home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Porsche Taycan Turbo GT

Porsche je upravo predstavio top verziju potpuno električnog Taycana koja nosi naziv Turbo GT. Upravo ta verzija je još ranije bila na Nirburgringu i rezultat je toliko dobar da ga je Porsche otkrio i pre zvaničnog lansiranja modela.

Test vozač Lars Kern je naime sa njim postigao impresivno vreme od 7:07,55 minuta, što je poboljšanje od 26 sekundi u odnosu na prethodni najbolji krug automobila.

„Dvadeset šest sekundi je pola večnosti u motosportu. Larsovo vreme kruga od 7:07,55 minuta je senzacionalno, stavljajući tako Taycan u istu ligu sa električnim hiperautomobilima“, rekao je Kevin Giek, šef linije modela.

To je i daleko bolje u odnosu na najbolje vreme njegovog najvećeg konkurenta, Teslinog Modela S Plaid. Najbolje vreme te američke električne limuzine iznosi 7:25,23 minuta.

Porsche Taycan Turbo GT

Taycan Turbo GT je ovim rezultatom odmah iza možda najimpresivnijeg električnog hiperautomobila na tržištu, Rimac Nevere, čije najbolje zabeleženo vreme na ovoj stazi iznosi 7:05,298.

Porsche Taycan Turbo GT

Uz čak 815 kW/1108 KS, ovaj automobil takođe odlikuju standardno Porsche Active Ride vešanje, novi aero elementi (kao što je zadnji spojler), točkovi od 21 inča i kočiona klešta u Victory Gold boji.

Sa aktiviranim launch controlom snaga iznosi 760 kW/1033 KS, dok je pomenutih 815 kW/1108 KS dostupno u vremenu od dve sekunde. Treba pomenuti i maksimalni obrtni moment od 1340 Nm.

Porsche Taycan Turbo GT

Opcioni paket Weissach eliminiše zadnja sedišta, analogni sat, prostirke za pod i prtljažnik, kao i deo izolacionog materijala, kako bi se smanjila težina. Sve u svemu, Taycan Turbo GT je do 71 kg lakši od Taycana Turbo S, pri čemu Taycan Turbo GT sa Weissach paketom generiše ukupno 220 kg potisne sile.

Taycan Turbo GT do 100 km/h stiže za 2,3 sekunde, dok verzija sa Weissach paketom to obavlja za 2,2 sekunde i može do maksimalnih 305 km/h.

Razlika u ubrzanju do 200 km/h je još veća: 6,6 odnosno 6,4 sekunde za Taycan Turbo GT bez/sa Weissach paketom, što je do 1,3 sekunde brže od Taycana Turbo S.

Taycan Turbo GT sa Weissach paketom je postao i najbri električni serijski auto na stazi Weathertech Raceway Laguna Seca u Kaliforniji, sa vremenom od 1:27,87 min.

Za unutrašnjost su predviđeni Race-Tex materijal i crna koža za sedišta podesiva u 18 smerova i GT Sport volan. Opciono mogu da se dobiju i Volt Blue i GT Silver kontrastni tonovi.

Porsche Taycan Turbo GT

U ponudi je ukupno šest boja, uključujući nove boje Pale Blue Metallic i Purple Sky Metallic.

Cene u Nemačkoj startuju od 240.000 evra (sa uračunatim porezom).


Treba podsetiti da je kompletna Taycan porodica nedavno prošla kroz temeljit redizajn.

Sa novim stajlingom, doteranom prednjim i zadnjim svetlima, stručnjaci Porschea su dodatno usavršili čist, puristički dizajn Taycana. Nova prednja krila i ravniji farovi daju još veći naglasak širini automobila.

Porsche Taycan Turbo GT

Instrument tabla, centralni displej i displej putnika imaju optimizovan korisnički interfejs sa dodatnim funkcijama. Apple CarPlay je dublje integrisan u displeje i funkcije vozila. Nova funkcija In-Car Video omogućava video strimovanje na centralnom displeju i displeju putnika.

Porsche Taycan Turbo GT

Standardna oprema je još obimnija nego ranije. Ambijentalno osvetljenje, ParkAssist sa kamerom za vožnju unazad, grejanje prednjih sedišta, Porsche Intelligent Range Manager (PIRM), toplotna pumpa sa novim sistemom hlađenja, ležište za pametni telefon za bežično punjenje, Drive Mode prekidač za režim vožnje su između ostalog standardne karakteristike.

U vezi dimenzija, Taycan je dugačak 496 cm, širok 196 cm i visok 139 cm.

Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 903



Komentari