novu specijalnu verziju nazvanu Ultimate Edition.
Ova ograničena serija je dostupna evropskim kupcima, u Coupe i Cabrio izdanjima sa V8 motorom, uz mat Hakugin belu boju koja odgovara finom japanskom porcelanu.
Elegantna boja, za koju se navodi da je inspirisana linijom sportskih automobila kompanije koju simbolizuje LFA, ima završni premaz od satenskog laka i u kontrastu je sa crnim akcentima.
Da bi se razlikovao od standardnog LC-a, Ultimate Edition ima i aero elemente oblikovane u prednji branik. Lexus ističe da su oni više od samog izgleda jer imaju funkcionalnu ulogu da pomognu protok vazduha smanjujući podizanje na prednjem delu vozila radi boljeg upravljanja i stabilnosti.
Slike Coupe verzije Ultimate Edition tek treba da budu objavljene, ali se kaže da ima zadnje krilo od ugljeničnih vlakana ofarbano u crno.

Unutrašnjost je jednako elegantna jer sadrži Kachi plavu boju koja potiče od niti koje se koriste za samurajski oklop. Oni su imali plavičasto-crnu nijansu poznatu kao kachi-iro (pobednička boja). Lexus takođe stavlja serijski broj automobila na aluminijumsku pločicu ispred ručice menjača kako bi označio njegovu ekskluzivnost.

Sem toga, tu su i pragovi sa natpisom „Limited Edition“ i površine od alkantare na panelima vrata i centralnoj konzoli.
LC Ultimate Edition pokreće doterana verzija atmosferskog 5,0 litarskog motora koji pruža poboljšani odziv, uglađeniji rad i bolji zvuk.
Na kraju, i standardni Lexus LC za 2024. godinu je u Evropi modernizovan dobijanjem ekrana osetljivog na dodir od 12,3 inča, prepoznavanjem glasa i navigacije zasnovane na oblaku.
Ostale novine uključuju tri dizajna točkova od 20 i 21 inča, kameru Panoramic View Monitor i unapređeni Lexus Safety System +. Inženjeri su ponovo podesili brake-by-wire sistem za prirodniji osećaj i radili su na 10-stepenom automatskom menjaču kako bi bolje predvideo sledeći korak vozača.
Lexus će početi proizvodnju standardnog 2024 LC-a za Evropu u maju, dok je Ultimate Edition predviđen za septembar.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs