home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
Williams F1

Zamislite kompaniju u kojoj imate inženjersko odeljenje i odeljenje marketinga. Jedni u prizemlju u proizvodnji, neretko masnih ruku, a drugi na vrhu zgrade, mudruju o strategijama, brendiranju i prezentaciji. Koliko često će jedni s drugima izaći na piće nakon radnog vremena? Gotovo nikada.

Kako piše Revija HAK, s novom generacijom bolida Formule 1 pojavio se još jedan problem – preteški su. Prosečni televizijski gledalac se oko toga neće preterano uzbuđivati jer se to na ekranu ne vidi. Nije da će se bolidi u krivinama ponašati poput Ford Transita natovarenog lubenicama. Ali u autosportu je svaki gram važan pa su Red Bull i Ferrari već skidali boju s nekih delova bolida, želeći da smanje masu, a šef Williamsa (i inženjer) za performanse vozila, Dave Robson, nazvao je marketinško odeljenje i pitao da li može da skine boju s celog bolida. Šta mislite kakav odgovor je dobio od marketingaša?

Ako slučajno ne znate, nisu mu to dozvolili. Vizuelni identitet marke, sponzori…, mnogo toga bi bilo ugroženo skidanjem boje, a kaže Robson da bi uštede u masi bile nezanemarive.

Izvor: Revijahak.hr

Foto: Williams Racing



čitanja : 342



Komentari