home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Suzuki je na poslednjem Salonu automobila u Ženevi (u martu ove godine) javnosti predstavio Swift S-Concept (na slikama), a u međuvremenu je potvrđeno da će sportska verzija Swifta na tržištu startovati početkom sledeće godine.

Taj budući Swift Sport će biti trovratni hatchback čiji će izgled biti inspirisan pomenutim Swiftom S-Concept, dok će se za pogon brinuti 1,6 litarski četvorocilindrični motor sa 100 kW/136KS, u paru sa šestostepenim manuelnim ili automatskim menjačem.

Premijera se očekuje krajem ove godine, a više detalja tek sledi.

Swift S-Concept se od standardnog modela razlikuje po daleko agresivnijem eksterijeru (proširenja blatobrana, drugačiji prednji branik i gril, zadnji difuzor, nova svetla, zadnji krovni spojler, alu točkovi od 18 inča, upadljiva žuta boja, crvena kočiona klešta...) i sportskijem enterijeru (kožni volan, dvobojna sportska sedišta, alu pedale...).

Suzuki Swift S-Concept je dugačak 389 cm, širok 176 cm, visok 148 cm, dok međusovinsko rastojanje iznosi 243 cm.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 2357



Komentari

Fenomenalan u ovoj Cedevita zutoj! Mozda ovaj spojlercic malo shtrci ali dobro...

Autor Uros Cuore Sportivo 15 Jul 2011, 12:08

Odličan!!! Mogli bi da ponude i još jednu jaču varijantu motora za entuzijaste!

Autor Miki 15 Jul 2011, 12:56

Malo skrecem sa teme, ali juce sam video u Delta City garazi Kizasi (beli) sa ovakvim felnama i auto izgleda odlicno i spolja i enterijer koliko sam mogao sa vidim.

Autor Uzelac 15 Jul 2011, 13:02

@Uros Cuore Sportivo
Nije to spojlerčić, već se radi o "letećem spojleru". Razlika je nebo i zemlja. I da nije njega auto bi bio čist shit.
Kod njega nastaje raskršće za dečake i devojčiće.

Autor -Gore dole, tamo vamo- 15 Jul 2011, 13:58

Lep je, video sam 1 beli uživo SLO table, mnogo je zreliji od prethodnog

Autor Dejan L 15 Jul 2011, 14:21

@-Gore dole, tamo vamo-,
Znaci analogno tvojoj izjavi, Renault Clio RS sa vise konja i spojlerom koji ne shtrchi je za devojcice?

Autor Uros Cuore Sportivo 15 Jul 2011, 14:59

@Uros Cuore Sportivo
Clio RS je prvi u klasi i prvi na jeftinom seriskom autu imao zadnji podni spojler, koji zaista ima funkciju.
Ovo što je Swift primenio je po prvi put serijski usvojeno i nadam se da postane standard prepoznatljiv za male ale.

Autor -Gore dole, tamo vamo- 15 Jul 2011, 15:48

@-Gore dole, tamo vamo-,
Znam, ali i ovo ima difuzor dole i krilo gore pa zato te i pitam. A jos skoro pa upola snage... Pa zato i kazem.

Autor Uros Cuore Sportivo 15 Jul 2011, 16:52

@-Gore dole, tamo vamo-
Gde si cuo za taj "podni spojler"? Verovatno si mislio na difuzor ali kod ovakvih malih auta nema skoro nikakvu svrhu, cisto je sminkerski tu gde jeste, moze samo da mu odmogne

Autor Orlo 15 Jul 2011, 17:48

@Orlo
Clio RS ima oko 80kg dodatnog pritiska na zadnjoj osovini, pri brzini od oko 160km/h, od tog tvog "difuzora", a mog podnog spojlera, pa sad vidi da li je malo ili mnogo, je li šmink ili nije za jedan takav mali auto.

Autor -Gore dole, tamo vamo- 15 Jul 2011, 19:47

@-Gore dole, tamo vamo-
Ovakav spojler ima zadatak da da dodatni potisak na zadnji deo auta - na zadnju osovinu ali cemu to kada je auto sa prednjom vucom? Naravno da je sminka ali ja jos uvek ne znam sta je to podni spojler, jer difuzor ima zadatak da omoguci bolje opstrujavanje vazduha ispod a podni spojler?

Autor Orlo 15 Jul 2011, 19:58

@Orlo
Ti očigledno ne razumeš poentu stvari. Mali automobili imaju veliki problem sa rasterećenom zadnjom osovinom, posebno pri kočenju. Mnoge ozbiljne kreacije su imale oborene motore nazad radi povoljnijeg težišta. Na kraju zadnja vuča i ima jedinu povoljnost što bolje raspodeljuje mase, itd, itd.
Na žalost ti to ne možeš da razumeš.

Autor -Gore dole, tamo vamo- 15 Jul 2011, 20:03

@-Gore dole, tamo vamo-
Dobro je da ti mozes blago tebi. Vidi se da si znanje pokupio u SAT+ i AutoBild-u pa cu da ti kazem da raspodela mase nije jedino sto je prednost zadnje vuce ali ne mogu da se raspravljam. Kada budes znao da mi kazes javi mi se ali izgleda da je to jedino sto su napisali u novinama jer ni oni ne znaju vise. Malo pre si spomenuo brzinu od 160km/h ,po tome bi svaki auto koji moze da razvije vece brzine, trebao da ima spojler da bi preneo snagu i ali posto ne znam voleo bi da mi objasnis poentu...

Autor Orlo 15 Jul 2011, 20:31

@Orlo
Ovde se ne radi o prenosu snage, nego o stabilnosti vozila. Jednostavno pri višim brzinama, ni jedno vozilo nema ozbiljniji problem sa prenosom snage, pa čak i oni os 1000ks.
Ako baš želiš, mogu ti i objasniti, ali ne bi da budem u Off-topicu.

Autor -Gore dole, tamo vamo- 15 Jul 2011, 21:26

@-Gore dole, tamo vamo-
Nisam siguran da li bih zeleo da mi objasnis jer u jednom trenutku pricas o donjem spojleru, zatim o raspodeli mase kod automobila sa zadnjom vucom,a ja sam ti lepo postavio pitanje, i kocenju i uticaju spojlera na isto. Osim ako nemas doktorat iz masinstva motornih vozila tesko da bi mogao da mi kazes nesto ja vec ne znam, bez uvrede. Vidim da si Fan zujalica i ja sam takodje ali veruj mi provereno da je sve u cilju dizajna i sminke jer to upravo prodaje vozila, a njima i nije toliko potrebno jer su sve zujalice dovoljno dobro napravljene i nisu supersportski nastrojene da bi im sve to trebalo zbog potiska i prenosa snage.Pozz

Autor Orlo 15 Jul 2011, 21:38

@Orlo
"Mnoge ozbiljne kreacije su imale oborene motore nazad radi povoljnijeg težišta." Ovo je se donosilo za male aute sa prednjom vučom a ne sa zadnjom.
Jesam fan malih zujalica i ovi spojleri (i donji i gornji) znače mnogo. Da se razumemo, ne pričam o "obrvama", nego o spojlerima gornjeg tipa, koji su uvek bili dodatna oprema.
Auto sa njima i tvrdim vešanjem je značajno stabnilniji i mirniji, već preko 100kmh. Lagani mali auti gube onu lelujavost itd.

Autor -Gore dole, tamo vamo- 15 Jul 2011, 21:45