home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Šef Volkswagena, Herbert Diess potvrdio je da je nova generacija Golfa prioritet za ovog proizvođača.

Uprkos sve glasnijim najavama o kompletnoj gami električnih vozila, konvencionalni Golf i dalje ostaje srž Volkswagenove ponude. Iz tabora nemačkog proizvođača najavljuju da će novi Golf imati daleko manje varijacija nego što je to slučaj sa aktuelnom generacijom.

Osma generacija Golfa ostaće na MQB platformi, a u Volkswagenu očekuju da će ovu platformu koristiti najmanje do 2025. godine. Takođe, Golf 8 biće između 35 i 70 kg lakši od "sedmice" ali će biti i niži i širi.

Što se tiče pogonskih jedinica, jedino o čemu se do sada govorilo su trocilindarski dizel motori zapremine 1,5 litara snage od 74 do 120 konjskih snaga.

Izvor: Vrelegume.rs

Render: arhiva Autoblog.rs / Autobild.de



čitanja : 1807



Komentari

Što reče jedan iskreni ljubitelj tehnike VW grupacije, "vagenovi" novi turbo 3-cilindraši imaju zvuk kao nekadašnji redni šestaci ...

Autor moron 11 Mar 2017, 22:33

Na šta liči ovaj "golf" na slici!?
Imaju li oči ovi u VW ?

Autor Oktopod 11 Mar 2017, 23:50

Ovo je render nemackog Auto Bild-a. I nema nikakve veze sa VW-om. Pogledajte malo bolje svaku fotku.
Mada je jedno sigurno. U buducnosti cemo voziti ruzne automobile.

Autor This is the ReCaptcha Plugin for Lifetype 12 Mar 2017, 05:11

Ovo jeste 90% izgleda Golfa 8.
AutoBild uvek pogađa do 90% u svaku liniju.
Hoće da spoje Buli, Bubu i Golf iz prošlog veka.

Autor Granduljko 12 Mar 2017, 08:33

@ Granduljko
Jesu. I to posebno kada najavljuju redizajn bilo kog modela. Najcesce pogode one linije koje i ne budu izmenjene. Kako na prednjoj, tako i na zadnjoj strani auta.

Autor This is the ReCaptcha Plugin for Lifetype 12 Mar 2017, 09:38

To će i dalje biti Golf ... Savrešenstvo.
Posle probne vožnje Golfa 7 sa 1,0 TSI jedan moj drugar je izneo sledeće utiske:
"- idealna pozicija za volanom
- vrlo udoban
- odlično leži
- veoma, veoma tih
- nema vibracija uopšte
- ide odlično
- menjač je savršen (6 MT).
Nemam nijednu mehaničko i funkcionalnu zamerku".
I, mislim da je u pravu. To je Golf. Uvek bio. I biće. Najbolji u klasi.

Autor moron 12 Mar 2017, 10:01

moron
Šta to znači, recimo:
-Idealna pozicija za volanom. Za koga, babe, dede, žene sa malom decom, trkače, sitne - krupne ljude ------ koga ???
-odlično leži - da li je tvoj drugar trkač, relista da zna da proceni tako nešto??
-vrlo udoban, ovo pobija gornju činjenicu, a svaki golf je poznat kao neudoban, to jeste ima samo granicu pristojnosti.
-ide dobro sa 1,0 TSI, smešna izjava, a sad je jasna izjava da i dobro leži....

Ja bi konstatovao, da je taj tvoj drugar "bolestan" od VW programa

Autor Oktopod 12 Mar 2017, 10:45

VW mali benzinac ne bi nikada i nikome preporučio. To je viđen problem. Te benzice u EU kupuju samo oni koji voze povremeno i kraće relacije, to jeste za životni vek auta ne pređu preko 100 000km.
Opet mali dizel, 1,6 iz VW-a je najgori agregat po karakteristikama na tržištu. To je najneelastičniji agregat, koji nije za teže vozilo kao Golf! Nije čudo da se očekuje novi agregat 1,5 TDI, i nije čudo da je iz svega proistekao DIZELGEJT, jer na drugi način nisu mogli da daju iole povoljne karakteristike motora!

Autor Oktopod 12 Mar 2017, 11:02

Oktopod
Kada čovek "proba gotovo sve" ili barem "dosta toga", valjda je u prilici i da kaže šta mu je "najbolje" ...
I, naravno, kada jednom probaš kola iz VW programa, teško je prihvatiti bolne kompromise koje drugi brendovi nameću.
Koliko se sećam, Ti si pisao ( a ako nisi Ti, izvini ), da je golf najbolji zato što ima izbalansirane osobine, u svim segmentima veoma dobar, nigde najbolji, ali, u svemu - veoma dobar ... Ni u čemu loš nije. U zbiru, to je je najbolje.
Što se tiče 1,6 TDI, ako pogledaš grafikone snage i momenta, videće da je EURO 6 ćudo za EURO 5. Ima veoma visok moment i na "startnim obrtajima", za razliku od EURO 5. Tj. već od 1.000 rpm n "razbija".

Autor moron 12 Mar 2017, 12:47

Taj neko ko proba SVE i zaključi da je Golf NAJ, nemam reč. Verovatno je TAJ pre probe bio zaljubljen u Skoda program, a ovo mu dođe kao krem - dalja nadgradnja filozofije.
Ne zaboravimo, da su TAKVI obično ranije tvrdili da je Skoda bolja od VW.

Što se Golfa tiče, naveo bi da je nastao od B segmenta, ali da mu je ostalo da planira ili projektuje kabinu kao da se radi o B segmentu. Zato je Golf "povoljan" za one koji pedljima, dlanovima, prstima, mere - razmeravaju kabinu. Ono što proističe od te filozofije je da su sedišta za male ljude, da je sedenje ne za dalje puteve, da se fiktivno može "smestiti" dosta ljudi, da se sedi visoko sa savijenim kolenima.
Ustvari, Golf je pravi narodni auto, sled i zamena za nekadašnja socijalistička vozila.

Autor Oktopod 12 Mar 2017, 13:26

Što se 1,6 TDI tiče, ako nisu umeli da naprave EURO 5, kako će valjati isti motor u EURO 6, ali bez DIZELGEJT marifetluka?
Očigledno, nemoguće, a potvrda je dolazak novog 1,5 TDI sa 3 cilindra.

Autor Oktopod 12 Mar 2017, 13:40

Oktopod, popij nešto za smirenje.

GOLF je najbolji auto, bio i ostao.

1.0TSI je još bolji od 1,2TSI, koji već ionako nije imao konkurenciju

Autor Dušan 12 Mar 2017, 15:35

deda mraz
Mora da je nas Mangela ogorcen sto Megan nikako da pridobije status koji ima Golf, a ni u prodaji da mu se priblizi. Pored toga, uvek me ignorise kad mu pomenem komplet lepinju kod Suljage! :) Ja cu da platim i lepinju i pice pride! :)
Slozio bih se sa konstatacijom da Golf nudi najbolji kompromis u svom segmentu, a to samo potvrdjuju milioni kupaca. Ljudi sednu, provozaju jedan, drugi, treci model, pa izaberu sta im se najvise svidja. Nije to politicka partija pa da kazu:"Glasajte za nas, mi smo najbolji!" Nesto slicno sam pokusavao Miletu da objasnim, ali dzaba trud, on ne razume neamericki pogled na svet.

Autor Optimus Prime 12 Mar 2017, 15:50

Ovo "1.0TSI je još bolji od 1,2TSI".
Pa, ako pričamo o "lančanom" 1,2 TSI od 105 ks, od njega je sve bolje, jer gori motor ne postoji zbog problema sa lancem, koji će trajati sve dok i poslednji motor ne završi u na otpadu. On je kao veoma sofisticirana tempirana bomba, precizan kao atomski časovnik. Ne može da omane "u zadatom terminu", a da "ne pukne" (po vlasniku).
Što se tiče "zubčastog" 1,2 TSI od 110 ks, to je druga priča. Ako bih birao, pre bih njega nego najnoviji 1.0 TSI, iako ovaj "malecki" nudi bolji moment 200 Nm, ako se ne varam).

Vezano za 1,6 TDI, novije verzije bi trebalo da su elastičnije (grafikoni momenta to govore ), ali je maksimalna vrednost (250 Nm) jako neubičajena za savremen dizel te radne zapremine. 250 Nm ima još samo 1,5 TDCI (ali, on je 1,5, a ne 1,6). Ne mora baš da ima 320 Nm kao opelov 1,6 dizel ili 1,6 DCI il 1,6 MJ, pa ni 300 kao 1,6 HDI, ali, čak i Korejanci sa 1,6 nude bolji moment od VW.
Za ford sam čitao da je to navodno zato da bi se i bez upotrebe SCR sistema smanjila emisija azotnih oksida (pa je tako motor jeftiniji (samo za fabriku)), dok je kod 1,6 TDI "probem" navodno u onoj slabijoj verziji DSG(7) menjača, da on ne može veći moment da trpi (kao da VW ne koristi i jače DSG menjače).
Mislim, hajde golf, ali, uzmem passat ili superb 1,6 sa 120 ks, a ono 250 Nm. Kao pre 10 godina.

Autor moron 12 Mar 2017, 16:20

Taj 1.6 TDI smatram za promaseni projekat. Uzeli 1.2 pa mu dodali cilindar, tj. od go.neta probali da naprave pitu. Ovaj 1.5 tdi, rek'o bih da nastaje "strojenjem" 2.0 tdi-ja, iako kazu da je potpuno nov (i jeste nov, nisu ga do sada imali :)). Videcemo sta ce on doneti, ali ako ne bude najperformantniji u svojoj kategoriji, treba da menjaju inzenjerski tim. Pre 15-16 godina, 1.9 tdi je drao sve redom, cak i one sa 200-300 kubika vise.

Autor Optimus Prime 12 Mar 2017, 17:10

Optimus Prime
Prvo, i 100 ti put, nemam veze sa Mangelom (sem što smo nekada radili zajedno u firmi, koju smo oba napustili, a danas se viđamo i družimo), drugo kod Šuljage (i kad svratim poslovno do Užica) ne jedem lepinju jer je očajna. Lepinju možeš konzumirati na Borovj glavi, Zorina kafana, Čajetina i sl.
Što se Megana tiče, zabole me, baš.... A to što milioni ljudi kupi Golfa, nije neki reper. Još više ljudi jede Mekdonalds čisburger, pa ne znači da je najbolji, i da je bolji od leskovačke pljeske, a + skuplji. To što dosta ljudi se odluči na Golfa, je u stilu "kud svi Turci tu i mali Mujo". Kao ovaj "Dušan" recimo.

Dušan, uzmi si nešto protiv halucinacija. Druga ti saveta nemam.

Autor Oktopod 12 Mar 2017, 18:45

1.6 hdi motor za primer.Onaj sa 8v.

Autor Gajson 12 Mar 2017, 18:49

Svi motori su za primer 1,6 TDI.
I HDI, JTD, DCI, kako se zove onaj iz Kije 1,6 dizel, čak i Opelov novi i sl.
Lepo sam napisao da goreg nema.
I trenutno nema gorih malih motoa benzinaca nego iz VW-aua.
Više niko ne radi generalke, ali to ne važi za ove VW-au >(TSI, HTP, 1,4 razni oblici itd). To je raj za majstore, zato ih neki forsiraju. Ima u Čačku, Lučo majstor koji radi više nego što FAS proizvede fićki.... Potura šajbne, rešava španere, hilznuje alu blokove, pasuje karike, trnuje TDI bregaste tipa PD, vari glave, budži ventile......

Autor Oktopod 12 Mar 2017, 18:56

Oktopod

Svi motori su za primer 1,6 TDI.
I HDI, JTD, DCI, kako se zove onaj iz Kije 1,6 dizel, čak i Opelov novi i sl.
Lepo sam napisao da goreg nema.
I trenutno nema gorih malih motoa benzinaca nego iz VW-aua.
Više niko ne radi generalke, ali to ne važi za ove VW-au >(TSI, HTP, 1,4 razni oblici itd). To je raj za majstore, zato ih neki forsiraju. Ima u Čačku, Lučo majstor koji radi više nego što FAS proizvede fićki.... Potura šajbne, rešava španere, hilznuje alu blokove, pasuje karike, trnuje TDI bregaste tipa PD, vari glave, budži ventile......

Ma pravi das garbage ahahah...u moju avliju nece nikada to smece od auta uci.

Autor Renault Terminator 12 Mar 2017, 19:42

Slažem se sa Oktopodom.
Volkswagen je ubedljivo brand #1 što se tiče marketinga u Evropi.
Sećate li se samo silnih AutoBild-ova gde u poslednjih 15-ak godina niti jedan auto nije dobio Golfa (Ili je Auris bio egal, ne sećam se).
Dalje, kada Golf V na zalasku karijere "dobije" sve nove modele.
Em što zamerke koje pripisuju drugima ne važe za Golfa...
Plus što imaju dvostruke standarde itd, itd
AutoBIld danas polako nasleđuju Britanski mediji, gde su Volkswagen grupa (VW/Audi/SEAT/Škoda) i BMW alfa i omega.

Bez da vređam nekoga, većina ljudi su bezlične ovce koje slepo slede šta im mediji serviraju...
I tako onda gomila klinaca srednjoškolaca čita kako je samo VW auto, to "šire dalje" i kada stasaju da kupe auto zna se šta će da gledaju.

Zaista nemam ništa protiv Golfa (uzgred više volim Jetta-u), ali sa sigunošću se može reći da je izvikan

Poz

Autor Raziel 12 Mar 2017, 19:54

Golfova prednost nije da je u svemu najbolji , nego što ima najmanje slabih tačaka , doduše odavno odabir istog ide po automatizmu tj. igri na sigurno.
A taj 1.6TDI po nijednoj svojoj karakteristici ne briljira , što je i normalno usljed velikog kašnjenja u CR tehnologiji ali je jako solidan i pouzdan agregat , što ja smatram kao neke primarne odlike.

Autor Đorđe 12 Mar 2017, 20:41

Uticaj marketinga je svakako velik, pogotovo na slabe i nerazvijene umove, ali svakako je VW (Golf) odabir (po mom misljenju) krajnje pragmaticnog kupca, ili barem kupca koji stavlja funkcionalnost ispred forme... razlog uspeha, neko je to vec rekao, je taj sto drugi proizvodjaci eksperimentisu, i u tom eksperimentisanju obicno zakinu kupca - manjak preglednosti, losa udobnost, manjak prostora za putnike i prtljag... e sad neko je ubedjen da je napravio dobar izbor (marketing), ili da je taj izbor posledica toga sto taj auto ima "dusu" ili "srce" a zapravo je gomila lima, prelep dizajn... mada ima i "pacijenata" koji imaju posebnih emocija prema automobilu...

Nisam namerno spomenuo vozne karakteristike zbog toga, sto iako se one po tim medijima namecu kao najbitniji faktor ili jedan od najbitnijih, a u realnom saobracaju, razlika koju postigne neki model na stazi, kao i osecaj na upravljacu, lezanje u krivinama je vazan mozda nekom sportskom vozacu (profesionalcu ne po samoproklamaciji), ili samo njima da bi napravili komparaciju odnosno da bi mogli da distanciraju modele, a najveci broj vozaca je prosecan, bez obzira sto neko smatra da je nadprosecan... na primer prosecna snaga kupljenog vozila u Nemackoj kao zemlji gde se najvise u Evropi proda automobila je cini mi se 100 ili 120KS sto govori mnogo...

Autor Orlo 12 Mar 2017, 21:06

Cenio sam vw ali je posle dieselgate-a pao u mojim ocima.P.S.Pravili bi jos bubu da nisu otkupili Audi.

Autor Astmaticar 13 Mar 2017, 13:23

Golf 6/7 je automobil, sto se tice ergonomije, u istoriji. Jedina zamerka sto svi stubovi nisu prozirni. Toliko je blizu savrsenog. Problem Golfa je cena i nekvalitet svega sem top modela. I moze da kaze ko sta hoce, nije isti top model kao bazni. Ni blizu. Tako prosecan kupac placa mnogo vise za daleko manje.

Autor Fordovac 13 Mar 2017, 16:02

Astmaticar , a šta je bio Audi kad su ga otkupili , taraba...

Autor Đorđe 13 Mar 2017, 18:12

Golf 1 je imao (1974)dva motora :manji 1.1 Audi 50 ,veci 1.5 Audi 80.Svo znanje da se napravi ovaj auto je iz NSUa i Auto-uniona( danasnjeg Audija).Osim dizajna kojeg je odradio Giugaro.Passat 1971 je Audi 80 i platforma i motori.Vw je imao izuzetnu kontrolu kvaliteta ,novac da to organizuje i uspeh nije izostao.

Autor Zoca 13 Mar 2017, 21:29

Ispravka Passat 1973.A Audi 80 se pojavio 1972 kolko se secam.

Autor Zoca 13 Mar 2017, 21:38