home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Preuzeto sa : Kurir-info.rs

Zvrk je pravi naziv za novi „svift“. „Sabovski“ dizajn, agilan motor i mekane komande njegovi su najveći kvaliteti

Svift na engleskom znači brz!

Ime najbolje opisuje ovaj model „suzukija“. Hitrost, agilnost, spretnost - sve je spakovano u novi model, koji stiže šest godina nakon prve generacije. Posle sedmodnevnog testa Kurira pokazao se kao jedan od najvećih majstora na malom prostoru i specijalista za gradsku gužvu!

Novi „svift“ izgleda još bolje nego stari. Na delu je ponovo „sabovska“ filozofija. Poenta je u krovu, koji ide nagore, prema vrhu vetrobrana. Farovi su masivniji, a hauba oštrija. Zadnja svetla su promenila oblik, mada nam se čini da su stara bila originalnija i lepša.

Enterijer je znatno unapređen. Nema jeftinog crvenog svetla, pa sad dominira elegantna siva. Dosta delova je obloženo kvalitetnom reljefnom plastikom. Nema puno tastera, pa su komande jasne i nadohvat ruke. Sve je čvrsto i utegnuto, jednostavno - odiše kvalitetom.

Agregat ima 1.242 kubna centimetra. Skromno na papiru, ali u praksi veoma ubedljivo. Malena mašina sasvim je dovoljna za punu agilnost „svifta“. Kad kazaljka preskoči 4.000 obrtaja, nema više onog slatkog malog. Ipak, papir nas ponovo demantuje. Do stotke ubrzava za 12,3 sekunde, mada je utisak znatno ubedljiviji. Potrošnja je podnošljiva jer u gradu troši oko 7,5 litara.

Najbolja od svega je upravljivost. „Svift“ se vozi veoma lako. Komande su meke, a prenosi petostepenog menjača precizni. I preglednost je odlična jer su retrovizori veliki. Sve pohvale za držanje u krivinama i direktnost upravljanja.

Iako prodajni slogan novog modela glasi „Više ‘svifta’“, trenutna cena je još 300 evra niža i iznosi 10.390 evra za osnovni model s bogatom opremom.

Krcat opremom!

„Svift“ je jedan od najopremljenijih u klasi. Evo spiska njegove opreme: vazdušni jastuci, zavese, jastuk za kolena vozača, ABS, EBD, BAS, ESP, centralna brava s daljinskom komandom, automatska klima, radio CD/MP3 s USB, blutut, elektro-podizači stakala, maglenke, putni računar, elektro-podešavanje retrovizora i grejanje, alu-naplaci, zatamnjena zadnja stakla, tempomat...

SUZUKI SVIFT 1,2

Motor: 1.242 cm3
Snaga: 94 KS pri 6.000
Masa: 1.040 kg
Moment: 118 Nm pri 4.800
Ubrzanje 0-100 km/h:12,3 s
Maks. brzina: 165 km/h
Dužina/širina/visina: 3.850/1.695/1.510 mm
Prtljažnik: 211 l
Međuos. rast.: 2.430 mm
Potrošnja na testu: 7,5 l
Garancija: 4 godine
Cena osnovnog modela: 10.390 evra

Autor : Mladen Radulović

Foto : Kurir-info.rs
 



čitanja : 1711



Komentari

E jos da su mu ugradili i gepek...

Autor dzigi 18 Jul 2011, 13:41