home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Ford Capri

Stiže potpuno novi Ford Capri za EV generaciju, baziran na evropskom Exploreru EV (oba automobila koriste istu Volkswagen MEB platformu i dele međuosovinsko rastojanje od 277 cm).

Ford Capri

Ford ističe da novi električni Capri ima ubrzanje sportskog automobila, domet vožnje i do 627 km, brzo punjenje i prtljažnik sa više od 570 litara zapremine.

Ford Capri

Što se tiče dimenzija, novi Capri je dugačak 463 cm, širok 187 cm i visok 163 cm.

Ford Capri

Originalni Capri je odavno kultni klasik, a novi potpuno električni Capri je "automobil koji je ikonični sportski kupe bio predodređen da postane."

Ford Capri

Kako se navodi, inteligentne tehnologije pomažu da se Capri ponaša najbolje i na otvorenom putu i u gradu, od automatizovane promene trake do nadgledanja biciklista prilikom otvaranja vrata.

Ford Capri

Spoljašnji stil odlikuju i određene dizajnerske naznake klasičnog Caprija, prilagođenog za električno doba. Ikonična četiri prednja fara se vraćaju, ali sada sa najsavremenijom Dynamic Matrix LED tehnologijom, povezanih ultramodernom interpretacijom tanke maske.

Ford Capri

S druge strame, kupeovska linija krova se preliva u izvajani zadnji deo sa prepoznatljivim svetlima iz četiri dela.

Ford Capri

Tu su i točkovi od lake legure od 19, 20 i 21 inča, kao i upečatljiva paleta boja sa ekskluzivnom Vivid Yellow bojom.

Ford Capri

U unutrašnjosti je sve digitalno, minimalistički i integrisano, upravo onako kako bi klasični vozač Caprija očekivao da će se osećati u budućnosti. Zaobljeni kokpit spaja instrument tablu i vrata kao jedan element dizajna.

Ford Capri

Deo opreme će činiti i sportska sedišta sa integrisanim naslonima za glavu, vozačevo sedište sa masažom, prednja sedišta sa grejanjem, volan sa grejanjem, MegaConsole između prednjih sedišta sa pretincem od 17 litara, pa B&O audio sistem sa 10 zvučnika, luksuzni materijali meki na dodir, ambijentalno osvetljenje u 10 različitih boja, dvozonska klima, ulazak i pokretanje bez ključa, otvaranje vrata prtljažnika bez upotrebe ruku...

14,6-inčni SYNC Move ekran se pomera gore-dole kad god želite, za najudobniji ugao gledanja ili jednostavno da odgovara vašem osećaju za stil. SYNC Move ima glasovnu aktivaciju, povezanu navigaciju i konfigurabilni interfejs.

Bežična Android Auto i Apple CarPlay kompatibilnost je standardna. Namenski držač prihvata dva velika pametna telefona i uključuje bežični punjač.

Tu je i 12 ultrazvučnih senzora, 5 kamera, 3 radara i praćenje od 360 stepeni, prilagodljivi tempomat, potpomognutom promenom trake i centriranjem trake, pa head-up displej, prepoznavanje saobraćajnih znakova, nadgledanje mrtvog ugla, pomoć pri održavanju trake, upozorenje o unakrsnom saobraćaju sa aktivnim kočenjem...

Što se tiče parkiranja, novi Capri vam može pomoći sa prednjim i zadnjim parking senzorima, zadnjom kamerom i aktivnom asistencijom pri parkiranju.

Ford Capri

Bazni Capri (težak 2098 kg) pokreće jedan elektromotor sa 210 kW/286 KS i do 100 km/h ubrzava za 6,4 sekunde. Domet sa jednm punjenjem baterija od 77 kWh iznosi do 627 km.

Jača varijanta raspolaže sa 250 kW/340 KS (ima dva elektromotora i pogon na sva četiri točka), za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 5,3 sekunde. Autonomija sa baterijama od 79 kWh je 592 km.

Punjenje 10-80 posto kapaciteta kod jače verzije traje oko 26 minuta koristeći brzo punjenje od 185 kW (kod bazne verzije traje 28 minuta na 135 kW punjenja).

Cene u Nemačkoj startuju od 51.950 evra za verziju sa pogonom na zadnje točkove i od 55.950 evra za verziju sa pogonom na sve točkove.

Početkom 2025. Ford će izbaciti i baznu verziju sa manjom baterijom, koja će počinjati od 44.950 evra.

Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs

















čitanja : 2287



Komentari