
Riselshajm. Nova specijalna edicija Opel Cascade je namenjena kupcima koji su u potrazi za dodatnim mogućnostima kada je reč o njihovom kabrioletu za sva godišnja doba.

Alfa Romeo se vraća na Sajam automobila u Parizu sa prestižnom postavkom, dostojnom premijum brenda koji simbolizuje italijansku izvrsnost. U središtu pažnje nalazi se Giulia, najautentičniji izraz duha brenda Alfa Romeo, koji uspešno kombinuje sve elemente koji su ga načinili jednim od najpoželjnijih automobilskih brendova: upečatljiv italijanski dizajn, visoko-performantni motori, savršena raspodela težine, jedinstvena tehnička rešenja i vrhunski odnos težine i snage.
Citroen C3 WRC Concept

Ovde prvo podsećanje da je Citroen u aprilu počeo testiranje WRC reli verzije novog C3, budući da se francuski proizvođač ovim automobiloim vraća u svetski reli šampionat u sezoni 2017.

Pokušaj Triumpha da postigne novi brzinski rekod na Bonneville-u je okončan nesrećom.

Lightweight Performance je tokom vikenda prikazao modifikovani BMW M2 Coupe (F87) čiji šestocilindarski motor je pojačan sa fabričkih 370KS na 450KS.

Ako želite unikatnu unutrašnjost vašeg limenog ljubimca za tako nešto postoji par adresa na svetu...
Mercedes C 200 Coupe 7G-TRONIC PLUS na testu Auto magazina

Otmeno, glamurozno i sportski – ovako se ukratko može opisati novi kupe "C klase", koji predstavlja veliki iskorak Mercedesa u dizajnu i imidžu
Kada pomislite da ste sve videli!

Video dana je snimljen u luci na poluostrvu Krim gde je vozač „lade priore“ odlučio da se „iskrca“ pre nego što je trajekt stigao do obale. Na snimku se vidi kako muškarac ulazi u „prioru“, zatvara vrata i nakon nekoliko minuta sa automobilom „skače“ u more.

Podatke o kvarovima i njihovim troškovima proizvođači svih automobila kriju kao zmija noge, ali nedavno su objavljene veoma zanimljive zvanične cifre

Volkswagen ne samo što je najavio veliki zaokret ka električnim vozilima, već sada kaže da je moguće da neće vraćati dizele u SAD. Nemački gigant doduše nije u potpunosti zatvorio vrata u tom smislu, ali nakon godinu dana negativne reklame zbog dizel skandala, VW-ov imidž bi mogao sa „Clean Diesela“ da se preseli na „Voltswagen“.