Volvo razmišlja o širenju SUV ponude

SUV ponuda kompanije Volvo bi mogla uskoro da poraste uvođenjem novih modela.
Čelnici Volvoa aktivno razmišljaju o širenju SUV ponude koja bi uključivala manji model od postojećeg XC40 i veći u odnosu na XC90. To je za Auto Express potvrdio direktor ove kompanije Hakan Samuelsson.
Švedski brend je pre nekoliko dana saopštio da je ostvario rekordnu prodaju u prvoj polovini 2019. godine koja iznosi 340.000 vozila.
Direktor je dodao da je dobra prodaja rezultat popunjavanja očiglednih "rupa" u ponudi modela ove kompanije. Osim SUV-ova, u Volvou razmišljaju i o plasiranju "običnih" automobila u nove segmente.
SUV-ovi čine 61 posto prodaje kompanije Volvo u prvoj polovini ove godine, što je za 10 posto više u odnosu na isti period prošle godine.
Izvor: Klix.ba / Motor1. com
Render: arhiva Autoblog.rs / Autoweek.nl