
Nakon sigurne vožnje bez grešaka Marko Vitman, koji je drugu DTM trku u Nirnbergu započeo sa sedme pozicije, pobedio je za BMW ispred dva “mercedesa”, Mortare i Hunkadelje.
Lukas Auer je najbolje startovao i prošao pored Gerija Pafeta, dok je Hunkadelja odoleo napadu i sačuvao prvu poziciju. Džejmi Grin je imao probleme sa automobilom i odmah je posetio garažu zbog obavezne promene guma, za šta su se odlučili i Mortara, Miler, Erikson i Rokenfeler. Isto je krug kasnije učinio Timo Glok.
Na početku četvrtog kruga Vitman je pokušao da pretekne Di Restu, ali se Britanac odupro po cenu češanja zida. Na kraju sledećeg kruga je i Škot izveo obavezno stajanje i napustio je garažu ispred vozača koji su pre njega bili na pit lejnu.
Edoardo Mortara je pretekao Di Restu u devetom krugu. Na kraju desetog gume je menjao Pafet, a Marko Vitman je posetio garažu krug kasnije. Mortara nije časio časa i odmah je pretekao Pafeta, što su potom uradili i Di Resta, Grin i Timo Glok. Vitman je bio sledeća žrtva italijanskog pilota.
Spengler i Farfus su promenili gume na kraju 14. kruga. Brazilac se dosta zadržao, što je iskoristila kolona koja je već posetila garažu. Bruno Spengler je efektivno zaustavivši Mortaru pomogao Vitmanu da prođe Italijana. Lider trke je posetio svoje mehaničare u 17. krugu, a Mortara je pretekao Spenglera.
Lukas Auer je nakon obaveznog stajanja bio ispred Hunkadelje, ali je Španac vrlo brzo vratio poziciju, što je iskoristio Vitman i prošao mladog Austrijanca. Usledio je duel Vitmana i Hunkadelje, čiji je prvi deo pripao španskom pilotu.
Mortara je prošao pored Auera za treće mesto, a Vitman je nakon dva kruga pretekao Hunkadelju, koji u narednom krugu bio lak plen za Edoarda Mortaru. Iza Španca se formirao voz konkurenata. Rene Rast je ostao na stazi i 19. krug je započeo kao vodeći, ispred Robina Frajnsa, Paskala Verlajna i Loika Divala.
Pafet je pokušao da pretekne Gloka, pogrešio je na kočenju, nakon čega je usledio blagi kontakt i borba se nastavila, ali bivši vozač Formule 1 se nije dao. Usledilo je još nekoliko sitnih kontakata u pokušajima Britanca da prođe pilota “BMW-a”.
Rast je obavio svoje obavezno stajanje na kraju 33. kruga, ali je ono trajalo predugo i aktuelni šampion se vratio na stazu na poslednjem mestu.
Pafet je u silnim pokušajima napravio grešku i izgubio je poziciju od Enga i Džoela Eriksona. Paskal Verlajn je pretposlednji posetio garažu, na kraju 39. kruga, i izašao je iz pit lejna ispred Tima Gloka. Robin Frajns je svoje obavezno stajanje obavio u 40. krugu i vratio se na stazu ispred Verlajna.
Vitman je nasledio prvu poziciju, tada više od dve sekunde ispred Mortare i Hunkadelje. U 52. krugu, nakon kontakta sa Divalom, Farfus je okrenut na stazi, zbog čega je nakratko pokazana žuta zastava, a francuski vozač je kažnjen prolaskom kroz pit lejn.
Kako se trka približavala kraju, Mortara se sve više približavao Vitmanu i na početku 59. kruga razlika između njih je bila 1.3 sekunde. Auer je potrošio sve DRS krugove u poteri za Brunom Spenglerom u borbi za četvrto mesto, ali mu nije pošlo za rukom da Kanađanina i obiđe.
Iako se Mortara ozbiljno primakao, Vitman je vozio kontrolisano, bez grešaka i pobedio je u svojoj domaćoj trci ispred Mortare i Hunkadelje. Bruno Spengler je dovezao svoj “BMW” do četvrtog mesta, ispred Lukasa Auera i Pola Di Reste. Bodove za Audi osvojili su sedmoplasirani Niko Miler i njegov pratilac Robin Frajns, osmo mesto pripalo je Paskalu Verlajnu. Timo Glok je i današnji nastup završio deseti, a aktuelni lider u šampionatu Pafet je pored karirane zastave prošao tek kao trinaesti.

Posle osam od sezonskih trka Pafet vodi u generalnom sa 99 poena. Subotnja pobeda i nedeljno drugo mesto na Norisringu popeli su Mortaru na drugo mesto (93), a Vitmana je bodovno tek malo slabiji vikend doveo na treću poziciju na tabeli (92 poena). Lider do Norisringa, Glok je sada četvrti sa 92 boda.
Mercedes je lider u konstruktorskom poretku sa 412 poena, ispred BMW-a (313) i Audija (122). Sledeći DTM takmičarski vikend vozi se na Zandvortu od 13. do 15. jula.
Izvor: Serbiaring.com