
Ram Dakota inače nosi ime i nasleđe modela koji je bio uspešan u Brazilu krajem 1990-ih.
„Ram Dakota, još jedan proizvod razvijen i proizveden u našem regionu, demonstrira naše inženjerske i proizvodne mogućnosti i izvor je velikog ponosa za nas. Ulazimo u ranije neistraženi segment za brend i donosimo neuporedivu snagu Rama novoj publici“, rekao je Džulijano Mačado, potpredsednik Rama u Južnoj Americi.

Novi Ram Dakota se pridružio modelu Rampage i postaje drugi pikap brenda proizveden i razvijen van Severne Amerike, jačajući posvećenost proizvođača Južnoj Americi.
Vozilo predstavljeno u Kordobi označava potpuni debi novog pikapa u paketu opreme Warlock. Ovaj paket opreme debituje u Južnoj Americi zajedno sa novim modelom i ima fokus na terensku vožnju, sa prepoznatljivom grafikom postavljenom na strani tovarnog prostora.
Njegov jedinstveni izgled je bogat elementima koji demonstriraju Ramov robustan i inovativan DNK iz svakog ugla, počev od farova sa potpuno LED tehnologijom, karakteristike koja je prisutna i na zadnjim svetlima i svetlima za maglu. Takođe napred, ističe se i široka maska koja ima RAM logo u nivou farova, kao i mišićava hauba.
Tu su i 17-inčne crne aluminijumske felne sa gumama različitih veličina, bočne stepenice za dodatnu udobnost i upečatljiva Rambar ograda tovarnog prostora koja dodaje stil i svestranost za obezbeđenje tereta i svakodnevnih dodataka.

Unutra, Ram Dakota Warlock se može pohvaliti tehnologijom i luksuzom koji očekujete od Rama, a ističe ga ekskluzivni enterijer sa vrhunskim, mekim materijalima koji prekrivaju instrument tablu i panele vrata, kao i električno podesiva prednja sedišta. Dva ekrana postavljena jedan pored drugog služe kao instrument tabla i multimedijalni centar, a drugi je 12,3-inčni displej sa Android Auto-om, bežičnim Apple CarPlay-om i integrisanom satelitskom navigacijom.
Još jedna karakteristika modernog enterijera novog Ram Dakote je podignuta centralna konzola, opremljena induktivnim punjačem za telefon, USB portovima, uključujući Type-C za brzo punjenje, kao i pregradama za odlaganje stvari u donjoj konzoli i naslonu za ruke.
Što se tiče bezbednosti, Ram Dakota je opremljen sa šest vazdušnih jastuka i kompletnim paketom poluautonomne opreme za vožnju.
Novi Ramov pikap srednje veličine pokreće 2,2 litarski turbo-dizel motor sa 200 konjskih snaga i 450 Nm obrtnog momenta. Motor je uparen sa osmostepenim automatskim menjačem. Da bi se osigurala vuča u širokom spektru uslova na putu, sistem pogona na sva četiri točka je automatski, a takođe postoji i blokada zadnjeg diferencijala, koja se elektronski aktivira dugmetom blizu elektronske ručne kočnice.
Jedan od temeljaca Rama je kapacitet, a novi model pruža robusne brojke, sposoban da preveze preko tone tereta u koritu zapremine preko 1.200 litara. Što se tiče vuče, novi pikap može da vuče do 3,5 tone.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs