home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Preuzeto sa: Kurir-info.rs

Posle samo tri godine „avensis“ dobija moćnu vizuelnu snagu. Prodaja u Srbiji počinje 1. februara, a novi model koštaće kao i prethodni

Krstarenje po asfaltu!

Odavno se šire glasine o kvalitetu i neuništivosti „tojota“. U ovoj ekipi je i „avensis“. Otkako se „rodio“ 1998, raste mu popularnost. Doduše, dizajn mu nije bio jača strana, ali to je ispravljeno 2008, kada je stigla „naoštrena“ treća generacija. Sada stiže temeljno restilizovani model.

Ništa bez LED ukrasa

Ekipa Kurira imala je priliku da ga vozi u Nici i na velelepnim putevima Azurne obale. Linije su pažljivo povučene, pa se „avensis“ može nazvati atletom. Led-lampice su neizbežne, a maska hladnjaka i usisnik vazduha u obliku trapeza, ali većih površina, što stvara utisak prostranosti i mase.

Vizuelna snaga dolazi sa zadnjeg dela. Primenjen je američki recept. Pozadina je masivna i podignuta. Po sredini je lajsna, određena kao najjasniji znak raspoznavanja u odnosu na prethodnika. Izrezbarena svetlosna grupa je ubedljiv pečat elegancije. Osim što je 15 mm duži, novi „avensis“ doneo je novu vizuelnu snagu, preko potrebnu na tržištu.

Ekran na dodir

Nudi dva oblika karoserije (limuzina i karavan), po tri dizel i benzinska motora, tri menjača i četiri paketa opreme. U ful verziji tu su drvene obloge u kabini. Bitnije je da je u enterijeru dorađen centralni deo koji je kvario utisak kod prethodnika. Sada je srebrnosive boje, a kombinaciji s kvalitetnim materijalima nema se šta zameriti. Društvo na putu pravio nam je vrhunski „Tojotin“ multimedijalni sistem „Tač end gou“, na kome navigacija savršeno radi.

Pod haubom smo imali 2,0 D4D turbo-dizel (124 KS), koji koristi 70 odsto evropskih kupaca. Za razliku od starog naftaša, novi nema turbo-udarac već progresivno ubrzava. Bez preterane štednje na gasu trošio nam je solidnih sedam litara. „Avensis“ pruža vrhunski osećaj pri krstarenju auto-putem, ali nedostaje progresivni servo na većim brzinama. Ipak, ležanje u krivinama je odlično. Sve vozačeve greške ispravlja ESP.

Odlična vest

Najbolje je to što novi „avensis“ neće biti skuplji od prethodnika. Cena od oko 18.000 evra za osnovnu verziju veoma je primamljiva. Prodaja u Srbiji počinje u februaru!

Čudo zvano „Tač end gou“

„Tojotin“ multimedijalni sistem „Tač end gou“ uključuje sve mogućnosti najpopularnijih navigacija i dostupan je na 14 jezika. Može da se koristi kao baza za muziku, a ima pristup internetu, pogodan je za Fejsbuk... Poseduje i naprednu funkciju prepoznavanja glasa. Najbolje je to što košta neznatno više od 500 evra.

Adaptivni tempomat

Adaptivni tempomat radi u tandemu sa sistemom računara. Vozač može da podesi udaljenosti od vozila ispred i, naravno, brzinu. Ako sustigne vozilo ispred, auto će vratiti željenu brzinu kad se raščisti put.

Šest agregata

Pored unapređenog 2,0 D4D turbo-dizela od 124 KS, novi „avensis“ pokreće i 2,2 D4D, koji razvija 150 KS, ili 177 konjskih snaga. Od benzinaca tu je 1,6 od 132 KS, zatim 1,8 (147 KS) i 2,0 sa 152 konjske snage. Svi motori upareni su sa 6-stepenim manuelnim menjačima, dok se za 6-stepeni automatik naplaćuje.

Autor: Mladen Radulović

Foto: Kurir-info.rs



čitanja : 1471



Komentari

Dobar je ovaj restilizovani avensis, a nije ni skup.
Uz jaci 2.2 dizelas odlican izbor.

Autor Damko 26 Dec 2011, 17:12

Uz jaci dizelas se lupa porez na upotrebu vozila preko 2000 kubika od 41.630 din. 1600-2000 kubika je 8.430,00 din. Zato je ipak bolji 2.0 D4D :)

Autor joca 26 Dec 2011, 21:06

@joca

Ma taj besmisleni porez na luksuz obracunavaju samo kod nas tako, mada bih (iskreno) prezalio dodatnih 400 evrica poreza godisnje za ovih 177 hp-a.

Autor Damko 27 Dec 2011, 00:23