Novi Peugeot 208 najranije tokom 2018.

Peugeot već duže vreme radi na razvoju naslednika aktuelnog modela 208 i prema trenutno dostupnim informacijama novitet bi na tržištu trebalo da se pojavi najranije tokom sledeće godine, ali već sada su poznate neke karakteristike tog automobila.
Konkretnije, novi 208 bi trebalo da se bazira na novoj modularnoj platformi pod oznakom CMF (Common Modular Platform) koja će omogućiti povećanje spoljašnjih i unutrašnjih dimenzija, uz istovremeno smanjenje mase vozila i to za oko stotinjak kilograma. Pomenuti rast dimenzija verovatno neće biti značajan pa će se prvenstveno odnositi na širinu automobila i međuosovinsko rastojanje.

Nova platforma će omogućiti i ugradnju najnovijih PSA benzinskih i dizelskih motora, ali i hibridnih pogonskih sklopova. Takođe, postoji mogućnost da Peugeot sledeću 208-icu ponudi i u isključivo električnoj verziji.
Dizajn će se, posebno onaj spoljašnji značajno odmaknuti od trenutne generacije. Tačnije, unutrašnjost bi trebalo da dobije najnoviju generaciju porodičnog kokpita prilagođenu manjem modelu, a spoljašnjost će slediti agresivnije i oštrije linije Peugeotovih noviteta poput modela 3008 i 5008.
Izvor: Autonet.hr
Renderi: arhiva Autoblog.rs / Auto-moto.com
Džaba ti neznatan rast medjusovinskog rastojanja kada imaš znatan rast veličine točkova.
Recimo, Scenic "dvojka" je imao točkove 205/60 R16V i wb 2685 mm.
Danas aktuelni ima 195/55 R20 i 2734 mm.
Rastom wb-a nije dobio veći unutrašnji prostor, jer su "rast" wb-a pojeli veći točkovi.
To nije samo kod njega slučaj.