home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Preuzeto sa : Novosti.rs

Slogan „3008 razloga za radost“, kojim „pežo“ najavljuje svoj krosover, odslikava i filozofiju ovog automobila.

Francuski inženjeri su se potrudili da naprave višenamensko vozilo, koje će u kategoriji urbanih terenaca žestoko zabrinuti konkurenciju. Dizajnirali su ga tako da vas prosto mami da se iz grada, čim vam se za to ukaže prilika upustite u neku „avanturu“. Sportski elegantan, udoban, nabijen najsavremenijim tehničkim rešenjima, mnoštvo elektronskih „džidža-bidža“, sa naglašenim „mišićima“, dovoljno robustan da vas provede kud god poželite...

Viđali smo i ranije uspešne i manje uspešne kombinacije terenca, limuzine i minivena, ali čini se da je „Pežo“ prvi put uspeo da postigne nešto što bi moglo da se opiše kao potpuni sklad. Na testu „Novosti“ imali smo automobil, spreman da se jednim, jednostavnim okretom dugmeta na središnjoj konzoli, uhvati u koštac i sa zahtevnijim uslovima vožnje.

„Pežo 3008“ je pravi urbani terenac, sa veoma prostranom unutrašnjošću, izrađenom od kvalitetnih materijala, sa puno pažnje posvećene svakoj sitnici. Trokraki volan presvučen kožom, okrugli, pregledni, lepi, instrumenti obrtomera i brzinomera. Komande smeštene na ručicama ispod obruča upravljača, ergonomsko sedište - sve je stavljeno u funkciju uživanja. Položaj za volanom je izuzetan, preglednost sjajna, a zadovoljstvu doprinosi i izuzetan audio-uređaj...

Malo smo bili skeptični po pitanju voznih karakteristika, jer se pod haubom našao dizelaš radne zapremine 1,6 litara, ali smo vrlo brzo shvatili da je 112 konjskih snaga sasvim dovoljno.

Naravno, ono po čemu je agregat „pežoa“ postao legendaran je potrošnja. Da je 1,6 HDI šampion štedljivosti uverili smo se kada je putni računar pokazao 5,5 litara! Od opreme, „krosover“ nema šta nema. Nije se štedelo na sistemima za bezbednost, pa se već u serijskoj opremi, „konfort pak“ nalaze bočni vazdušni jastuci, i za suvozača. Tu su i ABS, REF, AFU, ESP, ASR, elektronska parkirna kočnica...

Cena osnovnog modela sa benzinskim motorom od 1,6 litara i 120 KS je 19.980 evra, a dizelaša 21.740 evra.

DIMENZIJE

Dužina 4.365 mm
Širina 1.910 mm
Visina 1.636 mm
Gepek 432/1.241 l
Rezervoar 60 l

POTROŠNJA

Grad 6,4 l
Van grada 4,5 l
Kombinovano 5,2 l

Autor : Petar Živković

Foto : Peugeot



čitanja : 1432



Komentari

Boljeg enterijera, a ruznijeg eksterijera nisam gledao!

Autor TSVW 09 Nov 2011, 13:18

"Nije se štedelo na sistemima ..."
Od svega tamo pobrojanog, nije se štedelo samo na ceni, koja je van razuma

Autor Moron 09 Nov 2011, 14:05

@ TSVW
Tako je, potpisujem!

Autor Dejan L 09 Nov 2011, 14:28