Naslednik Bugattija Veyron imaće hibridni pogon

Ovde prvo podsećanje da je šef dizajna Volkswagen Groupe Walter de Silva u nedavnoj izjavi za britanski Top Gear najavio da je naslednik sadašnjeg Veyrona u pripremi i da se njegovo pojavljivanje može očekivati krajem 2015. ili početkom 2016. godine.
Walter de Silva tada nije ulazio u detalje, ali je najavio da će taj automobil biti pravo umetničko delo na točkovima u čiju tehnologiju je kompanije uložila mnogo truda (i novca).
U međuvremenu su britanski mediji objavili vest da će naslednik Veyrona imati hibridni pogon koji će kombinovati Euro6 8,0 litarski W16 motor sa direktnim ubrizgavanjem i elektromotor, kao i da će kombinovana snaga iznositi oko 1500KS i el. ograničenih 1490 Nm obrtnog momenta.
Pogon će biti na sva četiri točka, a menjač sedmostepeni sa dvostrukim kvačilom.
U odnosu na sadašnji Veyron (u prodaji ih je inače ostalo još samo 15 komada), novi model će imati značajno smanjenu potrošnju goriva i emisiju CO2, a pominje se i smanjenje težine u odnosu na prethodnika, bez obzira što će dobiti i elektromotor i baterije.
Po sadašnjim procenama, ubrzanje od 0 do 100 km/h bi trebalo da iznosi 2,3 sekunde, a najveća brzina oko 460 km/h.
Bugatti je već počeo da priprema fabriku Molsheim u Francuskoj za proizvodnju ovog modela koji će inače biti proizveden u ograničenoj seriji od 450 komada.
Iako će novi Veyron imati premijeru krajem 2015. ili početkom 2016. godine, isporuke prvim kupcima neće početi pre 2017. godine.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Bilo bi dobro kad bi naslednika uradili po uzoru na EB110 ( pravi Bugatti ), a ne na ovu debelu svinju, kako lepo rece Ron Denis.
Pit 06 Avg 2014, 14:27
Pa jesu fino rekli da ce smanjiti tezinu (cini mi se oko 500kg), ne vidim sta je sporno.
hh
Nisam to registrovao, ali ubedjen sam da su to mogli i na aktuelnom upotrebom karbona. Uz hibridni pogon, videcemo sta ce biti rezultat na kraju, s obzirom da je to jos jedan dodatni teret.
VW je uvek ozbiljan u namerama postavice novi benchmark sa naslednikom Veyron-a... sasvim sigurno.
Opasna je Folcika. Sa novim Vejronom ce da postave domaci zadatak svima i verujem da ce u naredne tri cetiri godine biti nedostizni.
Jedna glasina iz VW tabora. VW sa D5 platformom za novi A8 ide na sve ili nista. Prica se da su u razvoj ulozili koliko i Mercedes i BMW za 7-icu i S klasu - ZAJEDNO:)
toma 20:48
Opa ( ili opa Djurdjo što bi reko Gagiba ) !
Proći će lečka bolje nego Feton. :)
hh Ja ne znam zasto mi se obracas sa takvom konstatacijom. Prvo, nigde nisam rekao da li verujem ili ne verujem, a drugo, u takve stvari verujem isto koliko i u 50% svega sto se objavi na auto portalima, posto je upravo toliki procenat vesti koje su:"nasi dobro obavesteni izvori kazu da ce biti ovo ili ono". Pa samo u zadnjih 24 sata je na autoblogu objavljeno barem 10 vesti koje su u rangu verovatnoce onoga sto sam napisao u 20:48. I, da li ostavljas komentar tipa:"zar verujete u to" na svakoj takvoj vesti. Ako ne verusje uopste u takve stvari onda su za tebe samo vesti sa naslovom tipa:"Novi ...... i definitivno zvanicno":). Tu nema nikakvih saputanja, govorkanja, sve sami podaci. Crno na belo.