home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Više o obnovljenom Porscheu 911 možete pročitati OVDE





Nakon što je prošle godine Bentley blago restilizovao Continental GT Coupe i promovisao njegovu snažniju GT Speed varijantu (najjači serijski model Bentleya u njegovoj istoriji i istovremeno prvi koji postiže maksimalnu brzinu veću od 200 milja na sat ili 322 km/h), iste promene je sada doživela i njegova limuzinska verzija – Continental Flying Spur. Tako se obnovljeni Continental Flying Spur od dosadašnje verzije razlikuje po uspravnijem grilu hladnjaka, modifikovanim otvorima za vazduh u prednjem braniku, hromiranim prstenovima oko prednjih svetala, doteranom zadnjem braniku i hromiranim okvirima zadnjih svetala. Uz tri nove boje za karoseriju (u ponudi su i dvobojne kombinacije), pojačani kočioni sistem, unapređeni ESP sistem elektronske kontrole stabilnosti i novi dizajn točkova od 19 inča, to je u principu to. Veća novost je novi Continetal Flying Spur Speed, koji je sa svojim 6.0 litarskim W12 motorom od svih 449kW/610KS pri 6000 o/min. i 750Nm obrtnog momenta pri samo 1750 o/min., postao najsnažnija limuzina u istoriji ove britanske marke (standardni model inače ima 412kW/560KS i 650Nm). Drugim rečima, potentniji Flying Spur Speed je namenjan kupcima, kojima su i pored limuzinske karoserije (dužine 5290 mm) važne i visoke performanse i agilnost u vožnji (pored snažnijeg motora, tu je i sportski podešeno i za 10 mm spušteno ogibljenje). Maksimalna brzina inače iznosi 200 milja na sat (322 km/h), dok ubrzanje do 100 km/h) traje samo 4,8 sekundi. (standardni Flying Spur može do 312 km/h, a do 100 km/h mu treba 5,2 sekunde). Pri svemu ovome treba imati na umu da je težina automobila 2475 kg, pa ne iznenađuje ni kombinovana potrošnja koja po fabričkim podacima iznosi 16,6 litara na 100 km (u gradu raste na 25,3 litre), dok je emisija CO2 396 grama po kilometru. Spoljašnost Continentala Flying Spur Speed se u odnosu na standardni Continental Flying Spur razlikuje po nižim otvorima za vazduh u prednjem braniku, tamnijem prednjem grilu, većim izduvnim cevima i 20-inčnim točkovima (sa Pirelli P-Zero gumama 275/35x20), dok je unutrašnjost dobila novi trokraki kožni volan i još bogatiju standardnu i opcionu opremu (Bentley Premium Audio System, iPod/ MP3/USB, bezbrojne mogućnosti individualizacije...). Pogon je naravno na sva četiri točka, a menjač je ZF-ov šetostepeni automatik. Kao opcija se nude i karbon-keramičke kočnice, a tu je i ACC adaptivni cruise control.



Volkswagen je proširio svoju paletu modelom Passat 1.4 TSI sa sedmostepenim DSG  menjačem. Ovaj Passat pokreće 1.4 TSI benzinac sa 90kW/122KS i 250Nm obrtnog momenta, koji zahvaljujući pomenutoj DSG transmisiji po fabričkim podacima prosečno troši 6,4 litra goriva na 100 km (Variant 6,5 litara), dok mu maksimalna brzina iznosi 201 km/h (Variant 198 km/h). Ovakav Passat u limuzinskoj verziji u Nemačkoj staje od 26.675 evra, dok cene za Variant počinju od 27.825 evra. 



Više o Opel Insigniji možete pročitati OVDE



Cadillacov XLR je poznat još od 2003. godine i njegovo doterivanje za novu prodajnu sezonu 2009. je i te kako dobrodošlo. Doduše, promene nisu tako velike i obuhvataju pre svega blago doterani izgled spoljašnjosti i unutrašnjosti, bogatiju standardnu opremu i širi spisak opcija. Tako je ovaj roadster sa tvrdim sklopivim krovom dobio nešto agresivniji izgled prednjeg kraja (inspiracija je nađena u Cadillacu CTS), odnosno modifikovani branik sa integrisanim svetlima za maglu, doteranu masku i haubu motora, a ostatak promena čine novi otvori za vazduh u prednjim krilima, hromirani završeci izduvnih cevi, jedinstveni točkovi od 18 inča i bogatije opremljena unutrašnjost (alkantara, koža plus doterana instrument tabla). Na spisku opreme se nalaze i Cadillacov Magnetic Ride Control sistem kontrole ogibljenja, ulazak u vozilo bez ključa i start motora na dugme, DVD navigacija, grejanje i hlađenje sedišta, grejanje upravljača, head-up display (sistem projektuje najvažnije informacije na vetrobran), adaptivna prednja svetla i adaptivni cruise control. XLR za 2009. godinu će biti dostupan samo u verzijama XLR Platinium i XLR-V. Prvi je opremljen 4,6 litarskim Northstar V8 motorom od 239kW/320KS (do 96 km/h mu treba 5,8 sekundi, može do maksimalnih 250 km/h), dok sportski XLR-V ima ugrađen 4,4 litarski V8 agregat, koji raspolaže sa 330kW/443KS (do 96 km/h ubrzava za 4,6 ssekundi). Inače, prodaja osveženog Cadillaca XLR i XLR-V u SAD-u startuje tokom ovog leta.



Kao što je bilo i najavljeno, posle promocije obnovljenog Mercedea G klase u standardnim verzijama, na red za doterivanje došla je i najsnažnija verzija G55 AMG (nudi se samo u Station Wagon karoseriji sa petora vrata).

Ipak, kao i kod običnih varijanti G klase, ni G55 AMG nije doživeo neke epohalne estetske promene. Tako su najočiglednije vizuelne promene na spoljašnjosti nova maska hladnjaka sa tri horizontalne lajsne i drugačiji AMG petokraki aluminijumski točkovi od 19 inča (sa gumama dimenzija 275/55 R 19).

S druge strane, ni 5,5 litarski V8 motor nije pretrpeo veće izmene; tek novom elektronskom kontrolnom jedinicom snaga je porasla sa 368W/500KS na 373kW/507KS, dok je maksimalni obrtni moment ostao na 700Nm. I performanse su ostale na nivou stare verzije, što znači da ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi samo 5,5 sekundi i da je najveća brzina elektronski ograničena na 210 km/h.

Novost su i unapređeni ESP sistem elektronske kontrole stabilnosti i Hill Start Assist sistem. I G55 AMG će se opremati Mercedesovim najnovijim Command APS infotainment sistemom (HDD navigacija, 6,5 inčni kolor ekran, DVD, Linguatronic sistem za glasovno upravljanje), dok će se na listi opcija naći Harman/Kardon Logic 7 surround System od 450 W sa 12 zvučnika, grejanje/hlađenje sedišta za vozača i suvozača.

Prodaja doteranog Mercedesa G55 AMG u Zapadnoj Evropi počinje u septembru i to po ceni od 121.618 evra.



Posle serije špijunskih slika obnovljenog Porschea 911 (koga su lovci na automobilske novitete nedavno uspeli da uhvate tokom fabričkih testiranja), od danas su dostupne i prve zvanične fotografije ove  redizajnirane verzije najpoznatijeg modela nemačke fabrike. Kao što se videlo i na pomenutim špijunskim slikama, dizajnerske promene na restilizovanoj 911-ici (sada nazvana Porsche 911 Phase 2) i nisu revolucionarne. Suptilne modifikacije su zadesile prednji i zadnji kraj automobila i uključuju drugačiji prednji branik, modifikovane pokazivače smera i LED dnevna svetla, dok je rep dobio redizajnirana LED svetla. Međutim, daleko veće novosti se kriju pod poklopcem motora. Tako su 3,6 i 3,8 litarski šestocilindrični Boxer agregati u revidiranom Porscheu 911 dobili sistem direktnog ubrizgavanja, kakav je prošle godine dobio i SUV model Cayenne (kod Cayenna je to rezultiralo povećanjem snage motora i obrtnog momenta za 10 – 15 odsto). Manji 3,6 litarski agregat u Carreri je dobio dodatnih 20KS i 20Nm obrtnog momenta (sada 254kW/345KS i 390Nm), dok je 3,8 litarski u Carreri S ojačan na 283kW/385KS i 420Nm (+30KS i 20Nm). Obnovljeni 911 je dobio i novi sedmostepeni menjač sa duplim kvačilom (opcija), nazvan Porsche Doppel Kupplungen ili kraće PDK. Što se performansi tiče, 911 Carrera sa PDK menjačem od 0 do 100 km/h ubrzava za 4,5 sekunde (0,2 sekunde bolje od modela sa šestostepenim manuelnim menjačem), postiže najveću brzinu od 289 km/h, dok snažniji 911 Carrera S može do 302 km/h (sa PDK menjačem mu do stotke treba 4,3 sekunde). Redizajn podrzumeva i nove točkove od 18 inča (standard za 911 Carreru), odnosno 19 inča (Carrera S), kao i pojačani kočioni sistem. Cene? U Nemačkoj počinju od 69.600 evra za Carreru Coupe i 78.000 evra za Carreru Cabrio, dok Carrera S Coupe staje 78.000 evra, a za Carreru S Cabrio treba izdvojiti 88.000 evra.



Lancia je objavila nove fotografije i cene za potpuno novu Deltu, čija zvanična svetska prezentacija je inače održana u martu ove godine na salonu automobila u Ženevi. Nova generacija Delte je u stvari serijska verzija koncept vozila Lancia Delta HPE, koji je ova italijanska fabrika (u vlasništvu Fiata) predstavila 2006. na salonu u Parizu. To u praksi znači elegantan izgled sa dimaničnim prednjim krajem (gde se posebno ističe karakterističan Lancijin gril), visokom bočnom linijom i zanimljivo rešenim zadnjim stubom (za dizajn je inače bio zadužen Lancia Style Centre). I serijska verzija je dugačka 450 cm, široka 180 cm i visoka 150 cm, dok međuosovinsko rastojanje iznosi 270 cm (nova Delta se inače bazira na produženoj platformi Fiata Bravo i ima prtljažnik zapremine 380 litara u osnovnoj konfiguraciji). Paleta motora će u početku obuhvatati Fiatove benzinske i dizel motore sa rasponom snage od 120 do 150KS (u paru sa šestostepenim manuelnim i automatskim menjačima). Benzinci su 1,4 litarski TurboJet sa 88kW/120 i 110kW/150KS, a dizelaš je 1,6 litarski MultiJet sa 88kW/120KS. Kasnije će paletu dopuniti i 2,0 litarski MultiJet sa 121kW/165KS, zatim 1,9 litarski Twinturbo MultiJet od 140kW/190KS i novi 1,8 Di TurboJet benzinac sa 147kW/200 konja (svi motori inače zadovoljavaju Euro 5 standard). Delta će u Fiatovoj grupaciji imati sličan položaj kao recimo Audi A3 u odnosu na Volkswagen Golf u VW grupaciji, što znači pozicioniranje u premium segmentu, više elegancije i prestiža u odnosu na Fiat Bravo. U vezi s tim, oprema nove Delte obuhvataće i veliki panoramski krov, Bose hi-fi sistem sa MP3 i CD plejerom, kožu i alkantaru u interijeru, Fiatov Blue & Me sistem, satelitsku navigaciju, Bluetooth, USB, napredni ESC sistem (Electronic Stability Control), TTC (Torque Transfer control) sistem kontrole trakcije, DST (Drive Steering Control) i SDC vešanje sa elektronskom kontrolom amortizera. Potencijalni kupci će takođe moći da dodatno individualizuju svoju Deltu, budući da će, između ostalog, na raspolaganju imati tri paketa opreme, 4 tipa tkanina za sedišta, 3 boje interijera, 4 tipa aluminijumskih točkova, 12 dvobojnih kombinacija boja za karoseriju itd itd. Zavisno od paketa opreme (Argento, Oro i Platino) i izabranog motora, nova Delta u Italiji ima cenu u rasponu od 21.500 evra (1.4 T-JET verzija sa 88kW/120KS i Argento opremom) pa do 30.700 evra (1.9 Twinturbo Multijet sa 140kW/190KS i Platino opremom).

Inače, prva Delta je predstavljena 1979. godine na salonu u Frankfurtu (dizajn potpisuje Gioregetto Giugaro), a druga generacija je ugledala svetlost dana 1993. godine na salonu automobila u Ženevi. Prva generacija Delte je ipak ostala upamćena pre svega po uspesima u svetskom reli šampionatu, gde je Lancia bila svetski šampion šest puta zaredom (u periodu od 1987. do 1992. godine), ostvarivši ukupno 46 pobeda.

VIDEO I: Lancia Delta

VIDEO II : Lancia Delta



Novi Pagani Zonda Cinque u osnovi predstavlja drumsku verziju trkačke Zonde R, a pokreće je motor sa 505kW/678KS i 780Nm obrtnog momenta (u paru sa šestostepenom sekvencijalnom transmisijom). To je i više nego dovoljno da Zonda Cinque od 0 do 100 km/h ubrza za samo 3,4 sekunde, do 200 km/h je potrebno 9,6 sekundi, dok maksimalna brzina iznosi preko 350 km/h. Promena ima i u izgledu, odnosno tu su veći prednji spojler, novo zadnje krilo i dodatni otvori za vazduh za zadnje kočnice. U paketu su još i ABS, traction control, Brembo kočioni sistem sa diskovima od 380x34 mm napred i 380x34 mm pozadi, APP točkovi od 19 inča napred i 20 inča nazad (sa Pirelli PZero gumama 255/35/19 napred i 335/30/20 nazad) i Toora trkačka kožna sedišta. Težina automobila iznosi 1210 kg (raspored je 47% napred, a 53% nazad), što znači da je odnos težina/snaga 2,4kg po kW. Zonda Cinque će inače biti još ekskluziviniji model od Zonde R, budući da će biti napravljena u limitiranoj seriji od samo pet primeraka (odatle i naziv Cinque u imenu), dok će Zonda R biti dostupna u 10 komada. Ipak, cena Zonde R je viša i iznosi 1.200.000 evra, dok će onih pet srećnika za svoj primerak Zonde Cinque morati da izdvoje "samo" 800.000 evra.



Lotus je lansirao još jednu specijalnu ediciju modela Elise, ovaj put posvećenu dvostrukom šampionu Formule 1 Džimu Klarku (ima 25 pobeda u tom takmičenju). Clark Type 25 Elise SC zato i karakterišu neki stilski detalji sa Lotusove Formule 1, kojom je Klark osvojio F1 šampionat 1963. godine. Tako je ovaj Elise ofarban u karakterističnu British Racing Green boju sa žutom trakom, a tu su i Lotus Sport točkovi u crnoj i srebrnoj boji i interijer inspirisan Lotusovim automobilima F1 iz šezdesetih godina (između ostalog, kožna sportska sedišta i drveni vrh ručice menjača u retro stilu). Lotus Clark Type 25 Elise SC pokreće 1,8 litarski kompresorski motor sa standardnih 220KS, koji mu omogućava da od 0 do 60 milja na sat (96 km/) ubrza za samo 4,3 sekunde i postigne najveću brzinu od 238 km/h. Kupcima u Velikoj Britaniji će biti ponuđeno samo 25 primeraka ovog Lotusa i to po ceni od 35.995 funti (oko 45.600 evra).



Suzuki je u poslednjih nekoliko dana kupcima ponudio dve nove specijalne edicije svojih modela Wagon R/Wagon R Stingray i SX4, pri čemu je prvi namenjen samo Japancima, a novi SX4 WRC Special Edition samo nemačkim kupcima.

Kako bi obeležio uspeh od tri miliona prodatih mikroven modela Wagon R u Japanu (od septembra 1993. godine), Suzuki je lansirao ograničenu seriju Wagona R i njegove Stingray verzije, koje se odlikuju novim prednjim grilom, svetlima za maglu, novim pragovima, sedištima sa alkantarom, retrovizorima sa LED žmigavcima i standardnim benzinskim DOHC VVT motorom od 660 kubika zapremine. Sa ove dve nove verzije, japanski proizvođač se nada da će postići još bolje prodajne rezultate ovih modela, čemu treba da pomogne i cena od samo 10.500 dolara (oko 6820 evra) za Wagon R 2WD i 12.500 dolara (oko 8120 evra) za najskuplji Wagon R Stingray 4WD.  

Suzuki SX4 WRC Special Edition

Inspiracija za nastanak ovog posebnog SX4 je pronađena u Suzukijevom trkačkom automobilu koji se takmiči u WRC šampionatu, a biće napravljena serija od samo 500 primeraka. Svi će završiti u vlasništvu nemačkih kupaca, koji će za svoj primerak (svaki će biti numerisan) morati da izdvoje 19.500 evra. Za tu sumu se dobijaju točkovi od 16 inča (gume su dimenzija 205/60 R 16), atraktivniji body paket (prednji i zadnji spojleri, novi pragovi), sportski gril, dekorativni elementi na karoseriji (sa WRC motivom), kožna ručica menjača, detalji od karbon fibera u interijeru, CD Radio, navigacioni sistem, zatamnjena stakla i Keyless Entry i Start sistem (za ulazak u vozilo i startovanje bez ključa), dok je za pogon zadužen 1,6 litarski benzinac sa 79kW/107KS.



Poznati su i konkretniji podaci o motorima i performansama Alfinog novog manjeg hatchback modela Mi.To (ime predstavlja kombinaciju prva dva slova italijanskih gradova Milano i Torino). Kada u drugoj polovini ove godine krene u prodaju, Mi.To će (u početku) pokretati paleta od dva benzinska i dva dizel agregata, u rasponu snage od 78 do 155KS. Osnovni agregat je 1.4 16v benzinac sa 78KS i 125Nm obrtnog momenta (u paru sa 6-stepenim manuelnim menjačem), sa kojim Mi.To postiže maksimalnih 176 km/h, od 0 do 100 km/h ubrzava za 12,3 sekunde, prosečno troši 5,8 litara na 100 km, a emisija CO2 mu iznosi 138 g/km (ova verzija je teška 1080 kg i ima Cx otpor vazduhu 0,33). Jači benzinac 1.4 16v Turbo ima 155KS i 230Nm (takođe ima manuelni 6-stepeni menjač), težak je 1145 kg, može do 217 km/h, do stotke mu treba 8,1 sekunda, troši 6,5 litara, emisija CO2 je 153 g/km, a Cx količnik 0,29. Dizelaše predstavljaju 1.3 Multijet sa 90KS (ostali podaci za ovako motorizovan Mi.To još nisu saopšteni), kao i 1.6 JTDm sa 120KS i 320Nm. Mi.To 1.6 JTDm (težak 1205 kg) do 100 km/h ubrzava za 9,8 sekundi, postiže najveću brzinu od 194 km/h, po fabričkim podacima troši 4,75 litre dizela na 100 km, a emituje 126 grama CO2 po kilometru. Paletu pogonskih agregata će kasnije dopuniti još nekoliko benzinaca (uključujući i onaj od 95KS, kao i od 230KS u modelu GTA) i dizelaš sa 105 konja. Nova mala Alfa inače koristi platformu Fiata Grande Punto, a i dimenzije su im slične, odnosno Mi.To je dugačak 406 cm, širok 172 cm, visok 144 cm, dok je inspiracija za dizajn očigledno došla iz najatraktivnijeg automobila ove italijanske kuće – modela 8C Competizione (to se pre svega odnosi na izgled prednjeg dela, zadnjih LED svetala i stakala na vratima bez okvira).Vozaču će na raspolaganju biti i Alfin DNA sistem sa tri moda podešavanja motora, vešanja, upravljivosti i menjača: Dynamic (sportski), Normal (gradski) i All-Weather (za maksimalnu bezbednost čak i pri otežanim uslovima vožnje). Uz odlične performanse i upravljivost, Alfa najavljuje da Mi.To nudi i maksimalnu aktivnu i pasivnu bezbednost, čemu doprinosi i Alfin VDC sistem elektronske kontrole stabilnosti kao deo standardne opreme.  

Prema britanskom AutoExpressu, Alfa Romeo već radi i na otvorenoj verziji svog najmanjeg modela (imaće plateni krov i mesta za četiri putnika), koji će se na tržištu pojaviti za manje od 18 meseci (promocija će međutim biti već na sledećem ženevskom salonu automobila u martu naredne godine). Konkretniji podaci o Mi.To Cabrioletu su i dalje nedostupni ali treba očekivati da će paleta motora obuhvatati snažnije agregate iz modela sa limenim krovom. AutoExpress najavljuje da će Mi.To Cabrio koštati oko 14.000 funti (17.780 evra), dok će standardni Mi.To hathback stajati oko 12.000 funti (oko 15.240 evra).



Mazda je u Zapadnoj Evropi startovala sa prodajom trovratne varijante svog trenutno najmanjeg modela Mazda2, čija premijera je održana u martu na salonu automobila u Ženevi (u Nemačkoj je Mazda2 sa troja vrata inače za 500 evra jeftinija od već poznatog modela sa pet vrata). I trovratnu Mazdu2 će pokretati 1,3 i 1,5 litarski benzinci, kao i 1,4 litarski dizel agregat, svi već poznati iz Mazde2 sa petora vrata (i performanse i potrošnja će ostati na istom nivou). 1,3 litarski benzinac se nudi u verzijama sa 55kW/75KS i 63kW/86KS (oba troše po 5,4 litra na 100 km i emituju 129 grama CO2 po km), najsnažniji 1,5 litarski benzinac raspolaže sa 76kW/103KS i 137Nm, postiže 188 km/h, do stotke stiže za 10,4 sekunde, troši 5,9 litara i emituje 140 grama CO2 po km, dok Evropljanima možda i najzanimljiviji 1,4 litarski dizelaš razvija 50kW/68KS pri 4000 o/min. i 160 Nm obrtnog momenta pri 2000 o/min. Mazda2 sa ovim dizelašem na svakih 100 km potroši 4,3 litre goriva, emituje 114 grama CO2 po kilometru, postiže 162 km/h a do 100 km/h ubrzava za 15,5 sekundi. Inače, svi motori se standardno opremaju petostepenim manuelnim menjačem. I Mazda2 sa troja vrata je teška manje od 1000 kg, ali se očekuje da i ovaj model dobije maksimalnih 5 zvezdica za bezbednost odraslih putnika na Euro NCAP crash testu, koje je u decembru prošle godine osvojila verzija sa 5 vrata (zavisno od verzije, ova trovratna Mazda2 u opremi ima ABS, EBD, BAS, DSC, 6 vazdušnih jastuka). Mazda2 je dugačka 389 cm, široka 170 cm, visoka 148 cm, međuosovinsko rastojanje iznosi 249 cm, dok je zapremina prtljažnika u osnovnoj konfiguraciji 250 litara (sa oborenim zadnjim sedištima raste na 787 litara). 



Obeležavajući ugovor o sponzorstvu sa nemačkim fudbalskim klubom FC Schalke 04, Volkswagen je juče lansirao i specijalnu "S04 Edition" verziju svog modela Polo, koji će biti napravljen u limitiranij seriji od samo 100 primeraka. Svi primerci Pola S04 Edition se odlikuju plavom bojom karoserije (sa sivim i belim trakama), FC Schalke 04 logom na pragovima, naslonima za glavu i poklopcu prtljažnika, zatim petokrakim Varano aluminijumskim felnama od 16 inča, kožnim volanom, ESP sistemom elektronske kontrole stabilnosti, svetlima za maglu i zatamnjenim bočnim staklima i zadnjim staklom.



Seat Ibiza SportCoupe

3 Jun 2008 - 17:05 Noviteti Link

Seat je danas objavio prve zvanične fotografije trovratne varijante svoje nove Ibize, koja je dobila i dodatak SportCoupe u svom imenu. Kao što se i očekivalo, u Seatu su odlučili da se Ibiza SportCoupe estetski velikim delom oslanja na izgled atraktivnog Seatovog koncepta Bocanegra sa ovogodišnjeg salona automobila u Ženevi.

Ibiza SportCoupe je dugačka 4034 mm i visoka 1428 mm, odnosno nešto je kraća i niža u odnosu na standardnu Ibizu hatchback sa petora vrata (dugačka 4052 mm, visoka 1445 mm). U početku će Ibizu SportCoupe pokretati dva dizelaša (1.4 TDI sa 59kW/80KS i 1.9L sa 66kW/90KS) i jedan benzinac (1.6L sa 77kW/105KS), dok će kasnije paleta biti obogaćena sa još nekoliko agregata poznatih iz Ibize sa pet vrata. S druge strane, još nije sigurno koji će motori pokretati sportske verzije Ibiza FR i Ibiza Cupra. Jedni izvori govore da će Ibiza FR imati 1.8 TFSI agregat sa 160KS, a Ibiza Cupra 2.0 TFSI sa 200 konja, dok drugi izvori prednost daju manjem 1,4 litarskom turbo motoru.

Kao i kod verzije sa 5 vrata, Seat će kupcima Ibize SportCoupe ponuditi i sedmostepeni DSG menjač sa duplim kvačilom (u modelu sa 1,6 litarskim benzincem od 105 konja), Hill Hold Control, Bi-xenon prednja svetla sa AFS (Adaptive Frontlighting System) sitemom, parking senzorima, ESP sistemom elektronske kontrole stabilnosti itd. Ibiza SportCoupe će se proizvoditi u Seatovoj Martorell fabrici u blizini Barselone, nudiće se u verzijama Reference, Stylance i Sport, dok prodaja počinje u drugoj polovini ove godine. Inače, više o Ibizi sa petora vrata možete pročitati OVDE.