
Sem novog crossovera C5 Aircross, Citroen je ovih dana predstavio i restilizovanu verziju limuzine C5.

Polaris je ponudu svog trotočkaša Slingshot osvežio novom edicijom Midnight Cherry.

Toyota će sledećeg meseca na evropskom tržištu početi sa prodajom Aurisa Bi-tone, nove verzije ovog njihovog predstavnika u C segmentu.

Kineski Great Wall je na prošlogodišnjem Guangzhou sajmu automobila predstavio svoj novi podbrend nazvan Wey, kada su prikazana i dva koncept vozila.

Kineski Hongqi na sajmu u Šangaju predstavlja limuzinu H5 nove generacije, najavljenu još prošle godine Hongqi B Conceptom.

Lotus je predstavio još jednu verziju model Exige, i to drumski Exige Cup 380, pri čemu je serija ograničena na samo 60 primeraka.

Hyundai je u Indiji i zvanično tamošnjim kupcima ponudio restilizovanu verziju model Xcent (u stvari Hyundai i10 u formi malog sedana).

Opel je prošlog meseca na sajmu automobila u Ženevi široj javnosti i zvanično predstavio novu Insigniju (uključujući i karavan izdanje), dok će kasnije ove godine ovaj automobil moći da kupe i Kinezi. Ali pod drugim imenom...

Kineska kompanija NIO je nedavno potvrdila da će na ovogodišnjem sajmu automobila u Šangaju promvisati i svoje prvo produkcijsko vozilo, što su sada i uradili.

U centru pažnje na Hyundaijevom štandu na sajmu u Šangaju je i nova generacija crossovera ix35, namenjenog samo kineskom tržištu.

Kijine premijere na sajmu automobila u Šangaju su novi sedan Pegas i Cross verzija već poznatog hatchbacka K2.

Aston Martin na sajmu u Šangaju ne predstavlja neki potpuno novi model, ali pažnju privlači novom specijalnom edicijom modela V8 Vantage, namenjenu samo kineskom tržištu.

Minivan Lifan Xuanlang, čija je prodaja ovih dana počela u Kini još kada je prvi put predstavljen prošle jeseni na sajmu automobila u Guangdžou, definisan je kao klon Forda S-Max.

Honda na sajmu automobila u Šangaju javnosti predstavlja i hibridnu verziju nove generacije crossovera CR-V.

Nakon nekoliko godina na tržištu, aktuelni Lexus NX je prošao kroz restilizaciju kako bi zadržao kupce sve do pojave potpuno nove generacije.