
Na evropskom tržištu će od ovog meseca konačno biti dostupan obnovljeni Fordov krosover Kuga, dok je njegov američki rođak Ford Escape ovakvu vizuelnu restilizaciju prošao još 2022. godine.

Kako bilo, obnovljena Kuga u modelsku godinu 2024 ulazi sa novom prednjom maskom, svetlima, branicima i haubom, u skladu sa modernim trendovima. Takođe, tu je i svetlosna traka koja se proteže preko prednjeg dela haube i preko gornjeg dela farova.

Titanium, ST-Line i Active paketi opreme dobijaju svoj sopstveni izgled, pri čemu posebnu pažnju privlači Active sa crnim lajsnana na blatobranima i pragovima, kao i lažnim zaštitnim pločama. Ova verzija takođe dobija i 10 mm viši klirens.


ST-Line je uglavnom samo paket za atraktivniji izgled, a Ford još uvek ne nudi pravu Kugu ST.

U zavisnosti od verzije, dužina se kreće od 4604 do 4645 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 2711 mm, a zapremina prtljažnika od 412 do 553 litra (do 1534 litra sa oborenim zadnjim sedištima).
U unutrašnjosti se primećuje ekran osetljiv na dodir od 13.2 inča, uz najnoviji Fordov softver Sync4. Ima 5G konekciju, bežični Apple CarPlay i Android Auto, sve uz poboljšanu funkcionalnost glasovnih komandi. Takođe, nova funkcija navigacije za vuču prikolica omogućava vozačima da izaberu rutu koja izbegava nezgodna skretanja i niske mostove.

U vezi paleti pogonskih agerata; osnovni motor je 1,5 litarski EcoBoost benzinac od 150 KS, a jedine alternative su hibridi. Postoje dva obična 2,5 litarska hibrida, jedan koji šalje 180 KS samo na prednje točkove, a drugi ima 183 KS i pogon sva četiri točka.
Ponudu zaokružuje PHEV verzija sa 2,5 litatskim motorom, ali sada sa 243KS umesto ranijih 225 KS. Do 100 km/h ubrzava za 7,3 sekunde i može do 200 km/h. Takođe, u elektro modu može da pređe do 69 km.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs