
Horhea Lorenca u 2019. godini čeka veliki izazov i debi u ekipi Repsol Honde.
Do početka sezone ostalo je dva meseca, a višestruki MotoGP šampion u svom prvom intervjuu kao vozač Honde govorio je o ambicijama sa novim timom.
"Omiljene boje su mi oduvek bile bela, crvena i crna, i sada možemo na taj spisak dodati i narandžastu.
To su boje koje reprezentuju uspeh, i mnogo osvojenih titula u poslednjih 25 godina. Veoma sam ponosan što pripadam ovoj porodici i što ću pomoći da ovaj tim bude još jači.
Repsol Honda je možda i najsupešniji tim u istoriji. Imaju najviše pobeda i titula. Ako bismo ih poredili sa fudbalskim timovima, onda bi bili Barsa ili Real."
O svom novom motoru, Španac kaže:
"Prošle sezone sam imao potpuni drugačiji motor, koji je bio ogroman i visok. MOžda i preveliki za mene.
Honda mi odgovara više po dimenzijama. Kompaktniji je, manji i niži motor, i mogu bolje da se nakrivim na njemu. Osećam veće samopouzdanje u skretanjima".
Izvor: Sportklub.rs
Jednostavnije regulative odlične za Ducati
Ducati bi trebalo da ima koristi od novih, jednostavnijih regulativa, koji će na snagu stupiti ove godine, smatra šef tima Điđi Dalanja.
Prema novim pravilima, biće manje satelitskim motocikala na stazi.
Ove godine, osim mašina fabričkog tima, na italijanskim mašinama gledaćemo Džeka Milera (GP18 fabričkih specifikacija), Frančeska Banjaju (na godinu dana starom GP18), što znači da ćemo imati samo dve varijante Desmosedici motocikla u šampionatu.
„Imamo dva motocikla manje u poređenju sa 2018, odnosno jednu varijantu manje, što možda nije ekonomski najbolje rešenje, ali predstavlja pojednostavljivanje postojećeg sistema.“
Banjaja stiže u „premijernu klasu“ kao vladajući Moto2 šampion, a impresivan je bio na prvim testovima u Valensiji i Herezu. U timu će raditi sa Kristijanom Gabarinijem, koji je ranije radio sa Horheom Lorencom.
Petruči je u fabrički tim stigao kao zamena za Lorenca, a šef posade će mu i dalje biti Danijele Romanjoli.
Dalanja je naglasio da su sličnosti u stilu vožnje između Banjaje i Lorenca igrale ulogu u izboru šefa posade, ali je podvukao da je takav potez deo šireg plana razvoja vozača kroz satelitske ekipe.
Tako će i Petruči i Banjaja nastaviti da radi sa istim ljudima. Dalanja je iskoristio priliku da još jednom istakne važnost razvoja novih vozača za Ducati.
Izvor: Moto-berza. com