Seat IBX u serijskoj proizvodnji

Seatov IBX concept (njegova svetska premijera je održana na poslednjem Salonu automobila u Ženevi, marta ove godine) je i definitivno dobio zeleno svetlo za serijsku proizvodnju.
Španska marka (u vlasništvu Volkswagena) će tako proširiti svoju ponudu modelom koji će biti napravljen na platformi Audija Q3. Poput Audija Q3, i budući serijski Seat IBX će se proizvoditi u istoj fabrici Martorell u Španiji.
Podsećanja radi, IBX concept predstavljen u Ženevi ima hibridni pogon, pri čemu samo na elektropogon može da pređe oko 45 kilometara.
Serijski model će međutim u ponudi imati TSI benzinske i TDI dizel motore, uz izbor pogona samo na prednjim ili na sva četiri točka.

Kako stvari sada stoje, serijski IBX (moguć je naziv Seat Tribu) će se nuditi u verziji sa pet vrata, a i izgled će u odnosu na koncept automobil pretrpeti određene promene.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Renderi: Theophiluschin.com
suvise bledo spram konkurencije. Ovo nece izvuci Seat. Moze bolje naravno!
Malo je glupav.
Seat luta i luta sa dizajnom, kao da VW želi da uništi SEAT-a po svaku cenu.
A i ovi nazivi IBE IBL IBX
More dajte naziv Terra nova, hehe
Dejan L
"Seat luta i luta sa dizajnom, kao da VW želi da uništi SEAT-a "
Da li ti čoveče ponekad sam sebe razumeš i čuješ šta mlatiš?
Fin autić. Ništa mu ne fali. Najviše ga vidim kao konkurenta ix35. Jedino su mogli masku napred da dorade,ostalo sve ok.
@ Mange
Pročitaj opet, ja ne kapiram zašto VW dopušta neke irode od dizajna, zašto prosto ne naprave klasičan i normalan auto, a ne Altea i Leon nikad ružniji!
VW je dao ultimatum Seatu do 2012 da vidi šta će i kud će, to im je poslednja šansa, ako ne ostvare profit, VW je zapretio gašenjem brenda, a koliko vidim VW to i želi!
1. utisak kad pogledam Ibiza-u, je kao prelomljena, ona bočna linija koja pada je uništila ceo auto.
2. Leon je više poput minivena sa korejskim farovima, malom maskicom, bzvz
3. Altea je i po jada, ali zadnje svetlo je premalo i onoliko praznog lima poklopca prtljažnika je ružna praznina
4. Exeo, ajde A4 da pojednostavimo i nabijemo cenu, još se pitaju što im je prodaja EXEO-a loša
5. Ne ide to tako! Ne može! Neko reče kako VW ima Škodu, tako Audi ima Seata, nisam znao, prosto sam tom izjavom zaprepašćen!
@Dejan L
VW u svom portfoliju ima i previse klasicnih modela, Seatova uloga u grupaciji je da privuku kupce koji traze nesto drugacije, zato je i moto tog proizvodjaca Auto Emocion
Citam vas redovno ali sada prvi put komentarisem. Sa Dejan L se delimicno slazem, u pravu je kada kaze da se Seat pogubio u dizajnerskom smislu, jedno je biti drugaciji i ponuditi nesto neklasicno a sasvim druga stvar biti uspesan u tome. Po @STrider logici je onda opravdan i dizanjn SSangyong-a, drugaciji je u svakom slucaju. Istina je da su Seat-ovi automobili prilicno jednolicni i dosadni u toj svojoj "neobicnosti". A Exeo ne zasluzuje komentare o sebi, oduvek mi je bila odvratna ta filosofija "presvlacenja" modela a narocito ovo sa "pokojnom" generacijom A4 i izvlacenje jos malo kinte od prastare platforme...
Dejan L
Seat radi isto, kao i Alfa, koju vi ovde hvalite na sav glas. Znači hvata njenu publiku, pošto kupaca Alfe ima samo u tragovima.
Znači Seat je pomalo klovnovska firma, kojom VW pokušava da privuče zaluđenike u "ekstravagantne" oblike i boje.
Seat ovakvim dizajnom ne moze da nahvata ni slepu a kamoli Alfinu publiku...
Poštedeću vas kad date jasan argument na pitanje ZAŠTO SE SEAT NE PRODAJE kako treba?
Ja sam dao argumente, konkretne!
Drugo zašto je onda SEAT dobio ultimatum od VW-a da ostvari ikakav profit do 2012. ili će se brend ugasiti, meni ovo nije nimalo ,,emotion''
Od nazad je koliko toliko OK, ali prednji deo je RUŽAN, barem za moj ukus!
# Dejan L, Imas moju punu podrsku na vecini komentara, seat je odavno promasio delatnost
@ Viktor
Hvala, nije delatnost nego šefa dizajna i preteraše s cenom.
Dejan L
Ako Seat posmatramo kao konkurent Alfi, a on tu ulogu ia u okviru VW brenda, videces da je on prosle godine prodao 345000 vozila, a Alfa 112000, okruglo tri puta vise, sto znaci da je prodaja daleko od lose. Seat je prosle godine proizveo skoro 50000 vozila vise nego pretprosle, a ove godine je prodaja jos bolja, tako da je Seat daleko od neke krize. Uz to se ocekuje novi Leon, posto je trenutni odavno omatorio, pa ce on dodatno poboljsati prodaju.
Nema sanse da ce VW ugasiti ovaj brend, a model iz naslova je i dokaz za to, kao i onaj novi Mii i buduci Leon