
Kineska kompanija BYD planira izgradnju fabriku električnih vozila u Meksiku, piše Nikkei, citirajući šefa kompanije u Meksiku.
Pristupačniji Škodin električni SUV bi mogao da se proizvodi u Indiji

Šuškanja o povoljnom Škoda električnom SUV-u sve su glasnija, te se upravo Škodu smatra prvim proizvođačem iz VAG grupacije koji će predstaviti električni model čija će cena biti oko 20.000 evra. Rast cena i loša ekonomska situacija u kojoj se nalazimo čini stvaranje povoljnih električnih modela popriličnim izazovom, ali u Škodi navodno imaju nekoliko asova u rukavu.

Istorijski tok je poput plahovite Drine, brz, nepredvidiv i nosi sve pred sobom. U krivudavim brzacima istorijske reke tako se potopljena našla i najveća jugoslovenska automobilska ekspedicija – od Kragujevca do Kilimandžara sa pet Zastava 101, 1975. godine.
Ekspediciju je organizovala Zastava, uz podršku rafinerije ulja Modriča, Tigra iz Pirota, ali i drugih, manjih preduzeća koja su učestvovala u pripremi. Dizajn automobila i logo ekspedicije radio je tada poznati dizajner i crtač stripova Veselin Sredanović.

Mercedes je Dan zaljubljenih iskoristio da prikaže novo specijalno izdanje G klase.

Nakon Pariza, i nemački gradovi će naplaćivati veće naknade za parkiranje SUV-ova. Od marta će se u Koblencu primenjivati nove cene parkiranja koje se baziraju na veličini vozila.
Testirali smo Mustang Mach E, domaći zadatak kompanije Ford na temu „elektro automobil“. Činjenica da nosi ime slavnog modela, ali nema karakteristični zvuk i formu, razočaraće mnoge. Međutim, na polju performansi, Mach E itekako ima šta da pokaže.

Aktuelna generacija Nissanovog krosovera Juke je upravo prošla kroz osveženje, sa ciljem da se zadrži interesovanje kupaca u segmentu sa brojnim konkurentima.

Kao što je bilo i najavljeno, Lancia je danas i zvanično predstavila dugo najavljivani novi Ypsilon, čije fabričke fotografije su inače objavljene još početkom ovog meseca.

Meklaren MCL38 bolid za novu sezonu Formule 1
Ekipa Meklaren predstavila je danas u Silverstonu novi bolid MCL38 kojim će se takmičiti u predstojećoj sezoni Formule 1.

Davnih šezdesetih godina kompanija je uložila mnogo vremena i truda da pokuša da predvidi kako će izgledati promenljivo okruženje kupovine automobile, nakon čega je došla do zaključka da nemaju proizvod koji odgovara potrebama novih potrošača.

Škoda je modernizovala liftbek i karavan verzije Octavie. Sa više od 7 miliona prodatih jedinica, to je daleko najprodavaniji model brenda.