Mercedes SLC stiže 2015. godine

Britanski Autocar piše da će se Mercedesov novi sportski model u prodaji pojaviti tokom 2015. godine, što je godinu dana kasnije nego što je ranije najavljivano.
Novi sportski dvosed je nazvan SLC (kodne oznake W190), a u ponudi nemačke marke će zauzeti mesto ispod modela SLS AMG i predstavljaće rivala Porscheu 911.
Po ranijim informacijama, za razvoj i testiranje će biti odgovoran AMG, a zahvaljujući upotrebi aluminijuma i ugljeničnih vlakana SLC će imati oko 1480 kg.
Za razliku od SLS AMG-a, budući SLC neće imati gullwing vrata, već konvencionalna, a tokom 2016. godine ponudu će dopuniti i SLC Roadster sa klasičnim platnenim krovom.
Za pogon će se brinuti V8 motor, u paru sa sedmostepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom.
Iako se ranije govorilo da će SLC pokretati novi twin-turbo 4,0 litarski V8 motor sa oko 450KS, SLC bi po poslednjim vestima navodno mogao da dobije 5,5 litarski V8 iz Mercedesa SLK55 AMG. U svakom slučaju, SLC neće biti dostupan sa V6 motorom, mada je ranije bilo reči o tome da će bazni SLC dobiti twin-turbo 3,0 litarski V6 agregat.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Render: Autocar.co.uk
pa C turbo S je po meni bolji auto od SLS-a...SLS je previse divlji i neukrotiv na stazi
@NemanjaBB
to mu i je cilj, nije tolko orjentiran biti najbrzi vec biti najuzbudljiviji, najnapetiji, da ga vozis sa uzitkom
@ПИТБУЛ
jos da su umesto karbona koristili olovo(za stabilnost) 911 bi odma mogao u penziju.
Da zaista zasto koriste skupoceni karbon? -Da bi dobili nestabilniji auto? Sto kaze vts, odrade to od olova koje je 100x teze, i eto vanzemaljske stabilnosti:)))
тома и втс
Требали би да јавите овима из формуле 1 да скину спојлере и тиме изгубе 1000кг потиска на ауто.
Биће стабилнија у кривини. :)
БМВ
Ако ниси знао, тај потисак се мери у килограмима.
Дакле прави потисак од 300 кг, сто, тону...
На формули праве потисак од тону.
Дакле, нек јаве тома и втс овима да скину спојлере, биће стабилнији ауто, јер ће имато само своју тежину од неких 600кг. :)
znao sam ja nego ti ili nisi dobro procitao sta sam napisao ili me nerazumes.normalno je imati spojler da bi uticao na stabilnost automobila u krivinama.isto tako je normalno skidati masu.toma, vts,nema potrebe coveku da se smejete ako nije upucen.malo je klinacki...
@ПИТБУЛ
procitaj sta sam ja pisao na temi o m770i(a sta ti), nema potrebe da se sad izvrcu stvari. aerodinamicki potisak je keva, fizicka tezina je glupost.
@bmw serija 8
slazem se, al mora se bar malo, red je :)
I ja sam u temi o M770i napisao da (ili mislim da sam napisao) da se to resava spojlerom, koji, sto je brzina veca pravi veci potisak. Dakle sa jednim malim integrisanim, jedva vidljivim spojlerom, stvara se potisak od vise od sto kilograma pri vecim brzinama. Dakle ako je auto nestabilan pri vecim brzinama, onda se integrise spojler na zadnjem delu (kao sto je bio slucaj sa prvom generacijom Audija TT). A ako bi neko pokusao da resi stabilnost time sto bi u globalu otezao auto, onda bi taj auto mozda i bio stabilan dok se krece po autoputu, pravo. Ali zato, imao bi daleko slabije performanse, mnogo vecu potrosnju, i daaaalekooooo vecu nestabilnost, tj. manju upravljivost u krivinama, prilikom naglog izbegavanja prepreka, itd. Dakle to se resava na drugi nacin. A to sto ce nova sedmica biti toliko laksa od nove s klase (posebno kad joj se doda 65kg tezak MBC) donece ono sto sam u pominjanoj temi vec napisao: serija 7 sa 250ks, imace performanse kao S klasa sa 280-300ks, a potrosnju kao S klasa od 200ks.
Dakle da rezimiram: proizvodjaci se iz petnih zila trude da olaksaju automobile!
p.s. osim u slucaju kad se prave sminka "sportisti" koji su namenjeni "sportskoj" voznji na pravcu od jednog do drugog kraja sela.
Potisak nikako nije težina, to što novinari tako pričaju, je da bi ljudi lakše shvatili šta je poenta...
I jedna bitna stvar, težina se meri u N,a ne u kg.Masa se meri u kg.
I za kraj kratko ali slatko: Na kolima je poželjna što manja masa i što veća težina.
Ko razume shvatiće...