
Izdvojena karakteristika Climax Editiona je njegov pojačani kočioni sistem. Ventilisani diskovi, sada prečnika 380 mm, upareni su sa Brembo kočionim čeljustima. Ovo je korak napred u odnosu na standardne kočnice IS 500 i dovodi ga u liniju sa RC F Coupeom koji je više fokusiran na stazu, navodi Carscoops.

Crvene Brembo čeljusti su postavljene iza seta BBS kovanih aluminijumskih točkova od 19 inča, u mat crnoj boji.
Takođe, sada postoji i nova Neutrino Gray opcija eksterijera.

Unutrašnjost je u crno-crvenoj kombinaciji, uz analogni sat, Climax Edition pločicu na centralnoj konzoli i jedinstvenu grafiku dobrodošlice na 8-inčnom LCD-u.

Specijalno izdanje ne uvodi nikakve promene koje se tiče 5,0 litarskog V8 motora, koji i dalje ima 352 kW/479 KS i 535 Nm obrtnog momenta.
Motor je uparen isključivo sa osmostepenim automatskim menjačem, koji šalje snagu na zadnje točkove.
IS 500 Climax Edition je ograničen na samo 500 jedinica u Japanu, a prvi primerci stižu u prodajne salone ovog avgusta, po početnoj ceni od 9.500.000 jena (56.425 evra).
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs