home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Toyota je još pre nekoliko meseci u Japanu promovisala model Blade, koji u stvari predstavlja sportsku verziju nama poznatog Aurisa. Blade se do sada nudio samo sa benzinskim 2,4 litarskim V6 motorom od 123kW/167KS i 224Nm, a juče je japanska marka i zvanično predstavila Blade Master G sa 3,5 litarskim V6 motorom, koji razvija 206kW/280KS (pri 6200 obrt./min.) i 345Nm obrtnog momenta. Motor nosi oznaku 2GR-FE (ugrađuje se i u Toyotine modele Estima i Harrier), a uparen je sa 6-stepenim manuelnim menjačem. Kao opcija se nudi i nova 6-stepena automatska transmisija "6 Super ECT", koja omogućava i ručno menjanje brzina komandama na volanu. Pri tom, pogon je i dalje na prednjim točkovima, što Blade Master G čini najsnažnijim modelom među automobilima C segmenta, koji imaju pogon na prednjoj osovini (do sada je tu titulu držala Mazda3 MPS sa 260KS). Drugim rečima, Blade Master G direktno izaziva konkurente u klasi poput VW Golfa R32 od 250KS, BMW-a 130i sa 265KS, Audija S3 sa takođe 265 konja, Opel Astre OPC sa 240, Seat Leona Cupre (240KS), Renaulta Megane Sport (225KS), Forda Focus ST (225KS) i već pomenute Mazde3 MPS. Da podsetimo da najjači benzinski motor koji se ugrađuje u Auris ima samo 124KS, mada Toyota već sprema sportski Auris TS, koji će imati preko 200KS (koliko je to "preko" za sada nije poznato). U svakom slučaju, ako se Blade Master G ikada pojavi u Evropi, pomenuto društvo evropskih jurilica imaće o čemu da razmišlja. Toyota Blade 2,4 sa 167KS se inače nudi i u verziji sa AWD integralnim pogonom, tako da treba očekivati da i ovaj Blade Master G u budućnosti dobije varijantu sa pogonom na sva četiri točka. Zbog porasta snage i performansi, Blade Master G je naravno dobio i pojačan kočioni sistem (veći diskovi i kočiona klješta) kao i par detalja (17-inčni točkovi sa gumama 225/45/17, saćasti prednji gril,  i specijalni amblemi na zadnjem delu automobila), koji ga razlikuju od običnog Blade-a. Inače, Blade se od brata blizanca Aurisa razlikuje po drugačijim svetlima (napred xenon, pozadi LED), agresivnijim branicima sa većim otvorima za vazduh, maski hladnjaka, doteranom sportskom ogibljenju i za 40 mm manjoj dužini (širina, visina i međuosovinsko rastojanje su isti za oba modela). Za bezbednost putnika u Blade-u brinu se sistemi kao što su ABS, EBD, BAS, VSC (elektronska kontrola stabilnosti) i TCR (sistem protiv proklizavanja pogonskih točkova). Sve to uz frontalne i bočne vazdušne jastuke, vazdušne zavese kao i airbag za kolena vozača.






Novi Continental GT Speed je najjači serijski model Bentleya u njegovoj istoriji i istovremeno prvi, koji postiže maksimalnu brzinu veću od 200 milja na sat ili 322 km/h. Ova potentnija verzija veoma uspešnog Continentala GT namenjana je kupcima, kojima su najvažnije visoke performanse i agilnost u vožnji (čemu doprinose sportski set-up ogibljenja i karoserija spuštena za 10 mm napred, a pozadi za 15 mm). Spoljašnost Continentala GT Speed se u odnosu na standardni Continental GT razlikuje po širim i nižim otvorima za vazduh u prednjem braniku, uspravnijem prednjem grilu, većim izduvnim cevima kao i širim 9.5J 20-inčnim točkovima (pogon je naravno integralni na sva četiri točka, a menjač 6-stepeni automatski, firme ZF). Kao opcija se nude i karbon-keramičke kočnice. A sad motor, koji je i poenta GT Speeda. Naime, 6,0 litarski W12 agregat u Continentalu GT Speed razvija 15 odsto više obrtnog momenta i devet odsto više snage u odnosu na "običan" Continental GT, tačnije GT Speed ima 610KS i 750Nm obrtnog momenta. To je dovoljno da ovaj luksuzni sportista postigne makimalnu brzinu od 326 km/h i ubrzanje do 100 km/h za 4,5 sekundi. Za poređenje, standardni Continental GT sa 560KS i 650Nm obrtnog momenta stiže do 100 km/h za 4,8 sekundi a maksimalna brzina mu iznosi 318 km/h. Inače, inspiracija za novi Continental GT Speed je pronađena u legendarnim Speed modelima, koji su se prvi put pojavili još 1923. godine.




Suzuki je za 2008. godinu, osim novog modela Splash, pripremio i novi 4-cilindrični 1,2 litarski benzinski K12B agregat, koji će se osim u pomenutom Splashu, uskoro naći i pod haubom modela Swift i Ignis. Motor ima dve bregaste osovine i četiri ventila po cilindru i razvija snagu od 63kW/86KS, a karakteriše ga miran rad, ekološka podobnost i velika štedljivost. Naime, prema fabričkim podacima, sa ovim agregatom, Suzuki Swift troši prosečno samo 4,8 litara goriva na 100 km. 



Nova Toyota Ist

31 Jul 2007 - 00:40 Noviteti Link

Toyota je juče u Japanu predstavila novu generaciju modela Ist, koji se najverovatnije (i nažalost) neće prodavati u Evropi (uostalom ni njegov prethodnik nije bio dostupan kupcima sa Starog kontinenta), dok je Amerikancima nova Toyota Ist već poznata pod imenom Scion xD. Inače, prva generacija ovog modela je promovisana u maju 2002. godine kao manji automobil B segmenta, koji je svojevremeno uspeo da se nametne kupcima zahvaljujući svom pomodnom spoljašnjem izgledu i praktičnoj unutrašnjosti. Da bi i dalje održala interesovanje kupaca za ovim automobilom, Toyota je predstavila novi Ist sa još dinamičnijim i privlačnijim izgledom, kome doprinose i atraktivni točkovi od 16 inča. Za razliku od prethodnika, novi Ist ima nešto drugačiju paletu pogonskih agregata, pa se umesto 1,3 i 1,5 litarskih benzinaca, sada ugrađuju motori od 1500 i 1800 kubika. Verziju sa 1,5 litarskim motorom je moguće dobiti i sa 4WD integralnim pogonom dok se 1,8 litarski nudi samo u varijanti sa prednjim pogonom. Novi Ist ima i veće dimenzije, pa dužina iznosi 3930 mm (+75 mm), širina 1725 mm (+30 mm), visina 152 mm (+5 mm) dok je međuosovinsko rastojanje produženo za 90 mm i iznosi 2460 mm. Osim manuelnih menjača, u ponudi će biti i klasična automatska kao i CVT transmisija. Za bezbednost će se brinuti frontalni i bočni vazdušni jastuci, vazdušne zavese kao i aktivni nasloni za glavu. Inače, prodaja u Japanu će početi 25. avgusta, a cene će se kretati od 13.960 dolara pa naviše.




Obnovljena Daewoo Nexia

31 Jul 2007 - 00:37 Noviteti Link

Mi već polako i zaboravljamo na korejski Daewoo i njihove modele iz devedesetih godina prošlog veka poput Tica, Nexie i Espera, ali mnogi od ovih automobila se i dalje proizvode u nama dalekim i egzotičnim zemljama. Tako se Nexia i dalje sklapa u Uzbekistanu, u fabrici UzDaewoo, koja je počela sa radom jula 1996. godine i ima kapacitet za proizvodnju 200.000 automobila godišnje. Veliki deo proizvodnje ove fabrike je završavao na tržištu Rusije, pa je uzbekistanska Nexia godinama predstavljala najprodavaniji strani automobil na tržištu Rusije. Problem za ovu fabriku je nastao kada je GM pre nekoliko godina preuzeo samo korejsku centralu Daewooa, a ne i ostale fabrike, koje je Daewoo svojevremeno gradio kao pečurke posle kiše po raznim zemljama. Ipak, fabrika je u oktobru 2005. godine uspela da sklopi ugovor sa GM-om o produženju licence za proizvodnju Daewoo automobila do 2010. godine. Da bi Nexia i dalje bila konkurentna na tržištu (ne treba zaboraviti da poreklo vodi još od legendarnog Opel Kadeta "suze"), upravo je prošla kroz prilično veliki redizajn, kako spoljašnjosti tako i unutrašnjosti. Obnovljena Nexia je dobila drugačije oblikovane svetlosne grupe (i napred i nazad), novi prednji branik sa većim otvorima za vazduh, novu masku hladnjaka, a tu su i novi zadnji branik i poklopac prtljažnika na kome se sada nalazi i mesto za registarsku tablicu. Zanimljivi su i atraktivnije oblikovani retrovizori sa ugrađenim žmigavcima. Unutrašnjost je osavremenjena novom centralnom konzolom i instrument tablom kao i novim volanom, drugačijim oplatama vrata i presvlakama sedišta i još nekim sitnicama, ali duh prohujalih vremena je i dalje prisutan. Uostalom, koliko su dizajneri bili uspešni, procenite sami po ovim slikama. Za sada nisu saopšteni podaci o eventualnim promenama na motorima i ostaloj mehanici, pa treba sačekati 1. septembar kada će u Rusiji početi prodaja obnovljene Nexie, a tada će biti poznata i konkretna cena.




Video : Mini Clubman

30 Jul 2007 - 23:16 Noviteti Link

Posle oficijelnih fotografija i tehničkih specifikacija, BMW je objavio i zvaničan video novog Minija Clubman, koga, podsećamo, pokreću 1,6 litarski benzinac u verzijama sa 120 i 175KS kao i dizelaš iste zapremine sa 110KS.




Ford Fiesta Crossroad

29 Jul 2007 - 00:47 Noviteti Link

Budući da su Volkswagen, Hyundai i Citroen sa modelima CrossPolo, Getz Cross i C3 XTR već ponudili kupcima proterenski opremljene male hatchback modele, ni evropski Ford nije želeo da zaostane, pa od nedavno svoju aktuelnu Fiestu nudi u verziji Crossroad sa blagim off-road izgledom. I upravo je izgled Fieste Crossroad poenta cele priče jer je proterenski dizajn samo simpatična šminka i ništa više. Naime, Fiesta Crossroad nema ni pogon na sva četiri točka niti bilo kakvu drugu off-road opremu da bi se ozbiljnije upustila u savladavanje nepristupačnih terena. To doduše nije ni bila namera Fordovih dizajnera. Uostalom nema čak ni povišeni klirens (rastojanje od tla) iako zbog plastičnih dodataka na karoseriji Crossroad izgleda viši u odnosu na standardnu Fiestu. Inače, Fiestu Crossroad pokreće 1,4 litarski benzinski motor sa 80KS, a cena joj je za 1085 evra viša u odnosu na običnu Fiestu. Ako dakle nema ni integralni pogon ni bilo šta drugo što bi je povezivalo sa pravim off-road modelima, u čemu je onda svrha Fieste Crossroad ? Odgovor bi mogao da leži u tome da Fiesta Crossroad, uz pomoć novih branika sa zaštitnim umecima, plastičnom zaštitom donjih delova vrata i blatobrana, svetlima za maglu i krovnim nosačima, izgleda dovoljno privlačno, da se dopadne kupcima, kojima u stvari i ne treba terensko vozilo ali vole atraktivniji izgled sa kojim će se njihov auto razlikovati od mase običnih konfekcijskih automobila, kakve imaju prve komšije.



Mini Clubman i zvanično

27 Jul 2007 - 13:13 Noviteti Link
 

Evo i prvih zvaničnih slika novog Minija Clubman, koji će svetsku premijeru imati na 62. salonu automobila u Frankfurtu (11. – 23. septembar). Najzanimljiviji dizajnerski detalj Clubmana jesu njegova vrata odnosno njihov raspored. Novi Mini Clubman naime sa suvozačeve strane ima i manja, pomoćna vrata za lakši ulazak na zadnja sedišta (tzv. samoubilačka vrata kao kod Mazde RX8), dok će se zadnja vrata otvarati iz dva dela (50/50), kao kod nekih komercijalnih vozila. Osim toga, najveća razlika u odnosu na obični Mini je u stvari veća dužina (za 24 cm) i produženo međuosovinsko rastojanje (sada 2,55 metra -povećanje od 8 cm). Tu su i povećane staklene površine i težina veća za 75 kg. Posledica većeg rastojanja između osovina jeste više mesta za putnike pozadi (dodatnih 8 cm za noge) i za 100 litara veća zapremina prtljažnika (sada 260 litara a sa oborenim zadnjim sedištima 930). Pažnju privlače plastični elementi (u istoj boji kao i krov), koji okružuju zadnja svetla i C stubove kao i to da oba krila zadnjih vrata imaju svaka svoj brisač. Tu su i dve izduvne cevi integrisane u zadnji branik i povećani panoramski stakleni krov. Što se palete motora tiče, Clubman će pokretati isti agregati kao i hatchback verziju, osim najmanjeg 1,4 litarskog benzinca sa 95KS. Dakle, u ponudi će biti verzije sa 1,6 litarskim atmosferskim motorom od 120KS i 160Nm (201 km/h, ubrzanje do 100 km/h za 9,8 sekundi, potrošnja 5,5 litara), 1,6 litarskim turbo agregatom od 175KS i 240Nm (224 km/h, ubrzanje 7,6 sekunde, potrošnja 6,3 litra) i 1,6 litarskim common-rail dizelašem od 110KS i 240Nm (193 km/h, ubrzanje 10,3 sekunde, potrošnja 4,1 litre na 100 km). Sva tri motora će se serijski opremati manuelnim menjačem sa 6 stepeni prenosa dok će se kao opcija nuditi i automatska transmisija sa takođe šest brzina. Prodaja počinje u novembru ove godine, po ceni od 19.900 za model Cooper sa 120 konja, 23.900 evra za Cooper S sa 175KS i 21.600 evra za dizelaš Cooper D.



Novi Mercedesov 1,8 litarski benzinski motor, nazvan DiesOtto, kombinuje performanse benzinca sa visokim obrtnim momentom i štedljivošću vrhunskog dizelaša a sve to uz ekstremno čistu emisiju izduvnih gasova. Jednostavno, Mercedes je kombinovao sve prednosti oba tipa motora i nastao je DiesOtto, čiji tehnološki paket sadrži direktno ubrizgavanje goriva, turbo punjač i varijabilnu kompresiju. Poenta svega je kontrolisano automatsko paljenje i visoko efikasni proces sagorevanja, sličan dizelašima. Rezultat je 4-cilindrični motor, koji iz samo 1,8 litra zapremine razvija 175kW/238KS i 400Nm obrtnog momenta (132KS po litri zapremine), a po tvrdnji fabrike troši ispod šest litara benzina na 100 km. I to ne u nekom manjem Mercedesu A ili B klase, već u velikoj i luksuznoj S klasi ! DiesOtto je za sada samo koncept, i mada u Mercedesu još nisu precizirali kada će se ovaj revolucionarni motor naći u proizvodnji, iz fabrike poručuju da će se to desiti u razumnom periodu.



Kia Pro-cee´d

26 Jul 2007 - 00:43 Noviteti Link

Kia Motors Corporation je objavila i prvu zvaničnu fotografiju modela Cee´d u verziji sa troja vrata, koji će svetsku premijeru imati na predstojećem salonu automobila u Frankfurtu (11. – 23. septembar). Ono što je zanimljivo jeste da su se u rukovodstvu korejske fabrike odlučili da ovu verziju Cee´da nazovu Pro-cee´d. Posle hatchback modela sa petora vrata i Sporty Wagona (karavan), ovo je već treća karoserijska varijanta Kijinog modela u C segmentu. Pro-cee´d se bazira na konceptu pro_ceed sa prošlogodišnjeg salona u Parizu, a u odnosu na brata sa petora vrata, Pro-cee´d se, osim naravno po paru vrata manje, razlikuje i po izmenjenom prednjem braniku sa većim otvorom za vazduh i atraktivnom "rezu" na donjem delu boka automobila. Za izgled se inače pobrinuo Kijin evropski dizajn studio na čelu sa Peterom Schreyerom (radio je 25 godina za VW i Audi a od septembra 2006. za Kiu). Rezultat je zaista odličan. Kia nažalost nije objavila sliku zadnjeg dela Pro-cee´da, kao ni dimenzije automobila; u saopštenju za medije se samo navodi da je Pro-cee´d duži, niži i lakši u odnodu na Cee´d sa petora vrata, čije dimenzije iznose : D x Š x V - 4235/1790/1480 mm. U Kiji se nadaju da će Pro-cee´d oduševiti postojeće Kijine kupce ali i da će privući novu grupu evropskih kupaca, koji dosad nisu razmišljali o modelima ove marke. Proizvodnja Pro-cee´da počinje u novembru u Slovačkoj dok će prvi kupci sesti za upravljač ovog automobila u prvim mesecima naredne godine. Cena ovom prilikom nije saopštena kao ni podaci o motorima, koje će pokretati Pro-cee´d ali treba očekivati istu ili sličnu paletu agregata kao i kod varijante sa 5 vrata. 



Honda Civic Si Mugen

26 Jul 2007 - 00:35 Noviteti Link

Prošle godine je Honda na sajmu tjunera SEMA u Las Vegasu izazvala veliko interesovanje publike svojim konceptom Civic Si Mugen. Interesovanje Amerikanaca je bilo dovoljno da Honda najavi početak prodaje serijske verzije ovog Civica za oktobar ove godine. Nažalost, tokom prodajne sezone 2008., Amerikancima će biti ponuđeno samo 1000 komada Civica Si Mugen (i samo u Fiji Blue Pearl boji) ali po veoma prihvatljivoj ceni od nepunih 30.000 dolara ili negde oko 22.000 evra. Civic Si Mugen predstavlja rezultat zajedničkog rada Honde i njenog kućnog tjunera, firme Mugen. Iako atraktivna spoljašnjost nagoveštava da se ispod poklopca motora krije neki monstrum od bar 300 konja (čime bi opako konkurisao novom Mitsubishiju EVO X), realnost je da Civic Si Mugen pokreće serijski 2,0 litarski 4-cilindrični motor sa 197KS pri 7800 obrt./min. Snaga se na prednje točkove prenosi preko manuelnog menjača sa šest stepeni prenosa. Na pomenutoj atraktivnoj spoljašnjosti izdvajaju se novi prednji spojler i maska hladnjaka, atraktivniji pragovi, difuzor pozadi kao i veliko krilo na poklopcu prtljažnika. Vizuelne promene na eksterijeru zaokružuju novi alu točkovi od 18 inča (27 odsto lakši od serijskih dimenzija 7.5 J x 17) sa gumama BFGoodrich 215/40 ZR 18. Bez promena na ogibljenju i izduvnom sistemu nije moglo da prođe, pa Civic Si Mugen ima novi sportski izduvni sistem i tvrđe podešeno ogibljenje, koje je i 15 mm bliže asfaltu. Zbog novih aerodinamičkih dodataka, i karoserija ovog Civica je za 28 mm duža u odnosu na običan serijski Civic sedan. Ni unutrašnjost nije izbegla promene. Osim kože i aluminjuma, kabina je oplemenjena i novim sportskim sedištima kao i Mugen značkama.




Porsche Cayenne Hybrid

25 Jul 2007 - 00:51 Noviteti Link

Za dve godine u prodaji će se pojaviti prvi Porscheov SUV model Cayenne sa hibridnim pogonom (kombinacija 3,6 litarski V6 FSI benzinski motor sa 213kW/290KS i elektromotor sa 38kW/52KS). Zanimljivo je da Cayenne Hybrid, ako se vozi samo na elektropopgon, može postići čak 120 km/h. U saopštenju fabrike se navodi da je glavni cilj smanjiti emisiju štetnih gasova i potrošnju goriva. Aktuelni Cayenne sa 6-cilindričnim benzinskim motorom troši prosečno 12,9 litara benzina na 100 km (što ovaj SUV od dve tone čini jednim od najvećih emitera CO2), dok Cayenne Hybrid (pritom teži za 150 kg) troši oko 30 odsto manje goriva odnosno 8,9 litara. Emisija CO2 je inače smanjena na 216g/km. U saopštenju Porschea se još navodi da je njihova odluka da razviju hibridni motor u stvari reakcija na žestoku debatu o klimatskim promenama i sve većoj zabrinutosti među vlasnicima o ekološkoj podobnosti njihovih automobila. Cena za sada nije poznata.




Mitsubishi Colt za 2008.

25 Jul 2007 - 00:43 Noviteti Link

Mitsubishijev Colt je za novu prodajnu sezonu upravo prošao kroz blagu (ali zaista blagu) kuru podmlađivanja, koja podrazumeva proširenu paletu metalik boja (Sparkling Black, Cranberry Red i Glamour Grey), blago doteranu unutrašnjost (nove boje i dezeni), nove 15 i 16-inčne alu točkove i bogatiju standardnu opremu (skuplje verzije su dobile senzor za kišu i automatsko paljenje svetala). Osim toga, u ponudi će biti i pan-Evropska specijalna edicija ovog modela (u verziji sa 3 i 5 vrata a zvaće se različito, u zavisnosti od zemlje do zemlje). Ovaj pan-evropski specijalac se od ostalih Coltova izdvaja po crnim kućištima prednjih svetala, zatamnjenim zadnjim svetlosnim grupama, crnim A, B i C stubovima i crnim pragovima i donjim delovima branika. I u unutrašnjosti preovlađuje crna boja (prednji panel i oplata vrata), a tu su i kožni volan i kožna ručica menjača (naravno opet u crnoj boji). Presvlake sedišta su u crnoj i sivoj boji ili u kombinaciji crna/crvena. Spisak standardne opreme ove specijalne edicije Colta obuhvata i farove za maglu, MP3 plejer, 16-inčne alu felne kao i zadnji krovni spojler (samo verzija sa troja vrata) i dodatno zatamnjena stakla (samo za varijantu sa 5 vrata). Paleta motora ostaje kao i dosad, odnosno Colt za 2008. godinu i dalje pokreću benzinci od 1,1 L (75KS), 1,3 L (95KS), 1,5 L (109KS) i 1,5 litarski turbo sa 150 konja kao i 1,5 litarski DiD dizelaš sa 95KS. U Mitsubishiju se nadaju da će osveženi Colt kao i njegova specijalna verzija, pomoći u održavanju sadašnje dobre prodaje u Evropi. Naime, Colt predstavlja 30 % celokupne prodaje japanske fabrike na Starom kontinentu. Inače, ova generacija Colta je od proleća 2004. pa do kraja maja ove godine, u Evropi prodata u tačno 205.561 primeraka.


 



Callaway C16 Speedster

24 Jul 2007 - 01:01 Noviteti Link

Iz Amerike nam stiže još jedan zanimljiv supersportski automobil. Callaway C16 Speedster je (posle C16 Coupea i C16 Cabria) već treći model u ponudi Callawaya, a biće predstavljen 19. avgusta ove godine na događaju Pebble Beach Concours d'Elegance. Kao i pomenuti C16 Coupe i Cabrio, i Speedster se bazira na Chevrolet Corvetti, a pokreće ga supercharged 6,2 litarski V8 motor sa tačno 700 konja (84KS više nego u C16 Coupeu i Cabriu) i 895Nm obrtnog momenta. Ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) traje samo 3,2 sekunde a maksimalna brzina iznosi 210 milja na sat ili 338 km/h. Ono što se odmah primećuje jeste odsustvo klasičnog vetrobranskog stakla (umesto toga vozač i suvozač svaki zasebno imaju po manji vetrobran ispred sebe). Callaway je za C16 Speedster predvideo i dorađeno ogibljenje (u odnosu na C16 Coupe i Cabrio), StopTech kočioni sistem sa diskovima od 355 mm i 19-inčne točkove napred a pozadi od 20 inča. C16 Speedster će se u prodaji pojaviti na jesen i to po ceni od 305.000 dolara.



Dodge Caliber SRT-4

24 Jul 2007 - 01:00 Noviteti Link

Konačno su se pojavile i definitivne specifikacije novog top modela u gami Dodgea Caliber, sportske SRT-4 verzije. Nažalost, umesto ranije najavljivanih svih 300 konja, 2,4 litarski 4-cilindrični turbo motor razvijaće "samo" 280KS i 375Nm obrtnog momenta (dostupnog u rasponu od 2000 do 5600 obrt./min.). Ipak, i to je dovoljno za ubrzanje do 100 km/h za samo 6,2 sekunde i limitiranih 250 km/h (za poređenje Mazda3 MPS sa 260KS i 380Nm do stotke stiže za 6,1 sekundu, Opel Astri OPC sa 240KS i 320Nm treba 6,4 sekunde, a Seat Leonu Cupri sa 240KS i 320Nm 6,8 sekundi). Usput, Caliber SRT-4 prelazi četvrt milje (402 metra) za 14,6 sekundi. Dodge je za ovaj Caliber predvideo četiri boje karoserije (brilliant black, sunburst orange, bright silver, inferno red), kompletan aero body kit za borbeniji izgled, 19-inče petokrake felne i modifikovanu unutrašnjost.