Audi RS3 Plus sa 360KS stiže sledeće godine

Kao što je poznato, Audi će sledeće godine predstaviti još snažniji TT RS (sa dodatkom Plus u imenu i sa 385KS), ali Nemci planiraju još jednu Plus verziju još jednog svog RS modela.
Ukratko, u planu je Audi RS3 Plus čiji će 2,5 litarski TFSI motor umesto sa standardnih 340KS i 450 Nm obrtnog momenta raspolagati sa 360KS i 465Nm.
Takođe, RS3 Plus će biti i nešto lakši, nešto brži (standardni RS3 sa 340KS do 100 km/h stiže za 4,6 sekunde i može do elektronski ograničenih 250 km/h) i sa novim setom točkova i novim zadnjim spojlerom.
Kako stvari sada stoje, RS3 Plus će se pojaviti u maju 2012. godine, odnosno mesec dana nakon Audija TT RS Plus.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Napredak jeste idealna reč u motou ove radionice!
Drugi su stagnirali ili nazadovali, dok je samo Audi sve više i više napredovao
Bednici, ne mogu da stignu 1M pa moraju da povećavaju snagu. Jadan potez audia
Pa snaga motora je jedina stvar (manje-vise) koja RS i AMG modele razdvaja od obicnih Audija i Mercedesa. Tako da je ovo samo najobicniji chip-tuning. Kod M modela, motor je samo 50% cele price. Zbog toga neki ne mogu nikako da shvate kako M3 sa 30ks manjom snagom, pobedjuje RS5 quattro na mokroj stazi, a na suvoj i RS-a i C63 prosto sabija pod zemlju.
Ali ajde da naučim neznalice. Prvo: "isti" motor koji se nudi u više raspona snage,nije isti motor,već su na jačim verzijama ojačane odgovarjuće komponente,da bi izdržao veću snagu,da traje.
Dakle nije samo "čip tjuning" u pitanju.
Za jače verzije mislim da nema potrebe da objašnjavam,ali nažalost postoje i takvi auto-fanovi koji ni toliko ne znaju.
Ovo (13:23) što neki misle je prosto nemoguće. Dakle,mora sve da prati jedno drugo. Ne može se staviti jači motor a da ne budu jače kočnice,ogibljenje da prati sve to,prilagodjeni svi odgovarajući delovi tom jačem motoru. Žalosno je što postoje neki kojima ovo mora da se objašnjava a da pritom "prate" automobilizam. Naravno,dalje od Sony-a ne znaju,zato se i pišu ovakve besmislice.
tomo sine,pao si godinu. Tj,izbačen si iz škole,trajno...
Prebaci se na nešto drugo na vreme,npr na uzgajanje cveća itd...
Zaboravili su da navedu u saopstenju koliko su povecali zapreminu prtljaznika ovom karavanu... :D
Zbog vise snage, ovaj ce jos vise da kliza preko nosa u odnosu na obicnog RS3. Sto dalje znaci da ce jos vise da zaostaje za 1M-om. :)
@Toma shvatis li sta si rekao??? To su Svabe covjece, nisu to Amerikanci...
@hh
Ni Amerikance ne rade tako kako toma misli. Niko ! Ali niko tako ne radi. Sem možda neki priučeni majstor "Šukan" u garaži. Još ako ima štedljive gume montirane na autu (Mišelinove po mogućstvu ;)... "Pogodne" za sportsku vožnju i drift. :)))
@hh,pitbull
vi ste nevidjeni bukvalisti, a osim toga zaboravili ste da procitate ono u zagradi "manje-vise", i tu mislim da kod RS i AMG modela imaju mnooogo manje izmena u odnosu na standardne modele, nego BMW M u odnosu na standardne BMW modele. Dakle u odnosu na to kakve izmene postoje kod M modela, moze se reci da su RS i AMG obicne chip-tuning verzije. Niste valjda pomislili da stvarno mislim da kod RS i AMG-a samo chipuju standardne modele:O
I ja zaboravim ponekad da ovde ima previse dece...
@Toma nisam mislio na Chip, vec na ovo:
''Pa snaga motora je jedina stvar (manje-vise) koja RS i AMG modele razdvaja od obicnih Audija i Mercedesa.''
To naravno nije tacno, velike su to izmjene, iste kao i kod BMW-a...