Stiže Kia Carens EV

Kia je potvrdila da je u pripremi potpuno električna verzija modela Carens, uz najavu da će se proizvoditi u Indiji i izvoziti na druga tržišta.

Honda je u aprilu prošle godine na sajmu automobila u Šangaju izložila tri nova koncept vozila iz svoje e:N serije, među njima i e:NS2 koji će krajem ovog meseca na sajmu u Pekingu biti predstavljen u serijskom obliku.

Ford je jasan po pitanju svoje ovogodišnje strategije i ne krije da ima Teslu na nišanu.

Na slikama je Lamborghini Countach LPI 800-4 koji će se sledećeg meseca naći na RM Sotheby's aukciji u Monaku.

Vozač Aston Martina Fernando Alonso produžio je ugovor sa tom ekipom na još najmanje dve sezone u Formuli 1.

U ambicioznim planovima BMW-a za narednih nekoliko godina je više novih elektropokretanih modela, ali i modela koje će i dalje pokretati motori s unutrašnjim sagorevanjem, uključujući i poznati V8 motor.

Screenshot: YouTube
Porodica sultana od Bruneja je u svojoj opsesiji automobilima spiskala milijarde dolara na hiljade automobila, od kojih su mnogi unikati.

Kineski Chery želi da počne sa proizvodnjom automobila u Evropi i po nekim izvorima za to bi mogao da koristi fabriku u Barseloni, koju je Nissan zatvorio 2021.
Najsporiji Ferrari na svetu

Foto: Bring a Trailer
Maksimalna brzina mu je samo 24 km/h, a platiće ga 420.000 evra
Ovaj Ferrari F12tdf ima 7,3 litarski V12 i 780 KS koji bi mu teoretski omogućili ubrzanje od 0 do 100 km/h za 2,9 sekundi i maksimalnu brzinu od 340 km/h. Međutim, prototip Ferrarija F12tdf iz 2014. koji se prodaje na Bring a Traileru ima najveću brzinu od samo 24 km/h.
Najavljena Mazda CX-80

Mazda najavljuje skoru promociju velikog SUV-a CX-80, kao veću varijantu CX-60, ali sa tri reda sedišta. Tehnički detalji će tek biti saopšteni, ali će ova dva modela verovatno biti veoma slična, osim razlike u veličini.
Testirali smo zavodljivi Peugeot 508 u najvišem paketu opreme GT. Adaptivno ogibljenje, sjajan muzički sistem i tradicionalna francuska udobnost u kombinaciji sa snažnim motorom i smelim dizajnom čine ovaj automobil veoma poželjnom kupovinom.

* Mali SUV bi koštao 10.000 evra više i bio bi manje konkurentan kad bi se proizvodio u Italiji umesto u Poljskoj
* Stellantis primio i zahtev za prodaju Alfa Romea, ali ga je odbio
* Neimenovani kineski proizvođač automobila pokušao da kupi jednu od tri Stellantisove francuske marke
Alfa Romeo je juče imao svoj veliki dan, predstavio je u Milanu svoj prvi potpuno električni model, koji nosi isto ime – Milano (o njemu više OVDE). Ipak, neki od prisutnih su ostali iznenađeni kad je CEO Stellantisa Carlos Tavares izjavio da se ponos Italije u stvari i neće proizvoditi u Italiji, već u Poljskoj.